Dit valt wel mee. Beroofd worden kan wel inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:55 schreef K21 het volgende:
of de struiken in getrokken door een viezerik
Nadeel: niet je benen maar dagelijks je gezicht moeten scheren. Want zelfs als man zou ik het een gruwel vinden mijn baard of snor te laten staan.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:28 schreef appelsap het volgende:
Mn benen niet meer scheren. Lijkt me heerlijk.
Minder kleding en schoenen kopen. Niet dat ik dat nu wel doe, maar van vrouwen wordt toch wel meer verwacht dat ze aandacht besteedt aan haar uiterlijk. Dus kasten vol zomer-, winter-, herfst-, lente-kleding, plus de outfitjes voor speciale dagen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:18 schreef Viesdik het volgende:
Stel hè.. je was geboren als man? Wat zou je dan allemaal doen wat je als vrouw niet zou doen?
En nee, dat is niet hetzelfde als jezelf ombouwen tot een man. Heb het dus echt over de biologische blauwdruk bij je geboorte.
Dat kan je nu toch ook gewoon latenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:28 schreef appelsap het volgende:
Mn benen niet meer scheren. Lijkt me heerlijk.
Dat kan inderdaad, maar vrouwen die hun benen, bikinilijn en gezicht niet haarloos laten, worden beschouwd als loosers, als creeps, als prehistorische monsters die beter uitgestorven kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat kan je nu toch ook gewoon laten
Ligt eraan hoe zichtbaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar vrouwen die hun benen, bikinilijn en gezicht niet haarloos laten, worden beschouwd als loosers, als creeps, als prehistorische monsters die beter uitgestorven kunnen zijn.
Zou jij kunnen daten met een vrouw die een snor heeft?
tijdens corona ben ik tijdens de avondklok s'nachts om 2 uur teruggefietst naar huis midden in bebost gebied...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:55 schreef K21 het volgende:
Waarschijnlijk zou dit dan m'n bestaan geweest zijn:
[ afbeelding ]
Maar even serieus, misschien dat ik bijvoorbeeld wat makkelijker alleen in het donker of het bos zou gaan wandelen of hardlopen. Niet dat je als man niet beroofd kan worden, of de struiken in getrokken door een viezerik, maar toch.
nou, in Nederland vind ik dat vrouwen zich doorgaans niet heel goed kleden.. uitzonderingen daargelatenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Minder kleding en schoenen kopen. Niet dat ik dat nu wel doe, maar van vrouwen wordt toch wel meer verwacht dat ze aandacht besteedt aan haar uiterlijk. Dus kasten vol zomer-, winter-, herfst-, lente-kleding, plus de outfitjes voor speciale dagen.
Het grootste voordeel zou ik het kappersbezoek vinden. Mannen zijn altijd goedkoper uit, zitten daar lekker kort, hoeven geen gezwam aan te horen. Knippen, betalen, klaar! Heerlijk lijkt me dat.
scheer jij serieus je gezicht?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar vrouwen die hun benen, bikinilijn en gezicht niet haarloos laten, worden beschouwd als loosers, als creeps, als prehistorische monsters die beter uitgestorven kunnen zijn.
Zou jij kunnen daten met een vrouw die een snor heeft?
Nee, ik epileer. Mijn wenkbrauwen, en irritante haartjes op bovenlip en kin.quote:
aightquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, ik epileer. Mijn wenkbrauwen, en irritante haartjes op bovenlip en kin.
Plus een opvallende zwarte haar op een moedervlekje.
Mode hé?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
nou, in Nederland vind ik dat vrouwen zich doorgaans niet heel goed kleden.. uitzonderingen daargelaten
Dank je.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
aight
dat snap ik
maar daar dwing je veel zelfrespect mee af. een vrouw die goed voor haarzelf zorgt.
dikke kudo's voor jou
Kan, maar ik heb zelf erg donkere haren waardoor als ik m'n haren laat staan ik net van die mannenbenen heb. Vind ik niet zo mooi.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat kan je nu toch ook gewoon laten
Haha, denk je dat dat comfortabel is?quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:18 schreef cosmosis het volgende:
Hardlopen in een minitop en kort rokje zonder onderbroek en BH, zo lekker de wind overal langs laten lopen, dat kan niet als man...
Nou ja zonder BH is blijkbaar niet echt fijn, maar zonder onderbroek op een zomerse dag lijkt me niet onprettig ofwat?quote:
Geen idee, dat heb ik nog nooit gedaan haha! Maargoed, als je zo'n kort rokje aan hebt en mensen zien het, dan krijg je straks weer die kerels achter je aan die zeggen dat je dingen uitloktquote:Op zaterdag 1 april 2023 01:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja zonder BH is blijkbaar niet echt fijn, maar zonder onderbroek op een zomerse dag lijkt me niet onprettig ofwat?
Ja daar kan ik mij inderdaad niet zo veel bij voorstellen, want als man een horde handtastelijke vrouwen achter je aan hebben is nooit echt een probleem geweest....Maar omgekeerd kan dat vrij onwenselijk zijn inderdaad :|quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik nog nooit gedaan haha! Maargoed, als je zo'n kort rokje aan hebt en mensen zien het, dan krijg je straks weer die kerels achter je aan die zeggen dat je dingen uitlokt
Haha, bedoel je als in dat het nooit gebeurt of dat het wel degelijk gebeurd is, maar jij dat geen probleem vond?quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja daar kan ik mij inderdaad niet zo veel bij voorstellen, want als man een horde handtastelijke vrouwen achter je aan hebben is nooit echt een probleem geweest....Maar omgekeerd kan dat vrij onwenselijk zijn inderdaad :|
Nooit gebeurd wanneer ik een rokje zonder onderbroek aan had helaas....quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, bedoel je als in dat het nooit gebeurt of dat het wel degelijk gebeurd is, maar jij dat geen probleem vond?
Ohquote:Op zaterdag 1 april 2023 01:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nooit gebeurd wanneer ik een rokje zonder onderbroek aan had helaas....
Hardlopen zonder bh doet pijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:18 schreef cosmosis het volgende:
Hardlopen in een minitop en kort rokje zonder onderbroek en BH, zo lekker de wind overal langs laten lopen, dat kan niet als man...
En het ziet er ook niet uit. Ze dansen alle kanten op. Heb het eens gezien op tv; een zangeresje dat vrolijk stond te zingen en dansen. Geen bh, en de cameraman fixeerde zich natuurlijk op die twee meedansende bobbels.quote:Op zaterdag 1 april 2023 02:02 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Hardlopen zonder bh doet pijn.
Ik heb het toch al minstens bij 4 exemplaren in het echt gezien.quote:
Als man kan je zelfs zonder shirt hardlopen met een strakke short. Veel vrijer dan dat kan het toch bijna niet worden?quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:18 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:28 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat niet doenIk ga het sws bij @:lenny77 doen met mijn 40 cm.
Meen je die?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb het toch al minstens bij 4 exemplaren in het echt gezien.
Ok, was voor de fun, maar toch...
Geen blauwe plekken geven dan he!quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:28 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat niet doenIk ga het sws bij @:lenny77 doen met mijn 40 cm.
Doe je ook aan fappen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:33 schreef Seven. het volgende:
Geen BH meer hoeven dragen lijkt me wel fijn. En verder laat ik me niet tegenhouden om alles te doen wat ik wil, ook als dat typische mannendingen zijn.
Is het tijd voor de vrouwelijke equivalent van de Barber?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het grootste voordeel zou ik het kappersbezoek vinden. Mannen zijn altijd goedkoper uit, zitten daar lekker kort, hoeven geen gezwam aan te horen. Knippen, betalen, klaar! Heerlijk lijkt me dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |