abonnement Unibet Coolblue
pi_208634167
Kan ook de FSB zjjn om mensen in toom te houden.
  zondag 2 april 2023 @ 19:11:29 #102
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208634184
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:09 schreef BEFEM het volgende:
Kan ook de FSB zjjn om mensen in toom te houden.
Lijkt mij de meest logische verklaring.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 zondag 2 april 2023 @ 19:15:08 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208634212
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 18:49 schreef hollandia02 het volgende:
Zouden het Oekraïners zijn of Russische oppositie?
De Russische regering. Even een waarschuwing dat Prigozhin misschien zijn plaats zou moeten weten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 2 april 2023 @ 19:15:44 #104
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208634221
Solovyev kruipt in zijn schulp. Is er iets op handen??

Zo heb ik de idioot nog nooit gehoord, niet meer dreigen met kernraketten en nuclear aanvallen , maar openlijk Putin afvallen op Russisch TV

twitter


When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 april 2023 @ 19:18:21 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208634256
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
Solovyev kruipt in zijn schulp. Is er iets op handen??

Zo heb ik de idioot nog nooit gehoord, niet meer dreigen met kernraketten en nuclear aanvallen , maar openlijk Putin afvallen op Russisch TV

[ twitter ]
Volgende keer komt ie weer met NOEKS *O* hoor
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 2 april 2023 @ 19:18:56 #106
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208634266
quote:
84s.gif Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Volgende keer komt ie weer met NOEKS *O* hoor
nee hij valt Putin nu echt af, op TV

normaaal gesproken doe je dat niet straffeloos
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Overall beste user 2022 zondag 2 april 2023 @ 19:23:36 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208634307
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee hij valt Putin nu echt af, op TV

normaaal gesproken doe je dat niet straffeloos
De poetinkliek valt uit elkaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 2 april 2023 @ 19:27:34 #108
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208634343
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
Solovyev kruipt in zijn schulp. Is er iets op handen??

Zo heb ik de idioot nog nooit gehoord, niet meer dreigen met kernraketten en nuclear aanvallen , maar openlijk Putin afvallen op Russisch TV
Waar zit hem dat afvallen dan in?

Het is meer een standaard propaganda verhaaltje dat alle orcs heus wel op 1 lijn zitten met de haatdwerg in het fort.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 2 april 2023 @ 19:31:31 #109
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208634369
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2023 19:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
Waar zit hem dat afvallen dan in?

Het is meer een standaard propaganda verhaaltje dat alle orcs heus wel op 1 lijn zitten met de haatdwerg in het fort.
narrowed it down to the level of Putin and HIS friends

zegt ie
Hij rekent zich zelf er niet meer toe
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_208634469
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee hij valt Putin nu echt af, op TV

normaaal gesproken doe je dat niet straffeloos
Nee juist niet. hij benoemt dat iedereen poetin steunt en dat dit de wil is van rusland.
pi_208634580
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208634618
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
Solovyev kruipt in zijn schulp. Is er iets op handen??

maar openlijk Putin afvallen op Russisch TV

[ twitter ]

Dat doet hij juist niet in dat filmpje.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208634638
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 2 april 2023 @ 20:00:51 #114
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208634642
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Die ligt in een flinke plas bloed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208634664
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208634671
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208634725
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208634761
#Baboembuschka
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  zondag 2 april 2023 @ 20:15:58 #119
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208634806
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Die ligt in een flinke plas bloed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet gewoon een rennie nemen. Heeft hij niet zo'n last meer van dat opgeblazen gevoel.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 2 april 2023 @ 20:17:25 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 2 april 2023 @ 20:20:21 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208634860
Misschien was die bom bedoeld voor Prigozhin... 🤔

https://www.reddit.com/r/(...)6_others_injured_in/

That was a huge figurine and an enormous blast.

Russian Wagner PMC founder Prigozhin was meant to attend the meeting.

He didn’t.
  zondag 2 april 2023 @ 20:27:09 #122
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208634940
Wel knap dat ze zo snel weten dat er 200 gram explosieven in die figurine zat, en dat dit de bom was. En dat die vrouw die blijkbaar kwam brengen.

Totally not sus, ofzo.
&lt;signature here&gt;.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 april 2023 @ 20:40:21 #123
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208635052
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Misschien was die bom bedoeld voor Prigozhin... 🤔

https://www.reddit.com/r/(...)6_others_injured_in/

That was a huge figurine and an enormous blast.

Russian Wagner PMC founder Prigozhin was meant to attend the meeting.

He didn’t.
Dan gaan ze nog een poging wagen. Of dit was een waarschuwing voor hem
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208635121
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Heerlijk nieuws zo op de zondagavond.
  zondag 2 april 2023 @ 20:54:50 #125
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208635223
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 20:45 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Heerlijk nieuws zo op de zondagavond.
Match made in Hell , burn both now



twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 april 2023 @ 21:14:32 #126
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208635484
Nu nog een aanslag op Vladje. Die wordt dan natuurlijk gered door zijn enorme tafel. 1944 all over again. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 2 april 2023 @ 21:17:04 #127
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208635521
quote:
The cafe targeted on Sunday was previously owned by Yevgeny Prigozhin, the head of Russia's notorious Wagner mercenary group, the St Petersburg news site Fontanka reports.
BBC News - Cafe bomb in St Petersburg kills Russian military blogger
https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-65155075
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208635549
Radio Espantoso
pi_208635589
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Had hij een plaatje van zichzelf met een soort Game of Thrones troon van moderne wapens? :') Lig je dan in je onderboek, opengereten.
  zondag 2 april 2023 @ 21:29:46 #130
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208635694
Lijkt wel of Stalin weer terug is. Niemand meer te vertrouwen.

Artikel uit FT

quote:
"Russian society
‘Total distrust’: rise of the Russian informers
Teachers, neighbours and even family members are turning to Soviet-style denunciations in wartime Russia

Varya Galkina, a smart and studious 10-year-old, began getting into trouble with her schoolteachers in Moscow last September, a few weeks into the new academic year.

First, they noticed she was regularly skipping the new Russian patriotism classes that had just been added to the national curriculum. Then they spotted that she had set a pro-Ukraine symbol as her profile picture on WhatsApp.

Varya was a star pupil, so her mother, mathematician Elena Jolicoeur, thought little of the fuss — until one morning in October, when she received a sudden call from school: her daughter had been detained by the police.

Elena, reeling, jumped in her car and raced to find her daughter. The detention of a child seemed like nonsense. “It was as if I’d entered some sort of alternate reality,” Elena recalled. “Like we’d gone mad, in our corner of the world.”

But the patriotic indignation that led Varya’s teachers to denounce her to the police was no aberration. Cases of denunciation have proliferated in Russia since its full-scale invasion of Ukraine.

People across the country have been reported to authorities for expressing dissenting views in private or in closed settings. Teachers have reported pupils; students have informed on professors and fellow classmates; neighbours, colleagues and even family members have filed complaints.

Although still unusual enough to warrant local media coverage, informing is rapidly becoming commonplace, fuelled by calls from the Kremlin and propaganda outlets to hunt for “domestic traitors” and “saboteurs” of Russia’s war effort.

Two weeks after the start of the invasion, Russia’s president Vladimir Putin told the Russian people that they “will always be able to distinguish true patriots from the scum and traitors”, and will “simply spit them out . . . on to the pavement”.

[Image]
‘[Varya] tried to rush to me, but they wouldn’t let her . . .  One of them grabbed her and began to drag her to the car. The other twisted my arm. It was as if they were arresting criminals,’ says Elena, pictured with her daughter © Patrick Wack/FT

“I am convinced that such a natural and necessary self-cleansing of society will only strengthen our country,” Putin added.

Denunciations create “total mutual suspicion, total distrust”, said Andrei Kolesnikov, a senior fellow at the Carnegie Endowment for International Peace. Their return marks a reawakening of “totalitarian instincts” in Russian society, he said: “People begin to behave exactly as they did during the Stalin era.”

Informing was common practice in the Soviet Union. First cultivated as a tool to weed out counter-revolutionary ideas, it soon developed into a widespread system of self-policing that reached fever pitch under Josef Stalin.

Swaths of the population became active participants in maintaining the regime. Sergei Dovlatov, a Russian author, later captured this in a much-quoted phrase: “We are endlessly blaming Comrade Stalin, and, of course, with good cause. And yet I can’t help but ask — who wrote the 4mn denunciations?”

Since the start of the invasion of Ukraine, informers have become a key pillar of support for the Kremlin and a tool of control. With most public critics of the regime now silenced or in exile, denunciations allow the state to identify small-scale, private dissenters.

On March 17, a 40-year-old man travelling on the Moscow metro was denounced by a fellow passenger, who oversaw him looking at images that “discredit the army” on his mobile phone. The man was arrested a few stations later. He was sentenced to 14 days in jail.

Earlier this year, a couple discussing the war at a restaurant in the southern city of Krasnodar found themselves suddenly handcuffed by masked officers and thrown to the floor. Someone had reported their private conversation to the police.

Roskomnadzor, the state censor, said it received 284,000 reports from citizens in 2022, of which “the majority concerned illegal information posted on the internet, including fakes about the special military operation in Ukraine”. That figure does not include reports made to the police or FSB security service.

[Image]
A patriotic banner reading ‘We don’t give up on our people’ in the Tula region of Russia where a headteacher called the police on one of her pupils over a picture drawn in an art class © Natalia kolesnikova/AFP/Getty Images

Russian sociologists have debated informers’ motives. Some point to self-interest: denouncing someone may offer the possibility of social advancement, especially for those at society’s margins.

But often there is no clear reward. Denunciations can be a way to simply “demonstrate to the state and to yourself whose side you’re on”, historian Sergey Bondarenko has said. Psychologist Maria Potudina has argued that becoming an informer allows people to feel they are protecting their group from attack, and taking control by punishing alleged “traitors”.

Varya Galkina, who has since turned 11, was denounced by her headmistress, a municipal deputy in Putin’s United Russia party. Elena was shown the denunciation letter when she reached the school.

There, she found her daughter surrounded by a police officer, a school social worker, and someone who claimed to be from the FSB. They listed Varya’s offences: skipping patriotism lessons, her pro-Ukraine profile picture, an antiwar comment she had made on a group chat with other kids.

They then said the child would be taken to the police station.

“When Varya heard that, she became hysterical,” Elena recalled. “She tried to rush to me, but they wouldn’t let her . . . One of them grabbed her and began to drag her to the car. The other twisted my arm. It was as if they were arresting criminals.”

Elena and her daughter were brought to the station. Elena was not permitted to leave to collect her other daughter from school. Nine-year-old Sonya had to travel home alone on public transport for the first time.

At the station, Elena and Varya were interrogated for four hours by a “crowd” of people. “They were asking questions as if they wanted to trap us into saying something,” Elena recalled. They’d ask Varya: ‘What does your mum tell you about Ukraine?’”

Elena feared that authorities wanted to accuse her of “discrediting the armed forces” or “spreading false information” about the war under laws introduced by the Kremlin in 2022 and deployed to hand out lengthy jail sentences to antiwar protesters.

Putin expanded the legislation this month, making it illegal to “discredit” informal groups of fighters including the Wagner private militia, a group accused of war crimes.

Such legislation has fuelled denunciations, said Daria Korolenko, a lawyer and analyst at OVD-Info. Previously, it was not possible to denounce your neighbour for something as small as ribbons in Ukrainian colours or having a peace sign at home.

Some local authorities have set up bots on messaging app Telegram that allow people to inform on others in a more automated and anonymised way, simply by sending a few details by text.

The fear of denunciations has become so widespread that fraudsters have developed a new scam, telling victims they are accused of treason for sending money to the Ukrainian army, and offering to open them a new bank account. The scam has become so common that Russia’s biggest bank, Sberbank, this month issued a warning about it.

After their interrogation of Elena and Varya, the police and child protection officers travelled to the family’s flat.

They trawled through Elena’s laptop and belongings. “They didn’t find anything . . . except some blue and yellow curtains,” Elena said, the colours of the Ukrainian flag. Finally, they left.

Elena was relieved, but worried what could come next. The examples around her were bleak.

Maria Moskaleva, a 13-year-old from the Tula region of central Russia, last spring drew a picture in school art class of Russian and Ukrainian flags, with the words “No war” and “Glory to Ukraine”. The headmistress called police.

After police searches of their home, Maria’s father, a single parent, was placed under house arrest, accused of “discrediting” the army in his own social media comments. Maria was placed in a children’s “social rehabilitation centre”.

According to the family’s OVD-Info lawyer, she has not been allowed to contact her father or anyone other than the authorities. A lawsuit has been filed to permanently restrict her father’s parental rights. On Tuesday, he was sentenced to two years in jail, but a night earlier escaped from house arrest. His whereabouts are currently unknown, according to the court’s press secretary.

Elena, too, was charged, but with an administrative rather than a criminal offence — the “improper performance of parental duties”, including “politically influencing her children”.

A social welfare centre was instructed “to organise a re-education plan for the whole family”, Elena said. A state psychologist has since come by to see them, but the family has been out: classes for Sonya, music school for Varya. The psychologist leaves notes on the door.

Varya continues to go to school, but still has not attended any patriotism classes. And her attitude to some lessons has changed. “The classes taught by my teacher who wrote the complaint about me, I don’t really feel like going to those any more,” she says. Elena had to have a conversation with her daughter about not speaking in public about certain topics. “I told her: ‘You can think whatever you like, but just don’t say it out loud, otherwise here, they will just start to provoke you’,” Elena said, referring to the school. “It’s something I thought would never happen in our family,” she added. “I always held that children should express their opinions . . . But now it had to be done.”

However, Elena has also taken a bold step: suing all the state institutions involved in Varya’s detention, including the police. She does not expect to succeed in court, but she wants to leave a record of what happened. “That these people behaved badly, in this exact way. I think that some day . . . we will be going back over all of this,” she says. “For some reason, I believe that.”
https://www.ft.com/content/b1657ee3-eb9d-41c7-851e-5900c74bd934
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208635739
Dus een onbekende vrouw komt zomaar even een pakketje brengen met een beeldje en hij ziet het gewoon als een lief geschenkje van een fan? Men zal daar wel iets achterdochtiger worden nu lijkt me.

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 april 2023 @ 21:33:25 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208635743
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 21:29 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt wel of Stalin weer terug is. Niemand meer te vertrouwen.

Artikel uit FT
[..]
https://www.ft.com/content/b1657ee3-eb9d-41c7-851e-5900c74bd934
Heb je een samenvatting?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208635754
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 april 2023 @ 21:34:22 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208635760
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
Dus een onbekende vrouw komt zomaar even een pakketje brengen met een beeldje en hij ziet het gewoon als een lief geschenkje van een fan? Men zal daar wel iets achterdochtiger worden nu lijkt me.

[ twitter ]
Alles is gevaarlijk in Rusland
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 2 april 2023 @ 21:34:53 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208635764
quote:
84s.gif Op zondag 2 april 2023 21:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Heb je een samenvatting?
Staat er boven. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 april 2023 @ 21:35:20 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208635773
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 21:34 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Staat er boven. :P
Oohja ik zie het :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 21:38:02 #137
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208635809
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Huh wat, 15 doden? Nog heel kort geleden ging het over één dode, die blogger? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208635823
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Huh wat, 15 doden? Nog heel kort geleden ging het over één dode, die blogger? :o
Ja, viel mij ook op, maar ik zag op een filmpje ook al een ander buiten liggen bij een lantaarnpaal. Video linksboven
twitter
pi_208635852
twitter
pi_208635857
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 15:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Veel rommel dat in de graanvelden is achtergebleven
[ afbeelding ]
Het achtergebleven schroot gaat nog aardig wat schade/stofexplosies aan maaidorsers en in meelfabrieken veroorzaken.
  zondag 2 april 2023 @ 21:42:14 #141
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208635859
quote:
84s.gif Op zondag 2 april 2023 21:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Heb je een samenvatting?
In Russia everything is shit exept piss.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_208635866
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
Dus een onbekende vrouw komt zomaar even een pakketje brengen met een beeldje en hij ziet het gewoon als een lief geschenkje van een fan? Men zal daar wel iets achterdochtiger worden nu lijkt me.

[ twitter ]
Prighozin had vast inside info, maar ben wel benieuwd of dit van de Poetin kliek komt of daarbuiten. Heerlijk die paranoia.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208635893
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Prighozin had vast inside info, maar ben wel benieuwd of dit van de Poetin kliek komt of daarbuiten. Heerlijk die paranoia.
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 april 2023 @ 21:47:21 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208635922
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Prighozin had vast inside info, maar ben wel benieuwd of dit van de Poetin kliek komt of daarbuiten. Heerlijk die paranoia.
99,9% zeker FSB
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208635931
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dat zou ik ook zeggen als ik Oekraïne was natuurlijk. _O-

Maar nee, inside lijkt me eerder waarschijnlijker. Al weet je het natuurlijk niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208636179
twitter

Detained twice lijkt mij een beetje vreemd in Rusland. Volgens mij ga je daar de bak in en kom je er niet zomaar weer uit.
  zondag 2 april 2023 @ 22:07:22 #147
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208636193
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:06 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Dat zou dan wel weer een heel wrede plottwist zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_208636195
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik Oekraïne was natuurlijk. _O-

Maar nee, inside lijkt me eerder waarschijnlijker. Al weet je het natuurlijk niet.
Als het Oekraine is dan blijven ze meestal stil en doen ze geen ontkenning.
pi_208636239
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 22:06 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Detained twice lijkt mij een beetje vreemd in Rusland. Volgens mij ga je daar de bak in en kom je er niet zomaar weer uit.
Geen best ontsnappingsplan dus als ze haar zo snel al hebben. Weet niet hoe makkelijk het daar is om wat explosieven te bemachtigen als activist. Of iemand anders heeft het geregeld en heeft haar gebruikt. Hoe dan ook verwacht je bij zo'n actie zoals die gedaan is een beter plan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 22:12:30 #150
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208636252
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Geen best ontsnappingsplan dus als ze haar zo snel al hebben. Weet niet hoe makkelijk het daar is om wat explosieven te bemachtigen als activist. Of iemand anders heeft het geregeld en heeft haar gebruikt. Hoe dan ook verwacht je bij zo'n actie zoals die gedaan is een beter plan.
Nou ja, het is natuurlijk ook allemaal niet ondenkbaar dat ze gewoon wat activisten op het oog hebben en ze bij iets als dit een van die mensen die er mogelijk een beetje op lijkt oppakken :+

En dat dit dus helemaal niet iemand is die met die explosieven bezig is geweest, maar goed, alsof de gemiddelde Rus daar achter zou komen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208636283
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, het is natuurlijk ook allemaal niet ondenkbaar dat ze gewoon wat activisten op het oog hebben en ze bij iets als dit een van die mensen die er mogelijk een beetje op lijkt oppakken :+

En dat dit dus helemaal niet iemand is die met die explosieven bezig is geweest, maar goed, alsof de gemiddelde Rus daar achter zou komen.
Ja daar heb je gelijk in, dat het iemand is die het in de schoenen krijgt geschoven terwijl de FSB bijv. erachter zat.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 22:16:28 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208636306
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja daar heb je gelijk in, dat het iemand is die het in de schoenen krijgt geschoven terwijl de FSB bijv. erachter zat.
Jep, of dat het wel echt een verzetsdaad is, maar de gemiddelde Piotr en Evgeniya op straat moeten natuurlijk wel even duidelijk gemaakt worden dat je bij zoiets heel snel gepakt wordt en dus schuiven ze nu zo'n activist die ze op de radar hebben naar voren. Jammerdebammer voor Darya Trepova, in dat geval.

Maar misschien is zij het ook wel natuurlijk, wie weet :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 april 2023 @ 22:22:05 #153
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208636366
In rus wordt het gedownplayed.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_208636423
quote:
Minister Kaag bezoekt Kyiv: 'Ook kijken naar wederopbouw op korte termijn'

Minister Kaag van Financiën heeft vandaag een bezoek aan Kyiv gebracht. Ze sprak er over wat Oekraïne op de korte termijn nodig heeft aan financiële steun. Volgens de minister liggen er, naast militaire steun, ook kansen voor snelle wederopbouw.

Kaag ontmoette de Oekraïense ministers van Financiën en van Economische Zaken. De vraag wat Nederland op financieel gebied kan doen voor Oekraïne stond centraal in die gesprekken. Na afloop zei Kaag tegen de NOS dat het belangrijk is niet met andere landen in een race te belanden, waarbij iedereen hetzelfde doet. "De Oekraïners bepalen wat ze nodig hebben."

Het kabinet heeft dit jaar 2,5 miljard euro ter beschikking gesteld aan financiële steun voor Oekraïne. Een groot deel daarvan is al uitgegeven aan defensie, zegt Kaag. Dit weekend maakte het kabinet bekend dat 180 miljoen euro extra wordt vrijgemaakt voor humanitaire hulp en wederopbouw op de korte termijn.
https://nos.nl/artikel/24(...)ouw-op-korte-termijn
  zondag 2 april 2023 @ 22:33:52 #155
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208636488
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2023 22:22 schreef ExTec het volgende:
In rus wordt het gedownplayed.

[ twitter ]
Ha Ha Ha

twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 april 2023 @ 22:34:26 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208636499
quote:
Geen buitenland in haar takenpakket en genoeg problemen hier. Waarom zit ze daar?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 2 april 2023 @ 22:36:02 #157
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208636516
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geen buitenland in haar takenpakket en genoeg problemen hier. Waarom zit ze daar?
Ze is aan het kijken of de Oekraine ook zo een last van Stikstof heeft
Dan gaat ze daar ook een zwik koeien opruimen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 april 2023 @ 22:38:09 #158
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208636530
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geen buitenland in haar takenpakket en genoeg problemen hier. Waarom zit ze daar?
Gaat over financiële steun, en daar gaat een minister van Financiën ook een beetje over.
pi_208636531
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geen buitenland in haar takenpakket en genoeg problemen hier. Waarom zit ze daar?
Minister van Financien
  zondag 2 april 2023 @ 22:41:23 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208636559
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:38 schreef kibo het volgende:

[..]
Gaat over financiële steun, en daar gaat een minister van Financiën ook een beetje over.
Daar is een minister van ontwikkelingshulp voor.
Die ze even rechts passeert nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 2 april 2023 @ 22:43:34 #161
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208636582
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Minister van Financien
Ja, interne financien ja. Min. Ontwikkelingshulp is er voor t buitenland. Of de min buza.
Kaag hoort daar niet en is daar onterecht weer de blitz aan het maken voor haar eigen imago. Ze heb hier problemen zat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 2 april 2023 @ 22:44:15 #162
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208636589
Feel-good story trumpeted Putin’s donation to elderly teacher. A prominent Russian billionaire actually paid
twitter
pi_208636684
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja, interne financien ja. Min. Ontwikkelingshulp is er voor t buitenland. Of de min buza.
Kaag hoort daar niet en is daar onterecht weer de blitz aan het maken voor haar eigen imago. Ze heb hier problemen zat.
Kan wel inzien dat dit speciaal vrijgemaakt geld is ter ondersteuning van een land in oorlog en dus niet hetzelfde als ontwikkelingshulp dat met een vastgesteld jaarlijks budget landen die het in het algemeen moeilijk hebben tracht vooruit te helpen. Minister van Buitenlandse Zaken doet meer de relaties of begeleiding bij economische deals maar niet de financiele hulppakketten voor een land in oorlog.
pi_208636969
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja, interne financien ja. Min. Ontwikkelingshulp is er voor t buitenland. Of de min buza.
Kaag hoort daar niet en is daar onterecht weer de blitz aan het maken voor haar eigen imago. Ze heb hier problemen zat.
Ik schat dat het bedrag dat Nederland aan Oekraïne inclusief defensie heeft besteed/toegezegd al meer dan een hele jaarbegroting voor ontwikkelingshulp bedraagt, dat is namelijk "maar" ¤4,5 miljard. Dat komt dus uit een hele andere pot, daar mag wel even een belangrijker bewindspersoon voor komen opdraven in Kyiv. Of dat dan Kaag, Hoekstra, Rutte (of alledrie) moet zijn is een andere discussie, maar dat ze gegaan is lijkt mij niet onterecht.
  zondag 2 april 2023 @ 23:56:38 #166
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_208636982
Ha Ha HA

twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_208637038
Ik las dat er onlangs een vacature is vrijgekomen om te bloggen over het Russische leger :Y ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208637047
Het nieuws dat tartarsky niet meer mag bloggen sloeg bij hem blijkbaar in als een bom
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208637192
twitter
  maandag 3 april 2023 @ 02:05:59 #170
117098 Hathor
Effe niet
pi_208637223
quote:
Ik zou voorlopig maar even wachten met bouwen, heeft weinig zin als de Russen elke week nog raketten lanceren en alles weer aan gort knallen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_208637659
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208637774
Sanna Marin heeft de verkiezing verloren, Finland zal dus een andere PM krijgen. Verlies voor het continent :(
pi_208638261
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 02:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zou voorlopig maar even wachten met bouwen, heeft weinig zin als de Russen elke week nog raketten lanceren en alles weer aan gort knallen.
En waar moeten ze in de tussentijd wonen? In Nederland?
Die Oekraïense vluchtelingen zouden nu toch al terug gaan volgens de planning?
  maandag 3 april 2023 @ 09:20:07 #174
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208638302
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 08:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Sanna Marin heeft de verkiezing verloren, Finland zal dus een andere PM krijgen. Verlies voor het continent :(
Misschien wil ze voorzitter van de NAVO worden :)
&lt;signature here&gt;.
pi_208638717
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 02:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zou voorlopig maar even wachten met bouwen, heeft weinig zin als de Russen elke week nog raketten lanceren en alles weer aan gort knallen.
Hangt er net vanaf waar je gaat bouwen.
Rondom Bahmut, Avdiivka etc zou ik even wachten idd, maar in plaatsen als Irpin is en wordt al volop herbouwd.
A mind with a heart of it's own
  maandag 3 april 2023 @ 09:57:51 #176
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_208638731
quote:
Zou ze weten dat Luhansk al tijden in Russische handen is?
pi_208638732
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2023 09:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien wil ze voorzitter van de NAVO worden :)
Ik heb haar al ten huwelijk gevraagd dus voor NAVO-baas spelen heeft ze de komende tijd dus geen tijd. :7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 3 april 2023 @ 10:01:06 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208638758
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 02:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zou voorlopig maar even wachten met bouwen, heeft weinig zin als de Russen elke week nog raketten lanceren en alles weer aan gort knallen.
Dan bouwen we het toch gewoon weer opnieuw? Als je nu gaat herbouwen is dat een dikke middelvinger naar Rusland. Doen dus!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208638764
quote:
17s.gif Op maandag 3 april 2023 09:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik heb haar al ten huwelijk gevraagd dus voor NAVO-baas spelen heeft ze de komende tijd dus geen tijd. :7
Ik moet je teleurstellen, dat gaat niet door, ze is hier aan het uithuilen en blijft hier *;
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208638770
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kan wel inzien dat dit speciaal vrijgemaakt geld is ter ondersteuning van een land in oorlog en dus niet hetzelfde als ontwikkelingshulp dat met een vastgesteld jaarlijks budget landen die het in het algemeen moeilijk hebben tracht vooruit te helpen. Minister van Buitenlandse Zaken doet meer de relaties of begeleiding bij economische deals maar niet de financiele hulppakketten voor een land in oorlog.
Dan nog, de minister van Financien is er om de overheidsfinancien op orde te hebben. Niet om bevriende leiders financiele steun te bieden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_208638777
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 10:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik moet je teleurstellen, dat gaat niet door, ze is hier aan het uithuilen en blijft hier *;
o|O
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208638812
quote:
8s.gif Op maandag 3 april 2023 10:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
o|O
Neem jij Merkel gewoon.

😱 _O- _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 3 april 2023 @ 10:30:30 #183
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208639070
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kan wel inzien dat dit speciaal vrijgemaakt geld is ter ondersteuning van een land in oorlog en dus niet hetzelfde als ontwikkelingshulp dat met een vastgesteld jaarlijks budget landen die het in het algemeen moeilijk hebben tracht vooruit te helpen. Minister van Buitenlandse Zaken doet meer de relaties of begeleiding bij economische deals maar niet de financiele hulppakketten voor een land in oorlog.
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 23:52 schreef J.B. het volgende:

[..]
Ik schat dat het bedrag dat Nederland aan Oekraïne inclusief defensie heeft besteed/toegezegd al meer dan een hele jaarbegroting voor ontwikkelingshulp bedraagt, dat is namelijk "maar" ¤4,5 miljard. Dat komt dus uit een hele andere pot, daar mag wel even een belangrijker bewindspersoon voor komen opdraven in Kyiv. Of dat dan Kaag, Hoekstra, Rutte (of alledrie) moet zijn is een andere discussie, maar dat ze gegaan is lijkt mij niet onterecht.
Ze wilde om 1 reden de post van minfin hebben en dat is het leren om premier te zijn na al haar buitenland ervaring. Voor de toekomst, want ze ziet zichzelf als de top favoriet voor de volgende en eerste vrouwelijke premier van dit land. Op die post heeft ze immers naar eigen zeggen 'zicht op alle ministeries'.
MinFin is dan ook een interne post, want na al haar trips wilde ze weten hoe het gaat in een regering.

Daarbij als ze graag controleert waar het geld naar toe gaat, gaat ze in NL ook alle staatsprojecten af? Nope. Daar zijn de departementaire ministers voor.

Conclusie: ze heeft daar niets te zoeken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208639108
twitter
  maandag 3 april 2023 @ 12:47:03 #185
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208640524
quote:
17s.gif Op maandag 3 april 2023 09:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik heb haar al ten huwelijk gevraagd dus voor NAVO-baas spelen heeft ze de komende tijd dus geen tijd. :7
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 10:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik moet je teleurstellen, dat gaat niet door, ze is hier aan het uithuilen en blijft hier *;
Als jullie daar dan om vechten stel ik me beschikbaar voor deze heldin:

We have always been at war with Eastasia.
pi_208640658
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 12:47 schreef -XOR- het volgende:

[..]
[..]
Als jullie daar dan om vechten stel ik me beschikbaar voor deze heldin:

[ afbeelding ]
Die zie je voorlopig niet meer terug, Dat wordt enkeltje strafkolonie voor haar.
Toch wel knap hoe die aanslag is uitgevoerd, met alleen het doelwit gedood.
Ze moest nog even blijven na het overhandigen maar wist kennelijk toch nog op tijd te vertrekken.
twitter
  maandag 3 april 2023 @ 13:02:34 #187
117098 Hathor
Effe niet
pi_208640704
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 10:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Neem jij Merkel gewoon.

😱 _O- _O-
Daar heb je niks aan, volgens Silvio heeft ze een onneukbare dikke kont.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_208640732
En we hebben een bekentenis (gaat lekker snel in Rusland).
Opvallend dat ze d'r haar heeft afgeknipt en het lijkt ook wel geverfd.
twitter
  Overall beste user 2022 maandag 3 april 2023 @ 13:08:31 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208640770
Rheinmetall opent deze maand een servicecentrum voor Leopards, Marders en Fuchs APC's in Roemenië. Vlak over de grens met Oekraïne.

https://www.n-tv.de/wirts(...)article24029385.html
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208640836
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 13:04 schreef Jemoederniet het volgende:
En we hebben een bekentenis (gaat lekker snel in Rusland).
Opvallend dat ze d'r haar heeft afgeknipt en het lijkt ook wel geverfd.
[ twitter ]
Die ziet er uit of dat ze klappen heeft gehad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 3 april 2023 @ 13:17:07 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208640846
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 13:04 schreef Jemoederniet het volgende:
En we hebben een bekentenis (gaat lekker snel in Rusland).
Opvallend dat ze d'r haar heeft afgeknipt en het lijkt ook wel geverfd.
[ twitter ]
Tuurlijk gaat het snel in Rusland. Ze hebben mappen vol met onderzoeken en conclusies klaarliggen. Net als daders. Het enige wat ze moeten doen is kiezen.

Dit filmpje ziet er erg in scene gezet uit trouwens :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208640871
quote:
Rusland: Oekraïense inlichtingendiensten achter moord op militaire blogger
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68488289

Terrorismebestrijders in Rusland zeggen dat Oekraïense inlichtingendiensten achter de moord op de militaire blogger zitten, schrijft de Russische krant Kommersant. Zij zouden volgens het Russische persbureau TASS zijn geholpen door "agenten" van de verboden anticorruptiestichting van de gevangen Russische oppositieleider Navalny. Voor de beweringen ontbreekt ieder bewijs.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 3 april 2023 @ 13:20:09 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208640883
quote:
9s.gif Op maandag 3 april 2023 13:19 schreef Aether het volgende:

[..]

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208640907
quote:
9s.gif Op maandag 3 april 2023 13:19 schreef Aether het volgende:

[..]

Dat duurde nog lang. Had wel verwacht dat ze dit na een uur al wel zouden weten ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208640925
quote:
84s.gif Op maandag 3 april 2023 13:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tuurlijk gaat het snel in Rusland. Ze hebben mappen vol met onderzoeken en conclusies klaarliggen. Net als daders. Het enige wat ze moeten doen is kiezen.

Dit filmpje ziet er erg in scene gezet uit trouwens
:P
Die zit gewoon een "zelfgeschreven" verklaring voor te lezen natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208640950
quote:
84s.gif Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:')
Valt me tegen op de tweede dag van Rusland als UN Security Council ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 03-04-2023 13:44:14 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208641002
quote:
9s.gif Op maandag 3 april 2023 13:19 schreef Aether het volgende:

[..]

twitter
pi_208641066
twitter
pi_208641085
twitter
pi_208641129
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ twitter ]
Vergeet de gestolen vluchtauto niet met Oekraïens nummerbord.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')