Ook namens mij gefeliciteerd maatquote:
Hij was niet felblauwquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook namens mij gefeliciteerd maat
Dat felle blauwe kleurtje stond je al niet zo goed, dat duidt meestal op een bepaald soort handicap die je niet lijkt te hebben.
Geen dank. Als Abo zeg ik tot morgen en hup Spakenburg.quote:
Hij was wel felblauw.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was niet felblauw
Net als gisteren mislukt ook vandaag je grap
HIJ WAS PAARSquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was wel felblauw.
En het is meer een feitelijke constatering dan een grapje.
O.quote:
Wat nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar jij kon het niet in je eentje aan?
Excuses geaccepteerd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O.
Dan is mijn grapje vandaag wel mislukt en dan schaam ik mij nu extra erg.
Maar mijn grapje van gisteren mislukte dan weer niet. Ook al baal ik er wel van dat je er niet om hebt kunnen lachen, maar dat kan ook aan jou liggen.
Je grapjes in het Feyenoord topic zijn ook al niet leuk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O.
Dan is mijn grapje vandaag wel mislukt en dan schaam ik mij nu extra erg.
Maar mijn grapje van gisteren mislukte dan weer niet. Ook al baal ik er wel van dat je er niet om hebt kunnen lachen, maar dat kan ook aan jou liggen.
Mijn grapjes zijn regelmatig wel leukquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je grapjes in het Feyenoord topic zijn ook al niet leuk.
Volgens mij heb jij gewoon geen humor.
Ja, van @Pisces29 zeker. Die geeft alles een like.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn grapjes zijn regelmatig wel leuk
Ik krijg best vaak veel likes voor mijn grapjes.
Die heb ik dan vast gemist! Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:49 schreef fetX het volgende:
Gurney maakte gisteren nog een leuk grapje over een foto.
Maar ik ga de grap hier niet herhalen of uitleggen. Dan heb ik het weer gedaan.
Dit zou ik niet pikken @Pisces29quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, van @:Pisces29 zeker. Die geeft alles een like.
(ik waardeer je likes wel hoor Pisces29)
Wat heeft GGMM hier mee te maken?quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
@:onlogisch kom kijken
schoothondje @:scrummie bijt weer van zich af voor baasje @:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |