Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitquote:
WTFquote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
'Opbloeien' noemde Zoe dit...
Vreselijk , nooit begrepen waarom mensen een kapotte nieuwe broek kopenquote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitIk blijf het geen gezicht vinden bij wie dan ook
Ja die donker blauwe of zwartequote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther had er vanmorgen ook een aan ook al van die grote stukken er uitIk blijf het geen gezicht vinden bij wie dan ook
IK ook niet hoor. ZIe dat Isaac er ook al een aan heeftquote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk , nooit begrepen waarom mensen een kapotte nieuwe broek kopen
Okequote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
'Opbloeien' noemde Zoe dit...
Tja dat is mode dingetje.quote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook dingen gebleekt maar dan geen nieuwe dingenquote:Op zondag 2 april 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja dat is mode dingetje.
Vroeger kocht ik een wranglerbroek en ging daar dan chloor op gooien ( "das toch raar")
Het ziet er niet uit, bij niemandquote:Op zondag 2 april 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen het programma begon heb ik echt een tijdje gedacht als ik Babette zag: goh dit is wel apart dat ze er ook een transgender bij hebbenquote:
Dat had ik bij Djedi, Gerry en Moraima ookquote:Op zondag 2 april 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen het programma begon heb ik echt een tijdje gedacht als ik Babette zag: goh dit is wel apart dat ze er ook een transgender bij hebben
Nu een hele?quote:Op zondag 2 april 2023 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
Nu weer bij Bern en Mirthe, Bern was ooit een halve ork, dat we het weten he, goffer, regie haat ons nu ook of zo.
Dat spel zou de open haard in moeten, ik houd sowieso niet van dat soort spellenquote:Op zondag 2 april 2023 15:41 schreef xsaskiax het volgende:
Mensen sodeflikker nou toch op met dat quasi serieuze praten over D&D...... als streamers daar ook zo gek van zouden zijn, zouden ze niet streamen (simpel gedacht, maar toch)
Interessante gesprekken mogen we niet zien/horen, maar dit geneuzel...... donder toch op!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |