Ik Google evenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
morgen weer een nieuwe mandalorian.
Vergeet niet elk wit-zwart koppeltjequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja de maatschappij. Waar je in elke reclame (en elke aflevering van First Dates) een homokoppel ziet. En bedrijven een maand lang een regenbooglogo hebben. Zo weinig begrip.
O lol. Daar heb ik altijd ruzie als ik daar een keer doorheen rijdt. Geen prettig dorp. Volendam van ‘t Zuiden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Werkendam, Zuid Holland in Noord Brabant.
neequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik Google even
Is dat die man uit The Last of Us?
Komt erg veel voorquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vind het nogal nonchalant dat je eerst jaren een leugen heb geleefd en nog een kind gemaakt ook en daarna leuk gaat zeggen ja ik ben homo.
Ligt aan de situatie. Als je weet dat het gezin heel onstabiel wordt ander verhaal dan dat het anders zal gaan worden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
In de kast blijven tijdens je relatie, dat klinkt wel lastig.
Dat is wel Pedro Pascalquote:
Kan me best voorstellen dat je die gay gevoelens hebt, maar het nooit helemaal zeker weet en het met een vrouw ook prima naar je zin hebt. Maar het op latere leeftijd toch gaat knagen ergens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vind het nogal nonchalant dat je eerst jaren een leugen heb geleefd en nog een kind gemaakt ook en daarna leuk gaat zeggen ja ik ben homo.
Hoe kan je ruzie maken als je er alleen doorheen rijd?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
O lol. Daar heb ik altijd ruzie als ik daar een keer doorheen rijdt. Geen prettig dorp. Volendam van ‘t Zuiden.
Ook dat de man bij de vrouw blijft en stiekem een parkeerplaats opzoekt. Heeft onze aller Alberto meer dan eens wat over vastgelegd.quote:
Ik had het meer over die jonge gasten. In beide gevallen moet dat lastig zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als je weet dat het gezin heel onstabiel wordt ander verhaal dan dat het anders zal gaan worden.
Ik dacht al.quote:
Boze verkeersdeelnemers die hun eigen regels makenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe kan je ruzie maken als je er alleen doorheen rijd?Steek je de hele tijd je middelvinger op ofzo?
Letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:07 schreef Viesdik het volgende:
kan je als homo eigenlijk ook uit de kast komen?
Ja is wel een bekende inderdaad. Zie je wel eens, kinderzitje op de achterbank maar toch even ergens op zo'n parkeerplaats stoppen of naast het bos parkeren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook dat de man bij de vrouw blijft en stiekem een parkeerplaats opzoekt. Heeft onze aller Alberto meer dan eens wat over vastgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |