Ik kwam vandaag ook zo’n pareltje tegen “dat heeft niet goed geloopd”quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:58 schreef sigme het volgende:
Weemoedt, weemoedt...
Vandaag moest ik een voor ons gebouwde 'game' beoordelen. Met daarin zoiets als 'in geval x treed y in werking'.
Au! Au! Au!
Hoe moet ik dan de rest van het product serieus nemen?
Ai ai caramba.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag ook zo’n pareltje tegen “dat heeft niet goed geloopd”
Al die baby flamingo's ineens ook daarquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij kunnen ook geen eigen afbeelding plaatsen, maar het is ook niet mogelijk om geluid aan te zetten.
Zit nu “ het echte leven in de dierentuin “ terug te kijken. Elin heeft enorm veel interesse in leeuwen, maar de flamingo’s zijn ook heel interessant
Arts in mijn dossier:quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:08 schreef sigme het volgende:
Arts in mijn dossier:
Patient persiteerd in wens.
Ik durfde (durfte?) er bijna niet mee aan te komen in m'n verwijsbrief.quote:
Ik begrijp b niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik durfde (durfte?) er bijna niet mee aan te komen in m'n verwijsbrief.
De gyn trok zich weinig aan van m'n persistentie, en zei dat a) vrouwen van mijn leeftijd die zich wilden steriliseren gewoonlijk gewoon een slechte relatie hebben (die heb ik dan naar alle tevredenheid nu nog), en b) dat sterilisatie minder zwangerschappen leverde dan de pil (dat vond ik dan weer wel overtuigend).
Ik heb by the way weinig 'verschijnselen' van nu een maand gestopt te zijn met die pil.
Ik moet minder bier drinken voor posten. Bericht aangepastquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik begrijp b niet.
Dat klinkt als een argument vóór sterilisatie waar a er volgens mij een tegen is?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:31 schreef fietsie het volgende:
Euh als je toch een sterilisatiewens hebt en die met de huisarts besproken hebt dan zou het toch gewoon een kwestie van plannen en doen moeten zijn?
Drank maakt meer confuus dan je lief isquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet minder bier drinken voor posten. Bericht aangepast
Met alle respect, je bent geen 28 meer ?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:31 schreef fietsie het volgende:
Euh als je toch een sterilisatiewens hebt en die met de huisarts besproken hebt dan zou het toch gewoon een kwestie van plannen en doen moeten zijn?
Mijn lief noemt me gewoon 'lor'. Maar we kennen elkaar en hij is geen haar beter, enkel langzamerquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Drank maakt meer confuus dan je lief is
Langzamere drinker of metabolizer?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn lief noemt me gewoon 'lor'. Maar we kennen elkaar en hij is geen haar beter, enkel langzamer.
Destijd wel!quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met alle respect, je bent geen 28 meer ?
Durven, dus durfdequote:Op donderdag 30 maart 2023 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik durfde (durfte?) er bijna niet mee aan te komen in m'n verwijsbrief.
De gyn trok zich weinig aan van m'n persistentie, en zei dat a) vrouwen van mijn leeftijd die zich wilden steriliseren gewoonlijk gewoon een slechte relatie hebben (die heb ik dan naar alle tevredenheid nu nog), en b) dat sterilisatie minder zwangerschappen leverde dan de pil (dat vond ik dan weer wel overtuigend).
Ik heb by the way weinig 'verschijnselen' van nu een maand gestopt te zijn met die pil.
Meer schroom.quote:
Ik kan de bromvliegzwaan onderscheiden van het kofschip. Of fokschaap. Of xtc-kofffieshop, zo u wil.quote:
Ah u leest voor uit de geschiedenisboekenquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Destijd wel!
Nu zou de gyn me wegsturen omdat het nu niet meer hoeft, mevrouwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |