Ah kijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:26 schreef StephanL het volgende:
Sprekerslijst voor debat van 16:30 - 23:58 uur over de uitslag van de verkiezingen. Duidelijk dat de regeringspartijen zich als laatste hebben ingeschreven. Lekker er door heen jassen op het einde.
[ afbeelding ]
Geen idee, maar Heerma is fractievoorzitter van het CDA jn de tweede kamerquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah kijk.
Hoekstra toch naar de Navo bijeenkomst in Brussel?
"Nieuw élan".quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:26 schreef StephanL het volgende:
Sprekerslijst voor debat van 16:30 - 23:58 uur over de uitslag van de verkiezingen. Duidelijk dat de regeringspartijen zich als laatste hebben ingeschreven. Lekker er door heen jassen op het einde.![]()
[ afbeelding ]
Als de oppositie zich even afmeldt en weer aanmeldt, staat de coalitie weer netjes vooraan de lijst.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee, maar Heerma is fractievoorzitter van het CDA jn de tweede kamer
Ik wil niks, maar ga wel kijken voor het vuurwerkquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Als de oppositie zich even afmeldt en weer aanmeldt, staat de coalitie weer netjes vooraan de lijst.
Spelletjes.
Of wil je dat de coalitie eerst luistert?![]()
Je begrijpt dat met deze sprekersvolgorde Rutte al met 1-0 voor staat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik wil niks, maar ga wel kijken voor het vuurwerk
Caroline net bij Ongehoord Nieuws, dat ze bang is dat het een stikstof debat wordt. Zo wordt er wel naar gekeken volgens mij
Ja dat laatste klopt wel, maar Rutte zelf heeft heeft toch weinig aan dit debat, zo lang de regeringspartijen elkaar steunen blijft alles toch wel bij elkaar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Je begrijpt dat met deze sprekersvolgorde Rutte al met 1-0 voor staat.![]()
Dit is onderdeel van het spel.
Ja. En het is aan de oppositie om ze uit elkaar te spelen. En dat gaat lastig worden met deze volgorde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat laatste klopt wel, maar Rutte zelf heeft heeft toch weinig aan dit debat, zo lang de regeringspartijen elkaar steunen blijft alles toch wel bij elkaar.
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En het is aan de oppositie om ze uit elkaar te spelen. En dat gaat lastig worden met deze volgorde.
Maar ik heb er ook wel zin in om te kijken vandaag! Half vijf toch?
quote:
Ja daar hebben we het al over gehad...quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Overigens ook interessant in het kader van de agenda van Hoekstra.
Idd. Die stond zelfs snip verkouden zijn corona-persconferentie te doen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:00 schreef Hanca het volgende:
Kan me niet herinneren dat Rutte ooit eerder ziek was, eigenlijk.
Dit is geen duiken, voor het kabinet is het het beste als het maar zo snel mogelijk gebeurd is en deze timing (pas beginnen om 16:30, dus geen grote uitspraken voor het 20 uur journaal) was eigenlijk ideaal.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:01 schreef Spablauw214 het volgende:
De duikbrevetten waren in de aanbieding afgelopen weekend geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |