Ik denk toch dat het CDA z’n doodvonnis heeft getekend door in het Omtzigtdebat Rutte te redden en vervolgens in dit kabinet te stappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het enige doel is wachten in de hoop dat de BBB wat aanhang verliest.
Coalitie steunt elkaar, oppositie steunt elkaar?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien komt GL wel met een MvW tegen Hoekstra en wordt die gesteund door D66
Niets en uitstellen.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Weet iemand nog wat het kabinet wilt doen en wat de plannen zijn? Ik hoor zovel en zoveel tegenstrijdigheden dat ik het allemaal niet meer weet
Dat is dan jouw interpretatie en in het kader van het geheel, slaat de migratie dat verworden is tot langdurige (mensonterende) crisis wel ergens op ; om te duiden dat het Kabinet het niet (aan)kan.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goh, is dat echt wat ie bedoelt ja?
Het gaat me er uiteraard om dat dit soort stompzinnig simplistische retoriek nergens op slaat.
In en rondom N2000-gebieden moet reductie extra groot zijn. Dat kan inderdaad lastig worden, maar in algemeen moeten we sowieso 50% stikstofreductie halen ook in niet-N2000-gebieden.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat we nu überhaupt in een lachwekkende situatie zitten dat deze onzin tot gevolg heeft dat dit land op z'n gat ligt en we zelfs afstrevenen op een kabinetscrisis. Allemaal omdat de meest kansloze gebieden zijn aangemerkt als N2000. Van mij mogen ze die status best hebben, maar dan zijn die stikstofregels te streng. Als er niet zo veel N2000 gebieden waren geweest, was dat hele stikstofprobleem ook veel minder groot dan het nu is. Je kan niet het één zeggen zonder het ander, die twee zijn helemaal in elkaar verweven.
Als je mijn posts hier gewoon verder gelezen had, had je geweten dat ik ook voorstander ben voor de stikstofuitstoot fors verminderen. Ik ben alleen helemaal klaar met dat krampachtige gedoe om de 'natuur' in dit land.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In en rondom N2000-gebieden moet reductie extra groot zijn. Dat kan inderdaad lastig worden, maar in algemeen moeten we sowieso 50% stikstofreductie halen ook in niet-N2000-gebieden.
Dan moet je eerder kijken naar oorzaken van hele stikstofprobleem en dat weet iedereen; we hebben veel en veel te veel koeien, varkens en kippen per vierkante meter. Echt bizar veel ten opzichte van andere landen waar ze dan ook minder problemen hebben.
In HongKong is mooie natuur. Veel zelfs. Dat kan gewoon. Mensen gebruiken niet veel ruimte. Ook hier niet. Nederland gebruikt helaas alle ruimte voor vee industrie.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:50 schreef Zorro het volgende:
Dit is Nederland. Dichtbevolkt en dan gaan ze proberen de natuur voorrang te laten hebben. Dat kan nou eenmaal niet.
Alsof ze in Hong Kong alles platleggen omdat er in twee parkjes anders drie bomen wat blaadjes gaan verliezen.
Dichtbevolkt, maar wel de meeste varkens, koeien en kippen per vierkante kilometer in Europa. Alsof Hong Kong China gaat voeden.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:50 schreef Zorro het volgende:
Dit is Nederland. Dichtbevolkt en dan gaan ze proberen de natuur voorrang te laten hebben. Dat kan nou eenmaal niet.
Alsof ze in Hong Kong alles platleggen omdat er in twee parkjes anders drie bomen wat blaadjes gaan verliezen.
Dat ookquote:Op woensdag 5 april 2023 16:58 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dichtbevolkt, maar wel de meeste varkens, koeien en kippen per vierkante kilometer in Europa. Alsof Hong Kong China gaat voeden.
Bullshit ik sta hier binnen 1 minuut in het bosquote:Op woensdag 5 april 2023 16:58 schreef Maskerano het volgende:
[..]
Nederland gebruikt helaas alle ruimte voor vee industrie.
Niet de natuur voorrang geven, de natuur een klein (in vergelijking met andere landen) beetje een plaats te geven in het landschap, daarnaast is Hong Kong een slecht voorbeeld want het grootste deel van Hong Kong is bos.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:50 schreef Zorro het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Conservation_in_Hong_Kongquote:Op woensdag 5 april 2023 16:50 schreef Zorro het volgende:
Alsof China zich daar iets van aan trekt als ze eens een nieuwe fabriek nodig hebbenquote:Op woensdag 5 april 2023 17:01 schreef Maskerano het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Conservation_in_Hong_Kong
About 38 percent of land in Hong Kong has been designated as country parks and special areas which provide statutory protection for the habitats of our diverse flora and fauna. In addition, 67 Sites of Special Scientific Interest (SSSIs) have been listed to recognize these sites' scientific importance and ensure that due consideration to conservation is given when developments in or near these sites are proposed. For example, San Chau and Ngong Ping at Lantau have been listed as SSSIs in recognition of the largest population of Rhododendron champion and Romer's Tree Frog (Philautus Romero) in Hong Kong, respectively. Tree Frogs normally appear in Hong Kong.
In Nederland is minder dan10% beschermd gebied. In jouw HongKong 38%. Met daarnaast nog heel veel parken en gebieden van belang. Natura3000. Juist in HongKong zijn plantjes dus belangrijk.
Dat is niet waar. Je stelt maar wat en strooit met losse termen.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:58 schreef Maskerano het volgende:
[..]
In HongKong is mooie natuur. Veel zelfs. Dat kan gewoon. Mensen gebruiken niet veel ruimte. Ook hier niet. Nederland gebruikt helaas alle ruimte voor vee industrie.
Dat niet alleen, onze refovrinden gaan tegenwoordig volop op het rechts-populistische orgel, dus uiteraard zitten ze hier in hetzelfde hoekje als BBBquote:Op woensdag 5 april 2023 17:04 schreef Nattekat het volgende:
SGP
Zo voorspelbaar dat ze hun Christenmatties steunen.
26% grond is best veel (enkel veeindustrie)quote:Op woensdag 5 april 2023 17:04 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je stelt maar wat en strooit met losse termen.
D66 heeft geen ruggengraat, VVD kiest de makkelijkste weg, CDA wijkt niet, crisis wordt doorgeschoven naar Rutte 5.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:04 schreef Vallon het volgende:
CDA stapt er kennelijk uit, 2030 is niet (meer) Heilig en benieuwd wat de rest van het kabinet daarvan vindt.
Gaat nog een aardige clusterfuck worden van het (ik citeer even) "eeuwige moeten .
Deze riedel komt me wel heel bekend voor...quote:Op woensdag 5 april 2023 16:39 schreef Maskerano het volgende:
[..]
Uitglijden door onwetendheid. Daarna nog meer overtuigd zijn van je eigen gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |