Dat leren ze op werk mannetjes schoolquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:04 schreef Barreltje het volgende:
morguh.. waarom moeten werk mannetjes altijd zo vroeg beginnen ?
en zijn er dan vervolgens niet stipt op dat vroege tijstip
afspraak : ze zijn er om 7 uurquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat leren ze op werk mannetjes school
Leuk toch! Je weet nooit wanneer ze er zullen zijn en soms zelf OF ze wel komen
Dit is inderdaad een ding. Hoort er bij @Barreltje Je gaat de komende jaren nog heel wat uren wachten. Is helemaal niets aan te doen helaas. Behalve hen die wel op tijd kunnen komen en kunnen communiceren koesteren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat leren ze op werk mannetjes school
Leuk toch! Je weet nooit wanneer ze er zullen zijn en soms zelf OF ze wel komen
Wat komt hij verder doen vandaag behalve de kachel aansteken?quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:59 schreef Barreltje het volgende:
ach, een van de werk mannetjes had een aansteker, dus de kachel is weer aan![]()
ik ben snel blij
Zonnetje schijnt: checkquote:
Volgens mij ookquote:
De zon schijnt hier ook. Eindelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt: check
Kibbeling halen voor de lunch: check
Ja, wordt een fijne dag
Gewoon doen wat je wilt gaan doen. Uiteindelijk vragen ze toch bijna nooit om een handtekening.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Alleen beetje jammer dat ik 3u moet wachten op 1 pakketje wat ze ook gewoon in een envelop hadden kunnen stoppen.....
Oe das nu nog een beetje lastig te voorspellen, want er komen nog bestellingen bij tot vrijdag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi hebben jullie enig idee hoe vroeg jullie starten met bezorgen zaterdag? Wil graag in de ochtend nog even sporten, dus dan weet ik hoe vroeg ik moet gaan zodanig dat ik thuis ben rond het tijdstip dat jullie starten met bezorgen![]()
Helemaal goed! Zet ik er nu gewoon vast een sportreservering voor 8.30 in, en die kan ik dan vrijdag altijd nog aanpassenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe das nu nog een beetje lastig te voorspellen, want er komen nog bestellingen bij tot vrijdag.
Maar ik verwacht dat we rond 10u zullen beginnen aan de bezorgdag. Vrijdag zal ik je meer laten weten oke?
Ditquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
In theorie zou het hier ook een fijne dag kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |