Onze stikstof minister was 28 maart zelf in Brussel, brief is geschreven op 28 maart en ligt 29 maart ineens bij dezelfde minister. En een dag later bij de pers…quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Gewoon zeggen dat PostNL het briefje kwijtgemaakt heeft en je niets ontvangen hebt.
Stinkt natuurlijk naar de misdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Onze stikstof minister was 28 maart zelf in Brussel, brief is geschreven op 28 maart en ligt 29 maart ineens bij dezelfde minister. En een dag later bij de pers…
Week geleden geschreven.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar allemaal. Timmermans gaat haar vertellen dat Nederland niet nog langer een uitzonderingspositie kan hebben. Waarna de boeren opgehitst worden tegen de EU en Timmermans.
Ja het enige opvallende is het tijdstip en de taal.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Eurocommissaris herinnert Nederland aan de afspraken die ze zelf hebben ondertekend. Dat hoort toch bij het werk van een Eurocommissaris?
In Brussel communiceren ze gewoon in alle 24 werktalen hoor, dus dat is het minst boeiende.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:39 schreef BertV het volgende:
Omdat de brief in het nederlands is:
No sure if 1 april or just EU.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onze stikstof minister was 28 maart zelf in Brussel, brief is geschreven op 28 maart en ligt 29 maart ineens bij dezelfde minister. En een dag later bij de pers…
Zal me niks verbazen als het gewoon zelf is geschreven door zimmerfrans en die arrogante kut.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:09 schreef BertV het volgende:
Stinkevicious (hehe) heeft hier hooguit een "go" op gegeven.
Dit dus. Opflikkeren met dit soort doorzichtige strapatsenquote:Op donderdag 30 maart 2023 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Het kabinet heeft zo'n briefje nodig want dan kunnen ze zeggen dat het moet van Brussel
Maar Caroline trekt het in twijfelquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In Brussel communiceren ze gewoon in alle 24 werktalen hoor, dus dat is het minst boeiende.
quote:BBB-leider Caroline van der Plas zegt in een reactie tegen RTL Nieuws dat ze twijfelt aan de echtheid. "Ik vind het een heel rare brief, eerlijk gezegd. Want ik weet dat Christianne (Van der Wal, red.) dinsdag in Brussel is geweest en nu krijgt zij vandaag, op 30 maart, een brief van Sinkevičius. Helemaal in het Nederlands en normaal gesproken stuurt hij brieven gewoon in het Engels. Dus ik heb gewoon het idee dat deze brief niet echt is, of niet van hem", zegt de BBB-leider.
Lol nee doos (Carolone) de EU en de regelgeving gaat over enkele jaren terug al.quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:31 schreef Jojoke het volgende:
Volgens Tweede Kamerleden en leden van het Europees parlement.
[ twitter ]
Die brief had hoog niveau van AI gehalte als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Zal me niks verbazen als het gewoon zelf is geschreven door zimmerfrans en die arrogante kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |