Zal s oplettenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Toch die 'puffy' neus he.
Hebben veel zwangere vrouwen.
Er werd al wat gehint laatst naar "een bijzonder jaar"quote:
En zelfs RTL Boulevard had dus rond de tijd van Max' verjaardag het over wat er op zn Insta stondquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Met Max z'n verjaardag had ze een Insta post dat dit een heel mooi jaar gaat worden, met een wit hartje erbij.
En nu viel me gisteren ineens op dat haar gezicht best wel puffy is op de laatste foto's. Of er is iets mis gegaan met de botox.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:39 schreef Donna het volgende:
Kelly haar kerst post op Insta 6 dagen geleden bevestigde het alleen maar voor mij.
Donut de kat voor haar zij aanzicht houden en een 'kijk mij eens een platte buik hebben vanboven af' foto waarop je toch vrij duidelijk een ander frame ziet dan wat ze normaal heeft.
Mooi nieuws.
Haha tja. Het was me al eerder opgevallen en in de posts daarna ga ik er dan wel op letten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
[..]Echt, vrouwen, waar letten jullie in godsnaam op.
Een naam die het zowel in het Portugees als in het Nederlands goed doet. Dat wordt dus Ricky Bobby Verstappen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:46 schreef SiGNe het volgende:
Kunnen we al babynamen gaan verzinnen?
Ik denk niet dat het George gaat worden
Moet je wel nu al beginnen met trainen, dus tussenstop in Istanbul op weg terug naar Monaco en haar daar uit het vliegtuig gooien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:26 schreef Donderkonijn het volgende:
We krijgen dus een mix met de genen van Verstappen EN Piquet. Als die over een jaartje of 17-18 niet bloedsnel is weet ik het ook niet meer.
Net of zij het voor het geld zou moeten doen.quote:
Die dame is hard bezig een toekomstige F1 coureur en WDC te produceren. Laat haar.quote:
OOK leuk, voor de race:quote:Op maandag 9 december 2024 02:56 schreef Jane het volgende:
Omdat het zo'n leuke foto is.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/SCUDERIAFEMBOY/status/1865814167472721992
Inmiddels niet meer neequote:Op zondag 8 december 2024 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of zij het voor het geld zou moeten doen.
Destijds ook echt niet hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 05:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer nee
Kijk die kop van Max. Niet bepaald een temptation fuckboy.
Nouja, hij brengt wel het grootste gedeelte inquote:Op zondag 8 december 2024 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of zij het voor het geld zou moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |