Nee niet gezien, alleen die penalty.quote:Op maandag 3 april 2023 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je het potje tegen sparta gezien?
daar zat het niet bepaald mee
gelukkig schuift die niet door naar de eigen competitiequote:Op maandag 3 april 2023 18:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
Jullie hadden onderling al terecht geconstateerd dat de 2e starter in de CL pas vanaf volgend seizoen geldt, maar er is nog een tweede catch hier. Ik ga er vanuit dat we niet verder komen tegen Roma, want ondanks dat zij je het gevoel geven dat je er van kan winnen, is het in werkelijkheid gewoon nog een stap verder. Maar stel je gaat wel verder en je wint de EL. De winnaar van de EL krijgt ook een plekje in de CL.
Dus stel Feyenoord wordt geen kampioen maar wint wel de EL, dan ga je alsnog naar de CL. Als Feyenoord kampioen wordt en ook de EL wint, dan gaat overigens Frankrijk met het extra ticket CL er vandoor.
Vriends zelf vond het ook hands. Toch wel erg veel van dat soort momenten al tegen dit seizoen, al had het dit keer gelukkig geen invloed.quote:Op maandag 3 april 2023 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je het potje tegen sparta gezien?
daar zat het niet bepaald mee
en die terugspeelbalquote:Op maandag 3 april 2023 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vriends zelf vond het ook hands. Toch wel erg veel van dat soort momenten al tegen dit seizoen, al had het dit keer gelukkig geen invloed.
dat denk ik ook, zowel Roma als ManU... daar zie ik het op dit moment nog niet gebeuren.quote:Op maandag 3 april 2023 18:34 schreef aTypisch het volgende:
maar denk dat de EL nog wel een brug te ver is
Haha, voor mijn gevoel ookquote:Op maandag 3 april 2023 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vriends zelf vond het ook hands. Toch wel erg veel van dat soort momenten al tegen dit seizoen, al had het dit keer gelukkig geen invloed.
Maar Feyenoord heeft heel veel geluk dit seizoen!!quote:Op maandag 3 april 2023 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
geluk, de trainer, teamgeest, conditiequote:Op maandag 3 april 2023 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Feyenoord heeft heel veel geluk dit seizoen!!
Als je de selecties van Feyenoord en Cambuur naast elkaar zet, dan kies je toch voor elke positie voor de speler van Cambuur.quote:Op maandag 3 april 2023 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geluk, de trainer, teamgeest, conditie
maar aan de kwaliteit van een aantal sterspelers kan het niet liggen. die zijn niet zo goed
tijd voor een bingokaart
Zelf wel vrij lang gedacht dat je met deze voorhoede geen kampioen ging worden, maar de ontwikkeling van Santi is wel vrij bizar en als dan zelfs Ali eigenlijk al maandenlang een zeer acceptabel niveau haalt. Die assist gisteren was echt klasse.quote:Op maandag 3 april 2023 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar aan de kwaliteit van een aantal sterspelers kan het niet liggen. die zijn niet zo goed
tijd voor een bingokaart
Ik vond dat het gisteren eindelijk wel een beetje begon te schuiven bij Studio Voetbal. Het ging natuurlijk weer over Slot, het collectief en de intensiteit, maar eindelijk werd eens uitgelicht hoe goed Hancko en Gimenez zijnquote:Op maandag 3 april 2023 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor een bingokaart
Ja wat de voorhoede miste was n iemand in topvorm, dat is nu Santi. 6 uitwedstrijden op rij gescoordgenot.quote:Op maandag 3 april 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelf wel vrij lang gedacht dat je met deze voorhoede geen kampioen ging worden, maar de ontwikkeling van Santi is wel vrij bizar en als dan zelfs Ali eigenlijk al maandenlang een zeer acceptabel niveau haalt. Die assist gisteren was echt klasse.
Achterin heb je het wel verreweg het beste voor elkaar van alle topteams, dat blijkt wel vaker essentieel te zijn.
Jij denkt dat je meer begrijpt van voetbal door de stand.quote:Op maandag 3 april 2023 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor een bingokaart
ze zoeken helaas geen TD maar een technisch manager geloof ikquote:Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is ook helemaal niet zo ingewikkeld
Je moet internationals halen en niets minder
Je moet dubbele bezetting hebben
Daar tussenin kan je spelers hebben als Wiefer naar dan moet je wel een beetje zeker van zijn
Alle spelers die niet aan deze criteria voldoen moet je wegstrepen.want dan ben je gewoon aan het gokken....
Eigen jeugd daar zal elk seizoen wel eentje van doorbreken met beleid.
ik zou een goede technische directeur zijn bij Feyenoord.
Laat dat Benfica lekker de pleuris krijgen. Ze kregen Aursnes al voor een fooitje.quote:Op maandag 3 april 2023 19:33 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Als dit klopt vind ik dit maar weinig.
Feyenoord moet zelf ook gewoon veel hoger in de boom gaan zitten. Die kerel ligt nog voor genoeg jaren vast. 40 miljoen en anders opbokken.quote:Op maandag 3 april 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat dat Benfica lekker de pleuris krijgen. Ze kregen Aursnes al voor een fooitje.
Voor 25 miljoen moet je hem morgen nog weg brengen joh.quote:Op maandag 3 april 2023 19:33 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Als dit klopt vind ik dit maar weinig.
Precies. Bovendien als het deze zomer wederom uitverkoop is van de halve selectie mag Te Kloese ook gewoon wat anders gaan doen.quote:Op maandag 3 april 2023 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet zelf ook gewoon veel hoger in de boom gaan zitten. Die kerel ligt nog voor genoeg jaren vast. 40 miljoen en anders opbokken.
25 miljoen is in deze markt echt niet zoveel.quote:Op maandag 3 april 2023 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor 25 miljoen moet je hem morgen nog weg brengen joh.
Vind het weer tamelijk bizar hoe erg de transferwaardes van spelers van Feyenoord worden overschat door de eigen fans. Vrijwel alle reacties staan ook weer vol met mensen die schreeuwen dat het veel te weinig is en Te Kloese moet oprotten.
Als dit daadwerkelijk waar lijkt te zijn zullen ze Pepi wel proberen te halen als opvolger voor een fractie van dat bedrag. Lijkt me een uitstekende gang van zaken.quote:Op maandag 3 april 2023 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
25 miljoen is in deze markt echt niet zoveel.
Maar nogmaals; geen idee of dit klopt. Lijkt me namelijk sterk dat je in april al je vraagprijs bekend maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |