Moet een Taus nog een Lazkano begeleiden?quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind je ook dat de mensen achter Saunier Duval nog steeds een team zouden moeten leiden?
Als het wielrennen een serieuze sport was zou je dit soort kankergezwellen wegsnijden uit de sport ja.quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet een Taus nog een Lazkano begeleiden?
Heeft Gent-Wevelgem al in de pocket dus zijn voorjaar kan niet meer stuk.quote:
Ik moet zeggen dat je ietwat triggered overkomtquote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De immer ongezond ogende Gianetti stond vooraan om de eerste knuffel uit te delen. Hoe kan het in jozefsnaam dat die man een ploeg mag leiden?
Klopt natuurlijk helemaal niks van vriend, maar in elke sport is het een puinhoop geniet er gewoon van.quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De immer ongezond ogende Gianetti stond vooraan om de eerste knuffel uit te delen. Hoe kan het in jozefsnaam dat die man een ploeg mag leiden?
Aankomst is wel matig zo in Oudenaarde. Dus eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Geeft de ronde van Vlaanderen jullie ook altijd het gevoel van de Elfstedentocht op de bonkevaart?
Kwaad. Woedend.quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrees dat het merendeel hier nog niet eens geboren was tijdens de laatste Elfstedentocht.quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Geeft de ronde van Vlaanderen jullie ook altijd het gevoel van de Elfstedentocht op de bonkevaart?
Je zou voor minder.quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je ietwat triggered overkomt
Ho ho, ik had die winter een krantenwijk. Altijd donkerblauwe vingers.quote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vrees dat het merendeel hier nog niet eens geboren was tijdens de laatste Elfstedentocht.
Tadej moet niks.quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu moet die volgende week ook Roubaix doen.
Nee, want de Ronde zien we elk jaar weerquote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
De Elfstedentocht hoort te finishen bij de Prinsentuin...ik begrijp de vergelijking dus wel.quote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aankomst is wel matig zo in Oudenaarde. Dus eigenlijk niet nee.
ben jij zo oudquote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ho ho, ik had die winter een krantenwijk. Altijd donderblauwe vingers.
Het wordt zo zonnig als een gemiddelde dag in juli.quote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaat het nog flink regenen komende week
Nu de lokale brommers weg zijn is dit wel de kans.quote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar heeft nog nooit de Volta a Portugal gewonnen, dus een legende is het verre van.
Ook wordt er niet gekluund!quote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, want de Ronde zien we elk jaar weer
Laat ons dromenquote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het wordt zo zonnig als een gemiddelde dag in juli.
Kwam er laatst achter dat er bijzonder veel met net zoals ik uit bouwjaar 1986 hier zitten. Dan heb je het nog wel behoorlijk bewust meegemaakt.quote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vrees dat het merendeel hier nog niet eens geboren was tijdens de laatste Elfstedentocht.
Met satesaus kregen ze em direct weer terug. Belgische Mayoquote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Na 270km gaat zo'n frietje satésaus er wel lekker in.
En wat dacht u van de Omloop van Jezus-Eik?quote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar heeft nog nooit de Volta a Portugal gewonnen, dus een legende is het verre van.
Ook voor jou zal ooit de tijd van aftakeling aanbreken.quote:
Satésausquote:Op zondag 2 april 2023 16:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met satesaus kregen ze em direct weer terug. Belgische Mayo
Gewoon beide.quote:Op zondag 2 april 2023 16:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met satesaus kregen ze em direct weer terug. Belgische Mayo
Ik vind satésaus vreselijk. Gewoon in het algemeen.quote:
De NOS stream heeft geen sponsor bij de meisjes/vrouwen/dames/wijven/hoeren terwijl bij de mannen hebben ze wel een sponsor.quote:
Nou ja zegquote:Op zondag 2 april 2023 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Te oud, ze had bijna mijn oma kunnen zijn
schakel dan maar niet over.quote:Op zondag 2 april 2023 16:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Is LOTTE aan het winnen want dan schakel ik niet over?
Puck Moonen zal wel weer winnen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Is LOTTE aan het winnen want dan schakel ik niet over?
Matigquote:Op zondag 2 april 2023 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu twee keer matig op de voet van de Oude Kwaremont inderdaad
Nee volgend jaar wordt pas het jaar van Puckquote:
Is blijkbaar gevallen en daarom op achterstand.quote:Op zondag 2 april 2023 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Te oud, ze had bijna mijn oma kunnen zijn
Achterin wordt er vast nog wel gewandeld.quote:
De andere Puck?quote:Op zondag 2 april 2023 16:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee volgend jaar wordt pas het jaar van Puck
Gevallen, las ik.quote:
Skibby vond het iig geen leuke heuvel.quote:Op zondag 2 april 2023 16:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Achterin wordt er vast nog wel gewandeld.
Maar vroeger lag bijv. de Koppenberg er ook heel anders bij.
Onmogelijk gewoon.
Mijn meest levendige herinneringen zijn aan Hennie Kuiper, die een toeschouwer een enorme oplawaai verkoopt.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Skibby vond het iig geen leuke heuvel.
Wout was goed.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De woordvoerder van Wout vindt het te kort door de bocht dat Wout niet goed was.
Toen was ik waarschijnlijk nog vloeibaarquote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn meest levendige herinneringen zijn aan Hennie Kuiper, die een toeschouwer een enorme oplawaai verkoopt.
Maar Jan schijnt Wout goed te kennen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan neemt het op voor WOUT. Water is nat.
Bijdeze.quote:Op zondag 2 april 2023 16:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het masterplan van Jumbo heb ik volledig gemist Jan
Daar reden ze ook wel met een ploeg die veel te goed was voor niet UCI-koersquote:Op zondag 2 april 2023 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ploeg is idd veel te sterk...zag je gisteren ook in Limburg.
Ja, dat was een beetje je neefje van 8 helemaal inmaken op het voetbalveld in de wijk.quote:Op zondag 2 april 2023 16:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar reden ze ook wel met een ploeg die veel te goed was voor niet UCI-koers
Volgende week zorgen dat ie niet weer de hele koers achter de feiten aanloopt.quote:Op zondag 2 april 2023 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die lul raakt twee keer onnodig achterop in de waaiers.
Beste Ronde ooit.
Leg maar uit.
Logisch.quote:Op zondag 2 april 2023 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die lul raakt twee keer onnodig achterop in de waaiers.
Beste Ronde ooit.
Leg maar uit.
Het zijn momenteel de loden jaren bij Sporza.quote:Op zondag 2 april 2023 16:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan en Marijn, over een loden duo gesproken
Jasper Philipsen gaat dat regelen!quote:Op zondag 2 april 2023 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgende week zorgen dat ie niet weer de hele koers achter de feiten aanloopt.
Het is ook ongelovelijk hoeveel die heeft gewonnen als je dat afzet tegen hoevaak ze ook wel niet op de grond heeft gelegen.quote:
Ik heb lekker genoten.quote:
Misschien iemand een gifje? Ze lieten het net zien op Sporza. Op een rechte weg in het gootje belandenquote:
De 2e Soudal renner mooi 41equote:Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef Marcoss het volgende:
13 Benoot, 14 Laporte, 15 Bjerg, 16 Cosnefroy, 17 Turgis, 18 Kristoff, 19 Degenkolb en 20 Politt
De rest van de top-20
En dan moet je je ook nog bedenken dat ze pas echt is gaan winnen na een mutatie op haar 34equote:Op zondag 2 april 2023 16:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Het is ook ongelovelijk hoeveel die heeft gewonnen als je dat afzet tegen hoevaak ze ook wel niet op de grond heeft gelegen.
Hilariteit.quote:Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Vleuten is echt hilarisch. Hoe is het mogelijk dat iemand die niet kan fietsen zoveel gewonnen heeft met, ja, fietsen?
En Kopekkie rijdt voor de BV Kopekkie dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 2 april 2023 17:01 schreef Remco het volgende:
Vollering gaat waarschijnlijk compleet voor de bv. Vollering rijden zometeen.
Philipsen is een groot probleem inderdaadquote:Op zondag 2 april 2023 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jasper Philipsen gaat dat regelen!
Iemand moet toch een keer Gianni Vermeersch aan z'n oren trekken, die heeft dus vandaag weer helemaal niets gedaan voor Mathieu. Bijzondere ploeggenoten heeft hij. Een aantal zijn niet goed genoeg en de jongens die er wel wat van kunnen zijn meer bezig met zichzelf.
Philipsen is volgende week niet kansloos...in een sprint op de wielerbaan heeft die een grotere kans om te winnen dan Mathieu.quote:Op zondag 2 april 2023 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Philipsen is een groot probleem inderdaad
En zo zal die ook gaan koersen helaas.quote:Op zondag 2 april 2023 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Philipsen is volgende week niet kansloos...in een sprint op de wielerbaan heeft die een grotere kans om te winnen dan Mathieu.
Ik verwacht in klassiekers niks van hem.quote:Op zondag 2 april 2023 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Philipsen is volgende week niet kansloos...in een sprint op de wielerbaan heeft die een grotere kans om te winnen dan Mathieu.
Bij Vermeersch zit er een steekje los heb ik het idee:quote:Op zondag 2 april 2023 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jasper Philipsen gaat dat regelen!
Iemand moet toch een keer Gianni Vermeersch aan z'n oren trekken, die heeft dus vandaag weer helemaal niets gedaan voor Mathieu. Bijzondere ploeggenoten heeft hij. Een aantal zijn niet goed genoeg en de jongens die er wel wat van kunnen zijn meer bezig met zichzelf.
quote:Op zondag 2 april 2023 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer van Eurosport?
Vermeersch is vanwege dit soort streken bepaald niet populair in het peloton, vraag maar aan Jos van Emden. Vaak is het bij dit soort jongens dan nog dat je ze beter als ploeggenoot kunt hebben dan dat ze rijden bij een andere ploeg, maar dat gaat in dit geval ook niet echt op.quote:Op zondag 2 april 2023 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Vermeersch zit er een steekje los heb ik het idee:
[ twitter ]
Dacht het wel.quote:Op zondag 2 april 2023 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer van Eurosport?
Ik wens Mathieu veel succes voor de tweede plek achter Ganna.quote:Op zondag 2 april 2023 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Mathieu vandaag bezig zag dan wens ik iedereen veel succes volgende week met de strijd om de tweede plek.
De Lie!quote:Op zondag 2 april 2023 17:13 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik wens Mathieu veel succes voor de tweede plek achter Ganna.
Magnus moet misschien een keer op de fiets blijven zitten.quote:Op zondag 2 april 2023 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt tijd om Magnus de sleutel te geven.
Met Wiener Schnitzels... en frietje met + Jupiler.quote:Op zondag 2 april 2023 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vip-tenten zijn in ieder geval nog wel vol.
Vorig jaar kwam dat iets minder uitquote:Op zondag 2 april 2023 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Mathieu vandaag bezig zag dan wens ik iedereen veel succes volgende week met de strijd om de tweede plek.
Dat was Annaquote:Op zondag 2 april 2023 16:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hilariteit.
Daar is niets op tegen, zolang er maar Gods zegen op rust.
Hij is juist naar Spanje gegaan met het idee om nu wel in goede vorm te zijn in Roubaix. Het moet uiteraard wel uitkomen.quote:
Ronde van Vlaanderen ligt hem beter, sowieso zijn er in PR meer kanshebbers.quote:Op zondag 2 april 2023 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik vond zijn eerste Roubaix nochtans vrij indrukwekkend. Al verloor hij uiteindelijk wel, maar onderweg op de kasseien was er weinig aan te doen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ronde van Vlaanderen ligt hem beter, sowieso zijn er in PR meer kanshebbers.
t.o.v. van Aert (en Pogacar) ligt PR hem juist beter en de rest van de coureurs is toch wel een gradatie minder. Hij moet gewoon zoals Cancellara en Boonen in het verleden aan een vroege solo beginnen en dan wint die hem makkelijk.quote:Op zondag 2 april 2023 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ronde van Vlaanderen ligt hem beter, sowieso zijn er in PR meer kanshebbers.
Wel het voordeel van de regen toen. Anderzijds was die niet in 100% vorm.quote:Op zondag 2 april 2023 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond zijn eerste Roubaix nochtans vrij indrukwekkend. Al verloor hij uiteindelijk wel, maar onderweg op de kasseien was er weinig aan te doen.
Hij kan op de kasseien wel minder het verschil maken, bleek de vorige kerenquote:Op zondag 2 april 2023 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
t.o.v. van Aert (en Pogacar) ligt PR hem juist beter en de rest van de coureurs is toch wel een gradatie minder. Hij moet gewoon zoals Cancellara en Boonen in het verleden aan een vroege solo beginnen en dan wint die hem makkelijk.
Eeh Wout op uw fiets man!quote:Op zondag 2 april 2023 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gewoon op de perfecte plek staan.
Niet eens een duwtje geven.quote:
Zonder UAE waren ze nooit meer bij de kop van de koers gekomen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:45 schreef Zwansen het volgende:
Als de (oud)tourwinnaar gewoon lekker thuis was gebleven, zoals het hoort bij tourwinnaars, had Mathieu recordhouder RVV geweest.
Al vrij snel na de finishquote:Op zondag 2 april 2023 17:58 schreef Mansjester het volgende:
Hebben Vollering en Kopecky elkaar inmiddels al gezien?
Je hoeft er niet naar te kijken hèquote:Op zondag 2 april 2023 18:06 schreef Zwansen het volgende:
Wel heel lang de analyse van de vrouwenrace. Bijna langer dan dat ze de koers uitzenden.
Die moet just niks!quote:Op zondag 2 april 2023 18:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil nog een interview met Wout zien in de studio.
Die komt waarschijnlijk niet opdraven, we hebben wel deze beelden:quote:Op zondag 2 april 2023 18:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil nog een interview met Wout zien in de studio.
Vermomd als Fransen?quote:
Dan was het ook fout gegaan met deze krachtsverhoudingen.. tactisch was Jumbo niet heel goed, maar waarschijnlijk hebben ze daar enkel het podium mee verspeeldquote:Op zondag 2 april 2023 19:56 schreef Maskerano het volgende:
Jumbo had de koers dicht moeten houden. Wind tegen de laatste 15 kilometer. Laat Pogacar en Van der Poel dan maar aanvallen. Daar achter Laporte+Benoot gegroepeerd houden om het peloton in gang te houden. 20 man 3 minuten weg laten fietsen met Van Hooijdonck alleen mee was een grote fout.
Inderdaad, grootste fout was dat alleen Nathan bij die groep met subtoppers zat. Daar had minstens of Laporte of Benoot bij moeten zitten.quote:Op zondag 2 april 2023 20:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was het ook fout gegaan met deze krachtsverhoudingen.. tactisch was Jumbo niet heel goed, maar waarschijnlijk hebben ze daar enkel het podium mee verspeeld
Zuur, streep door zijn droomkoers Parijs-Roubaix.quote:
Aanvankelijk reed die ook nog mee, dat had ie sowieso niet moeten doen. Vond dat ie daarna ook nog te lang wachtte met uitzakken. Van Aert heeft eerst nog wat kilometers zelf achtervolgd. Het zal uiteindelijk het verschil niet gemaakt hebben, maar toch.quote:Op zondag 2 april 2023 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad, grootste fout was dat alleen Nathan bij die groep met subtoppers zat. Daar had minstens of Laporte of Benoot bij moeten zitten.
Maar hadden ze dan zoveel ruimte gekregen van UAE?quote:Op zondag 2 april 2023 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad, grootste fout was dat alleen Nathan bij die groep met subtoppers zat. Daar had minstens of Laporte of Benoot bij moeten zitten.
Waarschijnlijk niet, maar dan houdt je tenminste (voor een tijd) het initiatief. Hun kracht lag in het collectief, daar hebben ze te weinig gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 2 april 2023 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hadden ze dan zoveel ruimte gekregen van UAE?
Dat was echt een smerige valpartijquote:Op zondag 2 april 2023 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee hersenschuddingen en een gebroken elleboog voor Wanty. Einde tijdperk Visbeek.
Speciaal voor Sammy reed Wout zelf al in slowmotion De Kruisberg opquote:Op zondag 2 april 2023 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout werd ook nog de hele dag gevolgd door Sammy, wat een miserabele dag moet die hebben.
Benoot had altijd op de Berendries mee moeten gaan met de tegenaanval van Jorgenson. Perfecte beklimming voor Benoot en dan had je altijd de controle gehouden in de koers. Nu heb je weinig aan hem gehad.quote:Op zondag 2 april 2023 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste keer dat Thieu zich laat zien op Twitter dit jaar. Heeft de Sekte van Spekenbrink toch lekker voor elkaar gekregenquote:Op zondag 2 april 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mathieu heeft een pittige mening over DSM
Hij heeft wel allemaal dingetjes geliked, maar je moet wat doen om Mathieu te doen tweeten.quote:Op zondag 2 april 2023 21:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eerste keer dat Thieu zich laat zien op Twitter dit jaar. Heeft de Sekte van Spekenbrink toch lekker voor elkaar gekregen
Ik had deze beelden nog niet gezien, wauw.quote:Op zondag 2 april 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat heeft Spekenbrink al ergens in november uitgedacht.quote:Op zondag 2 april 2023 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had deze beelden nog niet gezien, wauw.
Wat wilden ze hier mee bereiken? Wauwquote:Op zondag 2 april 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit was erover ja, dit ging nog een stuk verder dan wat Trek eerder deed.quote:Op zondag 2 april 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een schitterende 19e plaats voor John Degenkolb.quote:Op zondag 2 april 2023 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat wilden ze hier mee bereiken? Wauw
En dat vinden wij hier allemaal heel erg jammer!quote:Op zondag 2 april 2023 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een schitterende 19e plaats voor John Degenkolb.
De weg blokkeren en zo langzaam rijden dat anderen tot stilstand komen is al idioot, maar daarna zo versnellen is echt ridicuul. Daar gaan ze de rest van het jaar nog last van hebben.
Dat is lastig te voorkomen op smalle wegen maar een regel dat je niet onnodig langzaam mag rijden zou wel helpen om deze onzin te stoppenquote:Op zondag 2 april 2023 21:27 schreef Marcoss het volgende:
Dat blokkeren van de weg is sowieso bijzonder irritant
Ik vond het op deze manier vooral hilarisch eigenlijk. Zeker omdat je gewoon weet dat ze hier vrij stevige deksels van op de neus gaan krijgen.quote:Op zondag 2 april 2023 21:27 schreef Marcoss het volgende:
Dat blokkeren van de weg is sowieso bijzonder irritant
Klopt in dit geval maar je kunt zo echt een wedstrijd om zeep helpen.quote:Op zondag 2 april 2023 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het op deze manier vooral hilarisch eigenlijk. Zeker omdat je gewoon weet dat ze hier vrij stevige deksels van op de neus gaan krijgen.
https://www.strava.com/activities/8821189932/overviewquote:
Ik moet nog steeds lachen om die stuurkloppende Gianni die bijna Senechal naar de winst reed in plaats van Riesebeekquote:Op zondag 2 april 2023 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vermeersch is vanwege dit soort streken bepaald niet populair in het peloton, vraag maar aan Jos van Emden. Vaak is het bij dit soort jongens dan nog dat je ze beter als ploeggenoot kunt hebben dan dat ze rijden bij een andere ploeg, maar dat gaat in dit geval ook niet echt op.
Wtfquote:Op zondag 2 april 2023 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die stuurkloppende Gianni die bijna Senechal naar de winst reed in plaats van Riesebeek![]()
[ twitter ]
Die was leuk ja, eerst op je stuur kloppen en daarna toch snel juichen voor je ploegmaat.quote:Op zondag 2 april 2023 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die stuurkloppende Gianni die bijna Senechal naar de winst reed in plaats van Riesebeek![]()
[ twitter ]
‘Gianni Vermeersch is doing a fantastic service for his teammate’quote:Op zondag 2 april 2023 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ twitter ]
Misschien. Maar vAert moest nu werken. Beter rijdt van Aert nooit op kop. Dan elke keer als Pogo + Poel voor op komen, gaan ze naar elkaar kijken want direct voor in de koers. Kun je het gat dichten. En dan maar gokken op de sprint. Nu werd hij losgereden zonder steun, en moesten vdPoel + Pogacar nog doorrijden om voorin te komenquote:Op zondag 2 april 2023 20:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was het ook fout gegaan met deze krachtsverhoudingen.. tactisch was Jumbo niet heel goed, maar waarschijnlijk hebben ze daar enkel het podium mee verspeeld
Wel te hopen dat dit een exceptionele dag was voor hem en dat het niet een lineaire ontwikkeling is.quote:Op zondag 2 april 2023 21:04 schreef Marcoss het volgende:
Een goede van Baarle had het misschien anders gemaakt, dan had je de rest wel echt onder druk kunnen zetten daarachter, maar ook had alles tactisch echt mee moeten zitten. Pogacar was nog weer een klasse beter dan vorig jaar
Heel tof! Hoe was het sfeertje daar? Niet te veel boe-roepende Belgen?quote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik stond op de Oude Kwaremont gisteren en ben vandaag verkouden, nog nooit vertoond hoe snel Pogacar omhoog reed
Beetje veel kermispubliek en daarnaast bouwen ze elk stukje weiland naast het steilste deel vol met VIP tenten. Heel veel Wout fans die gedurende de middag steeds stiller werdenquote:Op maandag 3 april 2023 11:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heel tof! Hoe was het sfeertje daar? Niet te veel boe-roepende Belgen?
Was jij degene die tegen de statafel pleurde?quote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik stond op de Oude Kwaremont gisteren en ben vandaag verkouden, nog nooit vertoond hoe snel Pogacar omhoog reed
Ik ben niet #viesdik.quote:Op maandag 3 april 2023 11:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Was jij degene die tegen de statafel pleurde?
Rook het daarna toevallig naar kerosine? #dtvquote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef hhh38 het volgende:
Hongerklop. Vergeten te eten, niet heel handigquote:
Wat voor act wat dit ineens? Volgens Van der Poel was de friet koud, Kopecky hoefde ze überhaupt niet en Pogacar gaf ze ook meteen weer af.quote:Op zondag 2 april 2023 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat extra kilo's om volgende week alsnog te kunnen starten
Gaten in het peloton veroorzaken en eigenlijk gewoon hopen op valpartijen in de achtergrond.quote:Op zondag 2 april 2023 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat wilden ze hier mee bereiken? Wauw
Eten is wel een uitdaging voor Piddersquote:Op maandag 3 april 2023 13:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Hongerklop. Vergeten te eten, niet heel handig
Volgende week nog een fraaie top-60 erbij en dan kan Flandrien Ollie de rest van het jaar weer lekker uitbollen.quote:Op maandag 3 april 2023 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
Oliver Naesen, nochtans in een contractjaar ook weer netjes 40e...
Het allerleukste is nog wel dat Naesen niet zeker weet of hij bij AG2R wil blijven. Dat is blijkbaar afhankelijk van de fiets, als BMC behouden blijft wil Oli nog wel blijven, als er een minder merk voor in de plaats komt gaat hij om zich heen kijken.quote:Op maandag 3 april 2023 19:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Volgende week nog een fraaie top-60 erbij en dan kan Flandrien Ollie de rest van het jaar weer lekker uitbollen.
Keek presteert beter dan Naesen dit seizoenquote:Op maandag 3 april 2023 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het allerleukste is nog wel dat Naesen niet zeker weet of hij bij AG2R wil blijven. Dat is blijkbaar afhankelijk van de fiets, als BMC behouden blijft wil Oli nog wel blijven, als er een minder merk voor in de plaats komt gaat hij om zich heen kijken.
Je zal Lavenu zijnde dit soort dingen maar lezen. De eerste die ik alvast een ontslagbrief zou sturen is Krek, maar heel snel daarna komt Naesen.
Ze gaan rijden op troep van Decathlon, waar de beloftenploeg ook reeds op zit.quote:Op maandag 3 april 2023 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het allerleukste is nog wel dat Naesen niet zeker weet of hij bij AG2R wil blijven. Dat is blijkbaar afhankelijk van de fiets, als BMC behouden blijft wil Oli nog wel blijven, als er een minder merk voor in de plaats komt gaat hij om zich heen kijken.
Je zal Lavenu zijnde dit soort dingen maar lezen. De eerste die ik alvast een ontslagbrief zou sturen is Krek, maar heel snel daarna komt Naesen.
quote:Dit klassiekervoorjaar hecht Team DSM meer waarde aan een bepaalde manier van koersen, waarbij teamwork en op bepaalde punten goed gegroepeerd vooraan koersen meer van belang zijn dan een specifieke uitslag.
Samen in de laatste groep? Of "Samen niet uitrijden"?quote:Op maandag 3 april 2023 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie maar Pogacar, persoonlijk ga ik meer uit mijn dak bij een potje teamwork en gegroepeerd rijden.
[..]
Reddeloos verloren, al die toptalenten.quote:Op maandag 3 april 2023 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie maar Pogacar, persoonlijk ga ik meer uit mijn dak bij een potje teamwork en gegroepeerd rijden.
[..]
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 3 april 2023 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De grote 5 + de Volta en anders niks.quote:Op maandag 3 april 2023 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Zolang Pogchamp het niet in een directe confrontatie heeft gewonnen van Balarcon moeten we het ook allemaal niet heel serieus nemen. @:Mani89
20:51, ik neem aan dat de hele fles dan al leeg is?quote:Op maandag 3 april 2023 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
De grote talenten van Axeon werden ook aardig afgedroogd toen het weer wat minder zonnig was.
Ik vond de opmerkingen hier wel flink overdreven ja dat de koers al gespeeld was, zelfs toen ze nog lang niet de voorsprong hadden die ze uiteindelijk kregen. Helemaal als je weet dat de grote 3 niet gaan pokeren als ze eenmaal los zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 21:24 schreef wimderon het volgende:
Credits trouwens voor @:Marcoss, die eigenlijk als enige vol bleef houden dat de kopgroep niet vooruit zou blijven.
En dat Pedersen heeft gewonnen?quote:Op maandag 3 april 2023 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk nog steeds dat de kopgroep het haalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |