Ik gun Jason het geld veel meer dan Bart.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
Bart is ook goed maar Jason meer gegund
Ja dat was hetquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:16 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Misschien dacht ze Bart maar was ze voor Jason? Weet het niet hoor
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:16 schreef mario390 het volgende:
me egal wie winnt
maar bij 50 000 teens
dacht ik jason
Die wil ik ook wetenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:16 schreef kater1 het volgende:
Erg. Maar wat doe je eraan. Had Bart niet nog een geheim wat hij ooit zou delen?
Zo sneu. Grijpt er tot het einde telkens net naast…quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:17 schreef freaky40 het volgende:
Jason, net zoals het hele seizoen eigenlijk, het net niet....net als zijn favoriete voetbalclub AZ...dus tja.
Mwah. Die kan veel geld verdienen met esports/twitch.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:17 schreef stervis het volgende:
[..]
Ik gun Jason het geld veel meer dan Bart.
Ja ook thuis de dingen gehoord die hij heeft gezegd denk ikquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:16 schreef freaky40 het volgende:
Charlotte gokte toch eerst op Bart als winnaar maar noemde net Jason....
Jouw mening. Die deelt niet iedereen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
BB is kapot, saaiste en kleurloze winnaar ooit
nou dat denk ik niet hij had tranen in zijn ogenquote:
Dat kan en mag natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Jouw mening. Die deelt niet iedereen.
Ja ik ook wel!quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:18 schreef Ireth het volgende:
Och cossers, ik ben toch wel ontroerd hoor![]()
Zuurrrrr! Bart is gewoon Bart, geen mee loper, gewoon no nonsense. It is what it is!quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
BB is kapot, saaiste en kleurloze winnaar ooit
op de stream kan je nog zien wie er wintquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
nou jammer zeg boehoe niets meer afterparty nog even hoor
jolien en Lot stonden ver uit elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |