quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ed is zo iemand die tijdens seks elke 10 seconden vraagt of het goed en fijn is.
Kan iemand het ooit goed doen?quote:
Dat dus. ergens ook sneu dat je zo je leven moet leiden uit schaamte.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is wel een bekende inderdaad. Zie je wel eens, kinderzitje op de achterbank maar toch even ergens op zo'n parkeerplaats stoppen of naast het bos parkeren.
dat je dus zeg maar altijd dacht dat je homo bent.. maar je bent dus toch hetero?quote:
Oh die eerste zin had ik gemistquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:09 schreef Joop_W het volgende:
“Ik ben super benieuwd naar wat jij wilt!”
“Ja, ik wil wel!”
“Ik niet!”
Gewoon nee zeggen,quote:
Of sneu dat je je teveel aan je gevoelens overgeeft.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat dus. ergens ook sneu dat je zo je leven moet leiden uit schaamte.
Oh zo bedoel jequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dat je dus zeg maar altijd dacht dat je homo bent.. maar je bent dus toch hetero?
Of dit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of sneu dat je je teveel aan je gevoelens overgeeft.
Ze hadden gewoon een wanhopige vrouw als date moeten sturenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze heeft die kerel helemaal kapotgemaakt. En heel Werkendam lacht hem uit.
Ik moest lachen, maar dat is letterlijk wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:09 schreef Joop_W het volgende:
“Ik ben super benieuwd naar wat jij wilt!”
“Ja, ik wil wel!”
“Ik niet!”
Heeft ze scheve tanden?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:11 schreef Viesdik het volgende:
die julia slaapt nog steeds met haar duim in dr mond volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |