40-45 kunnen ze wordenquote:Op woensdag 5 april 2023 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer, geen idee of 27 oud of te jong is voor een gorilla.
quote:
ja ik kwam vroeger wel eens 'achter de schermen' bij blijdorp, dat is heel vet daarquote:Op woensdag 5 april 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..], ik zag dat ze zelfs ouder kunnen worden in gevangenschap maar ik blijf het zielig vinden voor de beesten die dierentuinen.
Dan moet ik per se aan een bepaalde groep mensen denkenquote:Op woensdag 5 april 2023 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toch mooi de Van Dale gehaald, zie bokitogedrag.
Wil je meer of minder mensen met dat gedrag?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet ik per se aan een bepaalde groep mensen denken
Feyenoorders?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet ik per se aan een bepaalde groep mensen denken
Groene curry.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Bruine bonenschotel met gehaktbal en piccallyjus.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uiensoep, stokbrood, kaasjes, salade.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tikka Masala van de Lazy Vegan.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Libanese pilavquote:Op woensdag 5 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2023 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tikka Masala van de Lazy Vegan.
Prima snelle en relatief gezonde hapzeker een aanrader. Alleen een beetje kleine porties.
Ik hoop dat je fijn droomt.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten brothers. Deze Ajacied gaat hand in hand dromen.
Hij gaat dromen dat hij hand in hand met John de Wolf loopt, dat komt wel goed!quote:Op woensdag 5 april 2023 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fijn droomt.
Hopelijk blijft het daar dan niet bij voor tong.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat dromen dat hij hand in hand met John de Wolf loopt, dat komt wel goed!
Apart, heb jij enig idee hoe dat zou kunnen @KingRoland ?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:24 schreef KingRoland het volgende:
Het is weer gezellig in het feyenoordtopic
@Caland zong vanavond niet. Kan gebeuren. Volgende week weer.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:24 schreef KingRoland het volgende:
Het sprookje is voorbij, alles terug naar normaal, Ajax wint in de kuip.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:24 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |