Walgelijk varken.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een portie kippeling opgehaald van de markt voor de lunch.
Ik kon mij alleen niet beheersen.
Wat doet Feyenoord vanavond?quote:
Nee gewoon zelfquote:
Het kan alle kanten op nog steeds. De klassieker is een wedstrijd op zich, de beker blijft de beker en de bal is rond!quote:
Het is de kortste weg naar een prijsquote:Op woensdag 5 april 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op nog steeds. De klassieker is een wedstrijd op zich, de beker blijft de beker en de bal is rond!
Blijft 11 tegen 11 had ook niet misstaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de kortste weg naar een prijs
Jammer dat je dat lijkt te vergeten.
Die lijkt mij toch in een andere categorie te vallenquote:Op woensdag 5 april 2023 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de kortste weg naar een prijs
Jammer dat je dat lijkt te vergeten.
Woordle 655 6/6quote:Op woensdag 5 april 2023 10:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Die lijkt mij toch in een andere categorie te vallen
Je mag op 5 en 6 erg trots zijn!quote:Op woensdag 5 april 2023 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 655 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 451 3/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vooral op de Woordle6 ben ik wel heel trots.
Waar blijft je UI?quote:Op woensdag 5 april 2023 10:53 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je mag op 5 en 6 erg trots zijn!
ben jij AIquote:Op woensdag 5 april 2023 11:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben vrijgevochten en wens niet geassocieerd te worden met een ui of een bepaald geslacht
Nee, post in het wedstrijdtopic. Waar je gewoon hoort te posten.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 seconde te laat gepost.
@:Kukelecucktsju10 en ik vinden hier iets van.
Wel aanwezig in het Feyenoordtopic vanavond?
Neem een UI, lulhannes.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben vrijgevochten en wens niet geassocieerd te worden met een ui of een bepaald geslacht
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:vrijgevochten dit lijkt me wel iets voor jou
Dan gaan we nu lunchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |