ik heb mijn backlog bijna opgegevenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:45 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net gekocht, mijn backlog loopt aardig op.
ik kan tegenwoordig niet zo goed meer vele uren gamen, dus dan moettie wel echt iets hebben..quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Even zegt die dan. haha. Wacht maar
Wel herkenbaar. Ook denk nu vaak tegen een uurtje of 9 in de avond denk "mooi geweest, nog even wat anders doen", terwijl ik vroeger juist om 4 uur in de nacht opeens dacht "oh, tijd om nog even wat slaap te pakken".quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mijn backlog bijna opgegeven
[..]
ik kan tegenwoordig niet zo goed meer vele uren gamen, dus dan moettie wel echt iets hebben..
cities skylines kon ik bij vlagen lang spelen.. maar oudere city builders heb ik letterlijk tot in de kleine uurtjes toen gespeeld.
merk echt dat ik ouder ben geworden
ook al word ik ouder... ik kan zo'n good old Anno game echt nog zo een uurtje of 8 a 10 volhouden hoorquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:26 schreef mschol het volgende:
anno 1800 in de pocket, even proberen er dit weekend tijd voor te maken
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Ook denk nu vaak tegen een uurtje of 9 in de avond denk "mooi geweest, nog even wat anders doen", terwijl ik vroeger juist om 4 uur in de nacht opeens dacht "oh, tijd om nog even wat slaap te pakken".
oh, echt wat anders doen niet echt, gewoon een mix van gamen en video kijken..quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Ook denk nu vaak tegen een uurtje of 9 in de avond denk "mooi geweest, nog even wat anders doen", terwijl ik vroeger juist om 4 uur in de nacht opeens dacht "oh, tijd om nog even wat slaap te pakken".
Horizon Zero Dawn is 100GB en staat op mijn steamdeckquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:31 schreef mschol het volgende:
sow, 90GB voor een spelletje
achja, downloading as we speak
grootste game tot nu toe voor mij zat ergens rond de 25gb ofzo denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Horizon Zero Dawn is 100GB en staat op mijn steamdeck
Nadeel van al die mooie graphics, die slurpen ruimtequote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
grootste game tot nu toe voor mij zat ergens rond de 25gb ofzo denk ik
al let ik er niet heel erg op, ruimte zat
bedoel je 1800?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:19 schreef Managarm het volgende:
Refund aangevraagd voor Anno 1404, spel laat mijn computer hangen. Meerdere keren gehad.
Ik merk dat ik met oudere games meer plezier heb (als in, games die ik al langer bezit). Maar ik heb me vrij goed ingehouden deze salequote:Op zondag 16 juli 2023 17:54 schreef ems. het volgende:
Meh. Momenteel weinig games die me kunnen bekoren (behalve rocket league). Zometeen starfield en Baldur's gate 3. Dan ben ik weer eventjes zoet!
Is RL nog een beetje speelbaar? Niet meer aangeraakt sinds die F2P is geworden.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:54 schreef ems. het volgende:
Meh. Momenteel weinig games die me kunnen bekoren (behalve rocket league). Zometeen starfield en Baldur's gate 3. Dan ben ik weer eventjes zoet!
Moeite waard dus?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:56 schreef over_hedge het volgende:
ik heb over 40 uur in brotato zitten nu![]()
wel bijna alles unlocked nu
Ja. Helemaal omdat het maar 3 euro kost. Gewoon leuk spelletje. Top als je ff 20 min niks te doen hebt.quote:
Dat is het probleem: ik heb nooit 20 minuten niets te doen...quote:Op maandag 17 juli 2023 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Helemaal omdat het maar 3 euro kost. Gewoon leuk spelletje. Top als je ff 20 min niks te doen hebt.
Ik heb dat met Let Them Come. Soort towerdefense maar dan gewoon simpel knallen en power-ups verzamelenquote:Op maandag 17 juli 2023 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Helemaal omdat het maar 3 euro kost. Gewoon leuk spelletje. Top als je ff 20 min niks te doen hebt.
tis gewoon chill. Alleen de muis nodig. Lekker simpel maar wel elke run anders omdat je heeel veel verschillende heroes of hoe het hier ook heet hebt.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is het probleem: ik heb nooit 20 minuten niets te doen...![]()
Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit vandaag de dag nog leuk kan zijn
in de jaren 90 misschien..
Mjah...dat hele tower defense idee is wel grappig maar kon me er nooit langer dan een minuut ofzo voor zetten.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tis gewoon chill. Alleen de muis nodig. Lekker simpel maar wel elke run anders omdat je heeel veel verschillende heroes of hoe het hier ook heet hebt.
van de rest staat welk jaar het is los er van. Zet me achter een super nintendo met super mario kart en dan vermaak ik me ook
En bedankt he, voor het oprakelen van Rocket League. Weer gewoon 2 uur kwijt.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:28 schreef V. het volgende:
[..]
Is RL nog een beetje speelbaar? Niet meer aangeraakt sinds die F2P is geworden.
Ik heb nog steeds een Ryzen 3600, 32 GB en een GTX 1660 en maar ik speel geen spellen die veel vragen (Diablo IV, Anno 1800 en wat oudere RPG's/RTS). Ik heb ook mijn processor een jaar geleden tweedehands geupgrade van een 2400G naar een 3600.quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:16 schreef BlackLining het volgende:
Ik upgrade alleen nog maar met tweedehands.
Moet wel weer eens een nieuwe ronde gaan doen. Zit nu een Ryzen 5 3600 met een Radeon RX570 in de gamebak en dat loopt toch wel tegen de grens aan ondertussen. Vind ik overigens alsnog erg netjes gezien de leeftijd van die hardware.
Zit te kijken in de richting van een Ryzen 7 5800 met Radeon 5700XT. Dan kan het er vast wel weer even tegenaan en moet tweedehands wel voor 300 euro te realiseren zijn.
Dan wordt de gamebak m'n gewone desktop en kan de Ryzen 3 2200g die daarin woont server gaan spelen, want de RPi 4B die dat nu doet heeft het onderhand wel heel erg zwaar met wat ik allemaal van 'm verlang.
Zo blijf je bezig hemaar tegen de duizend euro uitgegeven aan een videokaart daar begin ik absoluut niet meer aan. Dan neemt BL wel een PS5 en een midweekje weg.
Er is vrij letterlijk niets veranderd behalve dat het F2P is dus jazekerquote:Op maandag 17 juli 2023 13:28 schreef V. het volgende:
[..]
Is RL nog een beetje speelbaar? Niet meer aangeraakt sinds die F2P is geworden.
Tweedehands videokaarten ben ik mee gestopt sinds crypto mining een ding is.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:41 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een Ryzen 3600, 32 GB en een GTX 1660 en maar ik speel geen spellen die veel vragen (Diablo IV, Anno 1800 en wat oudere RPG's/RTS). Ik heb ook mijn processor een jaar geleden tweedehands geupgrade van een 2400G naar een 3600.
Het is goedkoper om achter de massa aan te hobbelen en niet de allernieuwste zware spellen te spelen. Die pik je later goedkoper op samen met inderdaad een tweedehands upgrade van je videokaart.
Ik kocht videokaarten van collega's, nooit mee gemined.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweedehands videokaarten ben ik mee gestopt sinds crypto mining een ding is.
Wel eens qua spellen ik wacht meestal ook een half jaar dan pik je ze vaak (minstens) voor 50% minder op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |