Ik denk dat de kampioensspanning toch een rol gaat spelen, zoals je dat voorgaande jaren ook zag toen we kampioen werden (in 1999 en 2017 althans). Dan kun je een keer tegen puntverlies aanlopen. Dus ik verwacht 15 a 17 punten van de 21 te behalen punten.quote:Op maandag 3 april 2023 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In de huidige vorm moet 18 uit 21 toch echt wel lukken.
Ik heb het idee dat dit team alleen maar energie uit die spanning haalt. Enige belangrijke wedstrijd dit seizoen waar het niveau verre van gehaald werd is die uitwedstrijd tegen Sturm Grazquote:Op maandag 3 april 2023 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat de kampioensspanning toch een rol gaat spelen, zoals je dat voorgaande jaren ook zag toen we kampioen werden. Dan kun je een keer tegen puntverlies aanlopen. Dus ik verwacht 15 a 17 punten van de 21 te behalen punten.
Ze begonnen inderdaad uitstekend tegen Ajax en tegen Sparta, en herpakten zich na rust ook iedere keer uitstekend. Maar er zaten in die wedstrijd ook beduidend mindere fases. Maar dat is eigenlijk het gehele seizoen al wel.quote:Op maandag 3 april 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit team alleen maar energie uit die spanning haalt. Enige belangrijke wedstrijd dit seizoen waar het niveau verre van gehaald werd is die uitwedstrijd tegen Sturm Graz
Als je 3 ronden voor tijd kampioen wordt dan worden er in die laatste 3 speelrondes vaak ook nog punten verspeeld ja.quote:Op maandag 3 april 2023 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat de kampioensspanning toch een rol gaat spelen, zoals je dat voorgaande jaren ook zag toen we kampioen werden (in 1999 en 2017 althans). Dan kun je een keer tegen puntverlies aanlopen. Dus ik verwacht 15 a 17 punten van de 21 te behalen punten.
Nee, dat bedoel ik niet. In 1999 was de kampioenswedstrijd tegen NAC bijvoorbeeld uitermate stroef, in 2017 herinneren we ons allemaal de wedstrijd tegen Excelsior natuurlijk nog. Al ging het vervolgens tegen Heracles wel heel gesmeerd.quote:Op maandag 3 april 2023 14:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je 3 ronden voor tijd kampioen wordt dan worden er in die laatste 3 speelrondes vaak ook nog punten verspeeld ja.(6-0 in de Arena in 1999, kuch kuch) Volgens mij verloor Feyenoord toen ook nog bij Roda ofzo.
Ah zo ja. Ik verwacht eigenlijk dat Feyenoord tot de kampioenswedstrijd gewoon alles wint en paar potjes voor het einde kampioen wordt. En dan misschien nog knullig wat punten verspeelt in de overgebleven potjes.quote:Op maandag 3 april 2023 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. In 1999 was de kampioenswedstrijd tegen NAC bijvoorbeeld uitermate stroef, in 2017 herinneren we ons allemaal de wedstrijd tegen Excelsior natuurlijk nog. Al ging het vervolgens tegen Heracles wel heel gesmeerd.
Feyenoord is prima, maar de subtop is gewoon zwak.. Kijk eens wat Groningen, Vitesse, Utrecht en Heerenveen allemaal doenquote:Op maandag 3 april 2023 12:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso is die kwalificatie "kampioen van de armoede" discutabel. Het wordt gebruikt voor de ploeg die toevallig de meeste punten haalt als vrijwel alle topploegen matig presteren en veel puntverlies lijden, maar je kan ook zeggen dat de competitie schijnbaar dusdanig sterk is dat veel clubs punten van elkaar afsnoepen en er geen enkele club met kop en schouders bovenuit steekt.
Er staat toch geen spanning meer op, dat scheelt. Ajax moet zich zorgen maken om plek 2 met dat programma...quote:Op maandag 3 april 2023 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat de kampioensspanning toch een rol gaat spelen, zoals je dat voorgaande jaren ook zag toen we kampioen werden (in 1999 en 2017 althans). Dan kun je een keer tegen puntverlies aanlopen. Dus ik verwacht 15 a 17 punten van de 21 te behalen punten.
Schijnt dat ie niet onwelwillend stond tegenover Leeds.quote:Op maandag 3 april 2023 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind Arend Martijn ook geen figuur die zal kiezen voor de onderkant Premier league.
Schijnt ook dat ie nog altijd Feyenoord traint.quote:Op maandag 3 april 2023 16:05 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Schijnt dat ie niet onwelwillend stond tegenover Leeds.
Ik denk/vrees dat het tegen Excelsior hem al wordt, alhoewel ik niet uitsluit dat Ajax-AZ een dag eerder zelfs al de beslissing is.quote:Op maandag 3 april 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Excelsior uit of GAE thuis, dat wordt 'm
Allard Lindhout....quote:Op maandag 3 april 2023 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje een bloedbad, kan me niet voorstellen dat het zonder rood afloopt.
Bron?quote:Op maandag 3 april 2023 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schijnt ook dat ie nog altijd Feyenoord traint.
Oh ja je hebt ook nog de kans dat je kampioen wordt terwijl je zelf niet speeltquote:Op maandag 3 april 2023 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk/vrees dat het tegen Excelsior hem al wordt, alhoewel ik niet uitsluit dat Ajax-AZ een dag eerder zelfs al de beslissing is.
Ik kom zelf die zondag om 16:45 aan in Amsterdam. Ik hield hier eigenlijk geen rekening mee toen ik het in december boekteAlhoewel ik wel die maandag naar de Coolsingel kan.
valt ook helemaal niet te vergelijken...quote:Op maandag 3 april 2023 14:40 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Denk dat we nu ook gewoon over Excelsior heenlopen en niet zoals 2017 3-0 verliezen.
Veel meer vertrouwen in dit team dan het team van 2017.
net ala toornstra....dat die gast nog zo lang in het heilige rood wit van zuid heeft kunnen spelen is de grootste schande allertijden in de kuipquote:Op maandag 3 april 2023 16:48 schreef bbuddybb het volgende:
Jorgensen was wel een leuke spits. Gek dat dat na een seizoen helemaal voorbij was.
Ik kreeg er vertrouwen in toen ik zag dat de dubbele bezetting wel goed zatquote:Op maandag 3 april 2023 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd hoeveel mensen aan het begin van dit seizoen een titel hadden voorzien
Nah ik vind dat je hem daar groot onrecht mee doet. Laatste seizoen zat de sleet er echt goed op maar hij is een ontzettend nuttige en vooral professionele kracht geweest van onbesproken gedrag. De grootste schande is hij bij verre na niet, en überhaupt geen schande.quote:Op maandag 3 april 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
net ala toornstra....dat die gast nog zo lang in het heilige rood wit van zuid heeft kunnen spelen is de grootste schande allertijden in de kuip
ik heb er nu nog koppijn van
ideale schonzoon met zijn blonde koppiequote:Op maandag 3 april 2023 16:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nah ik vind dat je hem daar groot onrecht mee doet. Laatste seizoen zat de sleet er echt goed op maar hij is een ontzettend nuttige en vooral professionele kracht geweest van onbesproken gedrag. De grootste schande is hij bij verre na niet, en überhaupt geen schande.
Vrijwel niemand denk ik, en dat is ook helemaal niet gek.quote:Op maandag 3 april 2023 16:48 schreef hhh38 het volgende:
In principe ben je ook kansloos elk seizoen als je naar de financiele middelen kijkt tussen feyenoord en 020quote:Op maandag 3 april 2023 17:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrijwel niemand denk ik, en dat is ook helemaal niet gek.
Ik weet alleen nog dat ik echt baalde van het gelijkspel tegen Heerenveen (en iets later NEC) en zei dat dit soort wedstrijdjes je het kampioenschap konden kosten. Maar echt verwacht had ik het niet nee, zeker niet met zo'n afstand qua punten.quote:Op maandag 3 april 2023 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Derde plek dacht ik. En dat we aankomend seizoen mee zouden doen.quote:Op maandag 3 april 2023 16:48 schreef hhh38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |