Precies, en als je gaat onteigenen daalt de marktwaarde van de omliggende gronden ook enorm.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Maar een rechter zal onteigening weer als een aller allerlaatste optie zien.
De VVD lijkt hier toch ook wel richting 2030 te bewegen ja. Die had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik krijg toch het idee dat het CDA hier redelijk alleen staat, maar de coalitie gewoon geen verkiezingen wil.
Ik doelde meer op: 'U weet helemaal niets'.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2030 blijft staan zegt Sophie indirect niet voor het eerst vandaag, Pieter wil het enkel letterlijk horen.
Yup.... de rechter vraagt eerst om mediation, dan heroverweging, vervolgens mogelijkhedne voor een andere aanpak voordat zij meegaat met personen onteigenen en je dan zo maar vele jaren verder bent.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Maar een rechter zal onteigening weer als een aller allerlaatste optie zien.
VVD kiest de kant van D66 (2030). Dat kan het CDA niet dragen dus dan valt het kabinet. VVD zegt dat er eigenlijk niks te onderhandelen valt maar tegelijk mag het kabinet ook niet vallen want we willen geen verkiezingen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De VVD lijkt hier toch ook wel richting 2030 te bewegen ja. Die had ik niet verwacht.
Komt natuurlijk ook omdat de CDA het boven de markt laat hangen met een vooraankondiging tot heronderhandelingen. Als het CDA keihard zegt vandaag dat als er niets veranderd aan die 2030 ze eruit stappen dan kan Rutte vanavond nog naar de Koning, maar dat zegt Hoekstra dan weer niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
VVD kiest de kant van D66 (2030). Dat kan het CDA niet dragen dus dan valt het kabinet. VVD zegt dat er eigenlijk niks te onderhandelen valt maar tegelijk mag het kabinet ook niet vallen want we willen geen verkiezingen.
Totaal onhoudbare situatie.
Er wordt hier gezegd “het CDA wil onderhandelen maar de afspraken staan”.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat de CDA het boven de markt laat hangen met een vooraankondiging tot heronderhandelingen. Als het CDA keihard zegt vandaag dat als er niets veranderd aan die 2030 ze eruit stappen dan kan Rutte vanavond nog naar de Koning, maar dat zegt Hoekstra dan weer niet.
D66 is z'n hele geschiedenis hooguit een kleine coalitiepartner geweest, maar op de een of andere manier altijd de kwade genius achter alles wat er mis is in dit land.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd mooi hoe Kaag de boeman is bij radicaal rechts.
Ja die radicaal linkse Kaag/D66quote:Op woensdag 5 april 2023 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd mooi hoe Kaag de boeman is bij radicaal rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |