Zit hier iets tussen? Ik ken de webshop verder niet, dus weet niet of het betrouwbaar is..quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:21 schreef SQ het volgende:
[..]
De meeste van die binnen-emmers laten amper een halve millimeter ruimte over tussen de buitenemmer, het is nagenoeg onmogelijk om die er weer in te zetten zonder dat het halve zakje er alsnog uit puilt. Probeer het maar eens
Sjieke bakjes vind ik genoeg, maar het zakjes probleem is overal.
Ik heb maar 1 prullenbak die het niet heeft, maar da's een simplehuman van 60 liter
Ha! Die had ik gezien maar van de week waren ze niet leverbaarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:30 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zit hier iets tussen? Ik ken de webshop verder niet, dus weet niet of het betrouwbaar is..
https://shop.wenko.nl/bad(...)ica-emmer-atri-zwart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjee, sorry voor de vraagquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja. Ik ga m'n tampons niet in een emmer zonder zakje mikken
Ja dat opperde blei ook alquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:07 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder deed er altijd een postbode-elastiek omheen, zat het ook netjes en niet uitpuilend.
Het lijkt me onnodig om je daardoor persoonlijk aangevallen te voelen hoor. De kotssmilie staat er omdat ik bij de gedachte aan het effect van tampons in een afvalbak zonder zakje al een beetje moet kotsenquote:
Hahaha sorryquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:43 schreef AnneX het volgende:
@:SQ Kom ik boven, badkamer, waar twee pedaalemmertjes staan met uitpuilende zakken…en sinds jouw post erger ik mij opeens eraan 😂
Eentje voor vuil ondergoed en eentje voor afval.
Als je die mooie zoals bij wenko in huis hebt, laat je dan even weten hoe het bevalt in gebruik?
Het kwam over alsof je de suggestie alleen al "zum kotsen" vond. Maar soit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Het lijkt me onnodig om je daardoor persoonlijk aangevallen te voelen hoor. De kotssmilie staat er omdat ik bij de gedachte aan het effect van tampons in een afvalbak zonder zakje al een beetje moet kotsen![]()
Nee klopt maar dan moet ik daar weer zakjes voor regelen. En mijn poets gaat ook hard op pedaalemmerzakjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het kwam over alsof je de suggestie alleen al "zum kotsen" vond. Maar soit. Het was bedoeld als "out of de box" optie.
Ik gebruik zelf geen tampons meer, vroeger wel, en dan deed ik ze altijd in zo'n klein blauw hygiënezakje voordat ze in de emmer gingen. Dan heb je in principe geen extra pedaalemmerzakje nodig.
Ik heb ook geen uitpuilende zakjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:48 schreef Leandra het volgende:
Geen uitpuilende zakjes hier, maar ik ben dan ook erg fanatiek in het onzichtbaar plaatsen van pedaalemmerzakjes, ik doe het ook altijd opnieuw als een ander het gedaan heeft, want dan wel uitpuilende zakjes
[ afbeelding ]
Dat is precies wat ik doe.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:31 schreef Leandra het volgende:
Ik doe het zakje erin, trek het dan strak onder de rand van de binnenbak, en laat de binnenbak zakken terwijl ik daar waar ik het strakgetrokken heb bij elkaar houd met een vinger.
Ik weet vrij zeker dat mijn pedaalemmerzakken niet binnenstebuiten op de rol zitten, hoewel binnen en buiten bij een plastic zak die je weggooit niet echt relevant isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik doe.
Wat op YouTube een ding is, is dat vuilniszakken schijnbaar binnenstebuiten op de rol zitten. Je zou ze niet eerst uit moeten slaan, maar over de rand moeten doen en dan erin duwen. Daar ga ik de volgende keer even op letten.
Doe ik ook maar is niet afdoendequote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:31 schreef Leandra het volgende:
Ik doe het zakje erin, trek het dan strak onder de rand van de binnenbak, en laat de binnenbak zakken terwijl ik daar waar ik het strakgetrokken heb bij elkaar houd met een vinger.
Behalve bij het bakje in de WC beneden, want die had mijn moeder laten staan toen we 10 jaar geleden hun huis kochten, dus daar zit nog een postbode-elastiek om de binnenbak
This is the wayquote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:31 schreef Leandra het volgende:
Couldn't care less. Ben aartslui, drink zelfs mijn koffie tegenwoordig zwart omdat suiker en melk teveel moeite is voor me dus ochquote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:46 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik dan de enige die echt geen drol geeft om die zakjes?
Is dit wat? https://www.goedinstijl.nl/kastknoppen/quote:Op zondag 14 mei 2023 14:48 schreef laziness het volgende:
We hebben de oude commode van mijn man geschuurd en gaan ‘m verven in de kleur vol tijm.
Nu ben ik op zoek naar leuke knopjes voor de lades.
Heeft iemand tips voor een webshop met mooi aanbod?
Als je continue 400km rijdt op een dag kan allesquote:Op zondag 14 mei 2023 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dit wat? https://www.goedinstijl.nl/kastknoppen/
Verder heeft Nijhof in Baarn een behoorlijk assortiment.
Maar dat is fysiek en redelijk buiten jullie route volgens mij.
Misschien een stuk uit de richting en misschien heb je al wat gevonden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
opheffingsuitverkoop![]()
Ziet er wel uit als een soort winkel waar ik naar op zoek ben
En je kunt 'em ook nog ophangen.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:48 schreef Debsterr het volgende:
IKEA heeft ineens een nieuwe die potentieel interessant kan zijn @:SQ
https://www.ikea.com/nl/n(...)rt-60524656/#content
Ja, ik denk dat ik hem zelf wel ga halenquote:
Ja ik kreeg deze tip al via dm. Potentieel interessant maar eigenlijk niet de juiste stijl en kleurquote:Op maandag 15 mei 2023 12:48 schreef Debsterr het volgende:
IKEA heeft ineens een nieuwe die potentieel interessant kan zijn @:SQ
https://www.ikea.com/nl/n(...)rt-60524656/#content
Waarom nou weer via DMquote:Op maandag 15 mei 2023 14:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik kreeg deze tip al via dm. Potentieel interessant maar eigenlijk niet de juiste stijl en kleur#zeikwijf
Dat ziet er goed uit! Even goed bekijken en volgende keer als ik in de buurt ben even langsrijden.. ik kom nog wel eens in die buurt.. Ik kom uit die omgevingquote:Op maandag 15 mei 2023 11:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien een stuk uit de richting en misschien heb je al wat gevonden.
https://www.oldwood.nl/nl(...)NL0tk0EaAgRNEALw_wcB
Misschien wel een ritje waard en als het tegenvalt, lekker een bezoekje brengen aan Hoorn/Alkmaar.
Nou topquote:Op maandag 15 mei 2023 19:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit! Even goed bekijken en volgende keer als ik in de buurt ben even langsrijden.. ik kom nog wel eens in die buurt.. Ik kom uit die omgeving
Zoiets?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:02 schreef eudaemonia het volgende:
Hey K&W'ers,
ik ben op zoek naar een lamp die complementair aan mijn IKEA rollsbo is, ik heb er nu twee thuis en ben op zoek naar een 3de lichtbron (helaas verkopen ze de rollsbo 'm niet meer bij de Ikea).
[ afbeelding ]
Liefst met paars of amberkleurig glas (of eventueel zwart-getint) en mag best wel een beetje een aparte of eigenzinnige vormgeving hebben. Iemand een leuke suggestie?
delampjesfabriek.nl heeft verschillende vormen en kleurenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:02 schreef eudaemonia het volgende:
Hey K&W'ers,
ik ben op zoek naar een lamp die complementair aan mijn IKEA rollsbo is, ik heb er nu twee thuis en ben op zoek naar een 3de lichtbron (helaas verkopen ze de rollsbo 'm niet meer bij de Ikea).
[ afbeelding ]
Liefst met paars of amberkleurig glas (of eventueel zwart-getint) en mag best wel een beetje een aparte of eigenzinnige vormgeving hebben. Iemand een leuke suggestie?
Zoiets inderdaad, maar vind beide er net iets te plomp uitzienquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
https://www.praxis.nl/ver(...)oper-e27-4w/10083801
[ afbeelding ]
https://www.leenbakker.nl(...)led-bruin-5w-dimbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |