Zelfde met golf of tennis, maar goed over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 5 april 2023 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens kijken, dus dat komt wel goed
Sinds ik zelf golf vind ik het wel imposant wat die mensen in de top kunnenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfde met golf of tennis, maar goed over smaak valt niet te twisten
Ik ga niks anders doen komend weekendquote:Op woensdag 5 april 2023 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens kijken, dus dat komt wel goed
Heb je ook godweet hoeveel fietsen thuis staan en dan nog en nieuwe willen kopen van minimaal ¤3000?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga niks anders doen komend weekend
Ik hoop dat je favoriete renner wintquote:Op woensdag 5 april 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga niks anders doen komend weekend
het zou er maar 3quote:Op woensdag 5 april 2023 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je ook godweet hoeveel fietsen thuis staan en dan nog en nieuwe willen kopen van minimaal ¤3000?
Zaterdag renster, zondag rennerquote:
Smorgens zelf doen, smiddags parijs-roubaix kijkenquote:
Jezus. Ik heb niets gezegdquote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou er maar 3
en de fiets die ik nu op het oog heb kost bijna 7000
1 vand e 3 is maar een kroegfiets, die moet ik eigenlijk niet mee tellenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus. Ik heb niets gezegd
Ik moet ook een nieuwe fiets, maar vind het alsnog veel geld.
Ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 5 april 2023 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds ik zelf golf vind ik het wel imposant wat die mensen in de top kunnen
7000?! Shit manquote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou er maar 3
Ach, je moet het toch ergens aan uitgeven..quote:
Eens. Nieuwe PC bijvoorbeeldquote:Op woensdag 5 april 2023 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, je moet het toch ergens aan uitgeven..
Daar zou ik dan weer niet zo veel aan uitgeven.quote:
Joop, ben jij het?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou er maar 3
God, echt net alsof ik kerel hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 vand e 3 is maar een kroegfiets, die moet ik eigenlijk niet mee tellen
Ik vind het ook eigenlijk te veel geld. ik denk dat ook dat ik het minimaal nog een jaar uitstel.
Is trouwens nog niet extreem.
De huidige topmodellen kosten rond de 15.000 maar dat heb ik er echt niet voor over
Nee nee, de aardige fiets is voor als het weer te slecht is voor de goede fietsquote:Op woensdag 5 april 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
God, echt net alsof ik kerel hoor.Die heeft een kroegfiets, een goeie fiets en een nog wel aardige fiets voor als goeie fiets onderhoud moet hebben.
Al hebben ze inmiddels allemaal wel wat onderhoud nodig.
Welke wil hij hebben?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En die kijkt ook graag naar nieuwe fietsen momenteel.
Hij zit in de mountainbikes-met-wegbanden-hoek, dus slecht weer is niet echt een argument.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee nee, de aardige fiets is voor als het weer te slecht is voor de goede fiets
Oke, dan ben ik zeker niet Koosquote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zit in de mountainbikes-met-wegbanden-hoek, dus slecht weer is niet echt een argument.
En pfoei, volgens mij zat 'ie weer naar Koga's te kijken, maar helemaal zeker ben ik er niet van.
De zachte g klopte ook al niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |