Serieus?quote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Yuki heeft gisteren op een haar na een record gemist. Hij had het record kunnen pakken van het meeste achtereenvolgende keren finishen op dezelfde plek, met uitzondering van de eerste plek. Daarvoor had-ie wederom 11e moeten worden. Die prutser werd echter 10e, dus geen record.
Hij is 11e gefinisht. We tellen hem gewoon meequote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Yuki heeft gisteren op een haar na een record gemist. Hij had het record kunnen pakken van het meeste achtereenvolgende keren finishen op dezelfde plek, met uitzondering van de eerste plek. Daarvoor had-ie wederom 11e moeten worden. Die prutser werd echter 10e, dus geen record.
Nu is het ineens "that's racing" van Lewis. Lol.quote:Op maandag 3 april 2023 11:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.skysports.com(...)max-verstappen-query
Toch moeten ze iets beter nadenken over hoe dit huilen overkomt.
Hij geeft zelf al aan dat hij het zelf ook had kunnen doen. Doorgaans grijpen de stewards ook niet in naar aanleiding van klagende coureurs.
Ja zo kan je het ook andersom op Verstappen zetten natuurlijk. Nu klagen, terwijl hij er zelf ook een handje van heeft/hadquote:Op maandag 3 april 2023 11:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nu is het ineens "that's racing" van Lewis. Lol.
Jep, maar Verstappen is blijkbaar net zo.quote:Op maandag 3 april 2023 11:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nu is het ineens "that's racing" van Lewis. Lol.
Ja dat ben ik met je eens. Ik vond dat gejank van Vettel ook vreselijk terwijl hij zelf altijd nog even naduwde na een inhaal actiequote:Op maandag 3 april 2023 11:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jep, maar Verstappen is blijkbaar net zo.
Ik snap best dat men soms in het heetst van het moment wat roept. Maar ze kunnen best eerst 1 of 2 seconden nadenken hoe het overkomt.
Hij lag op een prima positie tot de eerste rode vlag, en wordt na beide herstarts van de baan gereden. Ik had ook begrepen dat hij schade had na de eerste herstart en daardoor belabberde wegligging had voor de rest van de race. Hij had overigens lange tijd een leuke strijd met Bottas om de laatste plek,wat volgens mij niet in beeld is geweest.quote:Op maandag 3 april 2023 11:05 schreef DjVero het volgende:
[..]
Heb je de race ervoor wel bekeken; stijf achteraan? Eindigt vooralsnog structureel - en met teveel tijd - achter zijn hooguit middelmatige teamgenoot. Het is niet voor niks dat hij pas op zijn 28e meedoet.
Maar wie weet ga ik het mis hebben, het is allicht nog wat te vroeg in het seizoen, maar ik verwacht er helemaal niks van.
Ze zenden het natuurlijk maar al te graag uit ook hè.quote:Op maandag 3 april 2023 11:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik snap best dat men soms in het heetst van het moment wat roept. Maar ze kunnen best eerst 1 of 2 seconden nadenken hoe het overkomt.
quote:Op maandag 3 april 2023 11:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook andersom op Verstappen zetten natuurlijk. Nu klagen, terwijl hij er zelf ook een handje van heeft/had![]()
In dit geval lijkt mij er weinig aan de hand, minder dan in andere situaties.
Niet dat ik het chique vindt, maar het lijkt me een reactie op het gezanik van Hamilton de afgelopen jaren en m.n. in seizoen 2021.quote:Op maandag 3 april 2023 11:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ze rijden achter elkaar dus dat scheelt ook.
Tja wat mij betreft gaan ze pas straffen zodra ze elkaar echt geen ruimte laten of raken. Vervolgens misschien wel wat zwaarder straffen.quote:Op maandag 3 april 2023 11:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Ik vond dat gejank van Vettel ook vreselijk terwijl hij zelf altijd nog even naduwde na een inhaal actie
Wel heeft Max een punt dat de wedstrijdleiding gewoon maar wat doet ipv zich aan hun eigen regels houden. Ook dit is niet bepaald nieuw natuurlijk.
Dat maakt het nog niet minder irritant.quote:Op maandag 3 april 2023 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik het chique vindt, maar het lijkt me een reactie op het gezanik van Hamilton de afgelopen jaren en m.n. in seizoen 2021.
Yeah, de hufters !quote:Op maandag 3 april 2023 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zenden het natuurlijk maar al te graag uit ook hè.
Ik was allang blij dat het goed afliep, is natuurlijk wel prettig dat Verstappen wist dat hij ze wel terug zou pakken.quote:
Dat is zo, en Sukkel is een subjectieve mening.quote:Op maandag 3 april 2023 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een sukkel wil ik het nog niet noemen. Er zijn genoeg coureurs met een minder CV.
Dat Ferrari sukkelend is, is wel duidelijk ja.
Vergeet niet dat we nog 20 GP's te gaan hebben he. 20.
Compleet seizoen een paar jaar geleden.
Oei, jammer dat hij dat record op een haar na gehaald heeft!quote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja dat opper ik ook al jaren. Gewoon niet zo janken en racen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja wat mij betreft gaan ze pas straffen zodra ze elkaar echt geen ruimte laten of raken. Vervolgens misschien wel wat zwaarder straffen.
Oh ja natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 07:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een staande start ook. De ronde naar de grid toe na een red flag telt namelijk ook.
Zo'n kleuter is het toch niet, lijkt me? Ja maar juf, hij deed het óók!quote:Op maandag 3 april 2023 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik het chique vindt, maar het lijkt me een reactie op het gezanik van Hamilton de afgelopen jaren en m.n. in seizoen 2021.
Daarom pakte hij Perez ook totaal niet terug in Brazilië na dat trucje in Monaco, nééééé....quote:Op maandag 3 april 2023 13:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zo'n kleuter is het toch niet, lijkt me? Ja maar juf, hij deed het óók!
Hmmmm, goed punt.quote:Op maandag 3 april 2023 13:57 schreef DjVero het volgende:
[..]
Daarom pakte hij Perez ook totaal niet terug in Brazilië na dat trucje in Monaco, nééééé....
Ook zonder Monaco (als het al waar is) had Max die plek niet terug gegeven, want daar doet hij nooit aan.quote:Op maandag 3 april 2023 13:57 schreef DjVero het volgende:
[..]
Daarom pakte hij Perez ook totaal niet terug in Brazilië na dat trucje in Monaco, nééééé....
Wat een klotestreek dat ze dat brokstuk van hem afgepikt hebben. Hij had hem met zijn eigen bloed betaald.quote:
Letterlijk elke coureur is zo.quote:Op maandag 3 april 2023 13:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zo'n kleuter is het toch niet, lijkt me? Ja maar juf, hij deed het óók!
Lando meer dan Charles imho.quote:Op maandag 3 april 2023 14:43 schreef THEFXR het volgende:
verkwisten Lando en Leclerc hun talenten bij hun huidige teams?
Leclerc verdient wel beter, maar waar zou hij heen moeten eigenlijk? Idem voor Norris.quote:Op maandag 3 april 2023 14:43 schreef THEFXR het volgende:
verkwisten Lando en Leclerc hun talenten bij hun huidige teams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |