Flopshow danquote:Op maandag 3 april 2023 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het gaat niet waaien.
Dat zou het einde van vrouwen aan talkshowtafels betekenen, vernuftige strategie van de Mediacourantquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Dankzij het literaire toptalent Bob Willer lees ik op Mediacourant dat zelfbenoemd slachtoffer Marijn de Vries aan een tafel zat bij een talkshow met Jack van Gelder. Tot zover de solidariteit met de slachtoffers. Het grote gelijk van Danny Nelissen.
Dat ijkt me eigenlijk in alle eerlijkheid een prachtig streven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zou het einde van vrouwen aan talkshowtafels betekenen
Andere genders ook niet meer en dan zijn we rondquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ijkt me eigenlijk in alle eerlijkheid een prachtig streven.
Mathieu van der Poepquote:
Die lijkt echt nul vorm te hebben jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Marc Demare heeft een groot probleem.
Volgens Karl ging het tussen Philipsen en Jakobsen. Maar die bleek uiteindelijk helemaal niet meegesprint te hebben.quote:
Jakobsen of Cavendish, wat scheelt het.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens Karl ging het tussen Philipsen en Jakobsen. Maar die bleek uiteindelijk helemaal niet meegesprint te hebben.
De slagaders staan wijd openquote:Op woensdag 5 april 2023 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jonas Rikkert is een fenomeen.
Als Wout daarvoor gaat, wordt dat wel heel lastig toch? Die heeft nog meer ritten om te scoren dan Sagan in z’n topjaren.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:42 schreef wimderon het volgende:
Philipsen kan onderhand ook wel gaan denken aan groen in de Tour als hij zo dominant blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |