quote:
Nou ja, dan is hun aandacht in elk geval even van Max af... voor 1 dag...quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:43 schreef tripel7 het volgende:
[..]
De fans van gifkikkertje gaan op het moment helemaal los op instagram over hoe George hem meer had moeten helpen, dat Toto en MB biased zouden zijn, en ze geitje gewoon de betere auto hadden moeten geven...![]()
Dat 'we will rise' is dan weer pathetisch. Als je bij een potje voetballen na 10 minuten met 2-0 achterstaat ga je het met je teamgenoten ook niet bespreken hoezeer je hiervan groeit als mens en mijmeren over herstel van oude glorie. Je probeert er zo goed en zo kwaad als het gaat voor rust nog een aansluitingstreffer in te rommelen en dan wordt het weer spannend.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor maar het is sowieso een beetje een huilteam, met Brawn was dat een stuk minder en sinds het hemelen van Lauda zijn het allemaal dramaqueens geworden.
Het enige verschil is wel dat ze nu echt de absolute snelheid niet hebben, voorheen faketen ze dat ook nog om het "we will rise" gevoel aan te wakkeren, maar de zandzakken zijn wel de deur uit.
hij is toch de "GOAT" ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:43 schreef tripel7 het volgende:
[..]
De fans van gifkikkertje gaan op het moment helemaal los op instagram over hoe George hem meer had moeten helpen, dat Toto en MB biased zouden zijn, en ze geitje gewoon de betere auto hadden moeten geven...![]()
Bottas heeft vandaag weer eens laten zien wat een kwalificatiemonster hij is.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:24 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
hij is toch de "GOAT" ?
dan moet hij gewoon op eigen kracht voor zijn team maat kunnen kwalificeren en de juiste setup weten te vinden......
misschien is is hij toch gewoon niet zo heel goed, ik snap dat hij Bottas de beste team maat ooit vond.
tevens hebben ze Bottas ook nooit de beste auto/motor/setup van lewis gegeven.
Denk niet dat ze het lek boven hebben, beetje geluk/samenloop dat het voor hun allemaal klopte, ik had het idee dat Verstappen ook sneller kon, die z'n eerste run was niet soepel en daardoor te langzaam waardoor hij conservatiever z'n 2e run in moest, 1:16.5 had er anders wel ingezeten.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:50 schreef Sally het volgende:
Net Q teruggekeken.
Korte conclusie:
Mercedes heeft het lek boven...?
(maar wel leuk dat opnieuw RUS zijn teamgenoot HAM weet te verslaan - en in het interview na afloop vindt ik RUS toch best sympathiek overkomen![]()
)
Volgens mij zei hij "to get to first".quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:52 schreef Sally het volgende:
Nu Hamilton in interview... uiteraard met "How are you guys?!?!" - lol.
Het wordt lachwekkend. Nee is lachwekkend. Hoe je de klok erop gelijk kan zetten![]()
Maar nu zegtie toch wel wat leuks...? Hamiltons goal is 'to get depressed' ???
Op de vraag dat hij naast Alonso staat, en wat z'n doel is voor morgen.
Hm. Je wás al depri toch, mn beste Hamilton...?![]()
Hm...quote:
Ted is te gemakzuchtig om uit te leggen dat ie nu een functie bij de Supercars heeft, en "het verhaal" moet wel draaiende blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik lees her en der alweer de nodige complottheorieën dat RB z'n auto gesaboteerd heeft in opdracht van Verstappen. *zucht* Het houdt ook gewoon niet op, he?
En wat ook niet ophoudt... Ted Kravitz. Draait een beetje door omdat hij Michael Masi - een Australiër - heeft zien lopen in de paddock.
[ twitter ]
Het verschil tussen een topcoureur en middelmaat.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm...
Perez leek in de vrije trainingen ook de auto al moeizaam op de baan te houden.
Of hij heeft last van de enorme snelheid van dat ding, of er ontbreekt wat aan stuurmanskunst, of... het is toch een defect aan de auto.
Weird dat Max er dan geen last van heeft (of lijkt te hebben)??
Tja.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het verschil tussen een topcoureur en middelmaat.
Kan je nagaan hoe waardeloos de goat is. Russel pwnt hem helemaal de moeder terwijl Russels motor teruggeschroefd is en hij een slechtere setup krijgtquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:24 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
hij is toch de "GOAT" ?
dan moet hij gewoon op eigen kracht voor zijn team maat kunnen kwalificeren en de juiste setup weten te vinden......
misschien is is hij toch gewoon niet zo heel goed, ik snap dat hij Bottas de beste team maat ooit vond.
tevens hebben ze Bottas ook nooit de beste auto/motor/setup van lewis gegeven.
Straks nog eens terugluisterenquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij "to get to first".
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:43 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Als het waar is, moet die Perez eens ophouden met dat liegen. Hoe oud is ie nou eenmaal, 12?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Marko is echt puur gif. Ik snap dat hij #TeamVerstappen is, maar dit is echt nergens voor nodig. Zelfs niet als het klopt.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:43 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ted gedraagd zich als een complete debiel tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:05 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ted is te gemakzuchtig om uit te leggen dat ie nu een functie bij de Supercars heeft, en "het verhaal" moet wel draaiende blijven natuurlijk
*teruggeluisterdquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij "to get to first".
Die auto was niet stuk. Driver error, gewoon teveel eruit willen halen omdat hij best weet dat Max buitencategorie is en hij niet en probeert te overcompenseren. En Marko staat er nou eenmaal niet bekend om om de hete brij heen te draaien, die zegt gewoon wat ie denkt. Dat wist Perez ook toen die bij RBR instaptequote:Op zaterdag 1 april 2023 16:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als het waar is, moet die Perez eens ophouden met dat liegen. Hoe oud is ie nou eenmaal, 12?
Verder met je eens dat dit soort dingen in de media weinig te zoeken hebben. Geef die jongen een auto die niet kapot is (en Max ook graag) en laat hem racen. Daarvoor is ie aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |