This you?quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:49 schreef Jane het volgende:
Het is wel grappig om te lezen in welke bochten de LH-fans zich wringen om te kunnen volhouden dat Lewis de titel zowel 2008 moet houden, als die van 2021 moet krijgen.
Ze zijn sowieso flink boos.
[ twitter ]
Guiltyquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Guilty
Meestal weet ik beter dan me met F1 Twitter te bemoeien.
Zak Brownquote:
Goede reply wel Janequote:
Dit. Als je nog steeds bij AD 2021 blijft hangen moet je toch eens bij een psychiater op bezoekquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:23 schreef TagForce het volgende:
[..]![]()
Maar dit is een perfecte kans om ze een koekje van eigen deeg te geven
En als je blijft hangen bij Singapore 2008?quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit. Als je nog steeds bij AD 2021 blijft hangen moet je toch eens bij een psychiater op bezoek
Volgens mij heeft het iets te maken met recente uitspraken van Ecclestone die aangaf dat men al vroeg van de situatie wist: https://www.crash.net/f1/(...)lton-lucky-win-titlequote:Op dinsdag 4 april 2023 22:39 schreef Marcoss het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat Massa (of iemand uit z’n team) zoiets al meteen onderzocht had toen alles rond crashgate speelde (en dat gebeurde best vaak), niet nu opeens..
quote:But Ecclestone admits: "We had enough information in time to investigate the matter. According to the statutes, however, we would probably have had to cancel the race in Singapore under these conditions. That is, for the championship standings, it would never have happened.
Ah, thanks, ik zie dat het verhaal in het vorige topic ook al stondquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het iets te maken met recente uitspraken van Ecclestone die aangaf dat men al vroeg van de situatie wist: https://www.crash.net/f1/(...)lton-lucky-win-title
Dit soort uitspraken prikkelen specifiek:
[..]
De vraagstelling van Autosport is ook wel redelijk suggestief en n kant op duwendquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:49 schreef Jane het volgende:
Het is wel grappig om te lezen in welke bochten de LH-fans zich wringen om te kunnen volhouden dat Lewis de titel zowel 2008 moet houden, als die van 2021 moet krijgen.
[ twitter ]
Twitter is full of twats.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:49 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
It takes one to know one.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nu weer het bericht van Russell dat RBR aan het sandbaggen is uit angst voor een ingreep van de FIAWat is het toch een walgelijk team.
Checo iets te veel aan het sandbaggen dan, afgelopen weekend.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nu weer het bericht van Russell dat RBR aan het sandbaggen is uit angst voor een ingreep van de FIAWat is het toch een walgelijk team.
Deze marionet is sinds zijn announcement in 2021 al niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
nee, dat hadden juist bij merc gedaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hij laat Lewis niet voorbij, dat vind ik al heel wat.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Deze marionet is sinds zijn announcement in 2021 al niet meer serieus te nemen.
Ik heb weer eens iets gemistquote:Op woensdag 5 april 2023 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat zegt ie er niet bij, gewoon algemeen: als ze echt een seconde per ronde sneller zijn dan komen er vast regels om de voorsprong te beperken.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb weer eens iets gemist
Angst voor welke of wat voor ingreep van de FIA?
Ik lees debiel, ik las ergens een komma en zelfs dan slaat het nergens opquote:Op woensdag 5 april 2023 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zegt ie er niet bij, gewoon algemeen: als ze echt een seconde per ronde sneller zijn dan komen er vast regels om de voorsprong te beperken.
Wordt interessant net nu viaplay een samenwerking met DPG media is aangegaan en DPG media heeft zeer waarschijnlijk vanaf 1 september 1 van de 9 radio ether frequentiesquote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)ndrechten-formule-1/
Dit kan nog wel eens interessant worden. Viaplay dat net alles opgebouwd heeft en dan de rechten weer kwijt raakt
Radiorechten zijn volgens mij voor 2 jaar, misschien ook 3. Dus die zijn er sowieso nog voor de fans van het ultra gave commentaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wordt interessant net nu viaplay een samenwerking met DPG media is aangegaan en DPG media heeft zeer waarschijnlijk vanaf 1 september 1 van de 9 radio ether frequenties
Maakt het voor ons, als kijkers, wat uit? Als Viaplay de rechten na '24 niet meer heeft en Ziggo wel dan ga ik terug naar Ziggo. Hopelijk blijft Mol wel met pensioen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Dit kan nog wel eens interessant worden. Viaplay dat net alles opgebouwd heeft en dan de rechten weer kwijt raakt
Als de rechten terug naar Ziggo gaan, zal Olav ook wel weer commentaar gaan doen. Hij is nu ook al continu daar te zien in de nabeschouwing.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maakt het voor ons, als kijkers, wat uit? Als Viaplay de rechten na '24 niet meer heeft en Ziggo wel dan ga ik terug naar Ziggo. Hopelijk blijft Mol wel met pensioen.
Oh brother....quote:Op woensdag 5 april 2023 23:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de rechten terug naar Ziggo gaan, zal Olav ook wel weer commentaar gaan doen. Hij is nu ook al continu daar te zien in de nabeschouwing.
Het wordt er alleen maar duurder van maar we zien het wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Als Viaplay dan idd de Nlse radiorechten houdt, dan kun je het Viaplay-commentaar proberen te synchen met het beeld. Je moet er ff handig in worden, maar dan lukt het wel. Misschien kan @hole1988 er tzt wel een tooltje voor bouwen.quote:
Echt veel duurder kunnen ze de abonnementen niet maken, want F1TV zit er altijd nog naast en die vragen 'maar' 65 euro per jaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt er alleen maar duurder van maar we zien het wel.
Mij teveel werk, sowieso praat ik er toch wel doorheenquote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Als Viaplay dan idd de Nlse radiorechten houdt, dan kun je het Viaplay-commentaar proberen te synchen met het beeld. Je moet er ff handig in worden, maar dan lukt het wel. Misschien kan @:hole1988 er tzt wel een tooltje voor bouwen.
Loss leader is geen groot probleem voor een Ziggo of Viaplay. Kortom, je zet een deel van het reclame budget in om de rechten binnen te halen. Maar we zien het wel eind 2024.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt veel duurder kunnen ze de abonnementen niet maken, want F1TV zit er altijd nog naast en die vragen 'maar' 65 euro per jaar.
quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Als Viaplay dan idd de Nlse radiorechten houdt, dan kun je het Viaplay-commentaar proberen te synchen met het beeld. Je moet er ff handig in worden, maar dan lukt het wel. Misschien kan @:hole1988 er tzt wel een tooltje voor bouwen.
Het zijn gesloten biedingen, de zenders doen een bod maar weten niet wat de ander biedt.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:44 schreef hole1988 het volgende:
Ik verwacht wel dat de rechten tegen de 50 miljoen per jaar gaan lopen. ViaPlay kan veel verliezen.
Ziggo heeft echt wel meer geboden dan 100.000 euro per jaar. Misschien toen ze in 2013 (toen nog Sport1) de rechten hadden verworven.quote:Op donderdag 6 april 2023 01:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het zijn gesloten biedingen, de zenders doen een bod maar weten niet wat de ander biedt.
Ziggo bood eerst 100.000 per jaar, viaplay bood 30 miljoen.
Da's nogal een verschil.
Als Ziggo er zoveel geld aan uit zou geven dan moeten ze het wel heel groots aanpakken om die investering een beetje terug te verdienen.
quote:Maandagavond kondigde sportmarketeer en ‘overal ingewijde’ Chris Woerts, bij Veronica Inside al de plannen aan. Volgens hem waren er meerder partijen in de race voor de uitzendrechten. „RTL heeft een flink bedrag, boven de 10 miljoen, geboden. Een consortium uit Turkije had voor drie jaar lang 44 miljoen geboden. In totaal 15 miljoen per jaar”, zo vertelde Woerts. Daarnaast bleken ook Amazon en Ziggo nog genteresseerd. Maar zij konden volgens Woerts allen niet tippen aan de NENT: „Het is boven de 30 miljoen weggegaan, per jaar.”
Oh wacht.. 300% meer is 3 keer zoveel, niet 300 xquote:Op donderdag 6 april 2023 01:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ziggo heeft echt wel meer geboden dan 100.000 euro per jaar. Misschien toen ze in 2013 (toen nog Sport1) de rechten hadden verworven.
[..]
Ben jij er ook zo een die begint te ouwehoeren op het moment dat het blokje voor de boardradio in beeld komt ja?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mij teveel werk, sowieso praat ik er toch wel doorheen
Dat blijft ook afwachten, maar goed we zien het wel.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt veel duurder kunnen ze de abonnementen niet maken, want F1TV zit er altijd nog naast en die vragen 'maar' 65 euro per jaar.
Altijd nog goedkoper dan Viaplayquote:Op donderdag 6 april 2023 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat blijft ook afwachten, maar goed we zien het wel.
Als die geen andere sporten deden was dat ook wel een optie geweest maar uiteindelijk is Viaplay best redelijk qua prijs vs aanbod.quote:
dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die geen andere sporten deden was dat ook wel een optie geweest maar uiteindelijk is Viaplay best redelijk qua prijs vs aanbod.
Hoeft ook niet maar voor 10 euro/maand zowel PL als F1 vind ik geen slechte deal (de rest van het aanbod kijk ik een stuk minder), als je alleen geinteresseerd bent in F1 is het wat anders.quote:
ooh, een aanbieding, dacht dat het 15 per mnd was.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar voor 10 euro/maand zowel PL als F1 vind ik geen slechte deal (de rest van het aanbod kijk ik een stuk minder), als je alleen geinteresseerd bent in F1 is het wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |