Dat kun je echt niet met elkaar vergelijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is gewoon medemblik, alkmaar of hoorn
Ja kan me elke klein dorpje noemen in overig nederland, maar de kleine dorpjes in noord-holland, ja echt geen idee.quote:
quote:
Sluiskilquote:Op woensdag 5 april 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ja kan me elke klein dorpje noemen in overig nederland, maar de kleine dorpjes in noord-holland, ja echt geen idee.
Collega?quote:
Een lieve babyquote:
Ik ben 12, wat is dezequote:Op woensdag 5 april 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cherry, hoe oud ben je? Dat is helemaal geen probleem, weet je dat je er heel goed uitziet?
Dit deed die oude viezerd net, sorry ik liet me even gaanquote:
Lekker handjes vol deze manquote:
Mijn eerste gedachte.quote:
Miljoen netto op je rekening?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van mijn leven niet dat ik aan dit soort programma’s mee zou doen…
Dan doe ik het in een jurk met stoppelbaardquote:
Dit wist ikquote:Op woensdag 5 april 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dan doe ik het in een jurk met stoppelbaard
Ook last van een ochtendhumeur?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:36 schreef Drass het volgende:
Als ik zit te eten, wil ik eten en moet iedereen zijn mond houden.
Die vent is erger.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee oudjes
Deze roze vrouw ook. Rillen als dit je schoonmoeder wordt
Moet je een x met First Dates mee doen, lekker ongemakelijke datequote:Op woensdag 5 april 2023 19:36 schreef Drass het volgende:
Als ik zit te eten, wil ik eten en moet iedereen zijn mond houden.
@Sked kun je confirmen?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Huh zie je posts van geblokkeerde users wel verschijnen bij automatische updates?
Hier half G uit Gelderland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |