SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Hush hush maar in een andere uitvoering dan ik ken
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:29 schreef brother52 het volgende:
Is dit Billy Joe Royal?
Of Joe south?
Let je wel een beetje op jezelf?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Het zijn wat vreemde, hectische weken geweest, dus ik ben bijna nergens aan toegekomen…
Ik doe mijn best en ik leef nog.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op jezelf?
Dat wordt dan een taxi bellen?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgenavond ga ik naar 'the beach', concert met o.a. leden van Alderliefste en Henk en Sander van Het Goede Doel. Het wordt alleen k*t weer…
Het is niet de juiste dag ervoor nee.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Morgenavond ga ik naar 'the beach', concert met o.a. leden van Alderliefste en Henk en Sander van Het Goede Doel. Het wordt alleen k*t weer…
Dat is balenquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Adios La Costa…quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hij is afgelopen december overleden.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Morgen de pepernoten niet vergeten mee te nemen…
Bijnaquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zou bijna Mary Servaes gaan waarderen.
Ze zou een duet opnemen met een zanger, maar die moest dat afzeggen wegens ernstige rugpijn. Jan Spitquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zong en zat vreselijk op de tocht.
Zangeres zonder raam, hahahahahwhahahahahaha hahah gehehewhehehehe, ik stik, raap me op!!!
![]()
![]()
Damn, deze is nog beroerder!quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zou een duet opnemen met een zanger, maar die moest dat afzeggen wegens ernstige rugpijn. Jan Spit
Maar dan op donderdagavond: Meltineke…quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds de Tinekeshow niet meer elke dag tussen de middag op radio5 is horen we Rudy Bennet een stuk minder vaak
Zo lang Anny maar niet mee gaat blerenquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hier zit die BZN bas trouwens ook in…
Ja... het moet niet gekker worden!quote:
Het heeft er wel wat van weg jaquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt als de gitaar riedels van Redbone.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... het moet niet gekker worden!
Indiaans, Afrikaans, een kookpot nat…quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt als de gitaar riedels van Redbone.
Ah.... gelukkig maar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee hoor, maak je maar niet ongerust, dit was het laatste nummer van vanavond.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indiaans, Afrikaans, een kookpot nat…
Goedemorgenquote:
Ja, we waren naar Theo Nijland. Een zanger, maar echt wel anders dan anders.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen
Was het nog leuk gisteren?
Goed om te horen dat je je vermaakt hebt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we waren naar Theo Nijland. Een zanger, maar echt wel anders dan anders.
Vanavond de film "Toen ik je zag" over Antonie Kamerling. Daar ga ik met mijn dochter naar toe. En morgen Joris Linssen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je je vermaakt hebt.
Wat staat er vanavond op het programma?
3 heel verschillende dingen dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond de film "Toen ik je zag" over Antonie Kamerling. Daar ga ik met mijn dochter naar toe. En morgen Joris Linssen.
Ja, terwijl ik met mijn vriendin naar Joris Linssen gaan, gaat mijn man in een ander zaaltje naar een AC/DC coverband. Ons theater is redelijk veelzijdig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:27 schreef Melting het volgende:
[..]
3 heel verschillende dingen dus.
Alvast veel plezier gewenst.
Dat kan inderdaad verrassend leuk zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik met mijn vriendin naar Joris Linssen gaan, gaat mijn man in een ander zaaltje naar een AC/DC coverband. Ons theater is redelijk veelzijdig.
Ik vind het een luxe om zo dichtbij iets te hebben. Ze hebben het zwaar gehad in de corona-periode en dreigden het niet te gaan redden, dus wij hebben er voor gekozen om in die periode 'vriend van het theater' te worden en hen daarmee te sponsoren met een maandelijks bedrag. In ruil daarvoor krijgen we de mogelijkheid om net een week eerder kaartjes te kopen en af en toe vrijkaartjes voor voorstellingen die niet uitverkocht zijn. Dat was dus gisteren ook zo voor Theo Nijland. Dan krijgen we 's ochtends een mailtje dat we 's avonds kunnen komen. Ik vind het wel leuk. Dan zie je ook eens dingen waar je normaal niet naar toe zou gaan.
Die was pas hier vlakbij in een theater.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we waren naar Theo Nijland. Een zanger, maar echt wel anders dan anders.
ik had wel een frikandeltompouce verwachtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:04 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag kaneelkoeken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Iiiieeeeuwwww, kaneel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:04 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag kaneelkoeken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Dankjewel, ik ben gek op kaneel. Straks eens kijken bij de Lidl of ze nog kaneelbroodjes hebben liggenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiieeeeuwwww, kaneel.
DDM mag mijn portie hebben...
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had wel een frikandeltompouce verwacht
Verkrijgbaar vanaf morgen?quote:
Goedemorgen brother.quote:
Ja, veel te vroeg eigenlijk maar ik was wakker en de kwalificatie van de f1 is bezig, dan er maar uit.quote:Op zaterdag 1 april 2023 07:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen brother.
Je bent er vroeg bij.
Veel plezier met kijken dan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 07:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg eigenlijk maar ik was wakker en de kwalificatie van de f1 is bezig, dan er maar uit.
Goedemorgen Symph.quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:18 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Het was vroeg opstaan voor de F1, maar het was het waard
Goedemorgen deze morgen.quote:
Tranentrekker hoor. En beklemmend toch wel. Het laat wel mooi zien hoe zwaar het is om te moeten leven met iemand met een depressie.quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Is de film meegevallen?
Ik geloof graag dat dat enorm zwaar is.quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Tranentrekker hoor. En beklemmend toch wel. Het laat wel mooi zien hoe zwaar het is om te moeten leven met iemand met een depressie.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:52 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Henk Westbroek was gisteren ziek, dus moesten we het toen met invalkracht Erik Mesie.
Toch net even minder, maar ik ben schor genoeg van het meebrullen…
De pepernoten had ik al thuis gelaten, ik hoorde vooraf al dat Henk ziek was.quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vandaag maar even rustig aan dan.
Wel fijn dat je een leuke avond had. Je pepernoten maar weer mee terug genomen?
Mijn dochter was verreweg de jongste aanwezigequote:Op zaterdag 1 april 2023 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat dat enorm zwaar is.
Al heb ik dan toch liever een ander avondje uit.
Noem je jezelf nu een oude vrouw?quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter was verreweg de jongste aanwezige![]()
Hoog oude-vrouwen gehalte. En er werd flink gesnotterd om ons heen. Maar ook zij vond de film mooi.
Soms kun je er niet meer omheen, helaas.quote:
👍 klinkt goed.quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:52 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
Henk Westbroek was gisteren ziek, dus moesten we het toen met invalkracht Erik Mesie.
Toch net even minder, maar ik ben schor genoeg van het meebrullen…
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:53 schreef Rafeiro het volgende:
Weinig schik vandaag /x
Zus bellen, in plaatds van been Katertjes zijn
Veel plezier. Maar waarom niet heel de band?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:34 schreef Fogel het volgende:
Zometeen even naar een miniconcert -met slechts twee bandleden- van Goat the Head ivm met de lancering van hun nieuwe album
Geen ideequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier. Maar waarom niet heel de band?
Goede reden wel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:25 schreef Fogel het volgende:
Oh en de reden dat het niet de hele band was is zo simpel dat ze maar een kwartier konden spelen en dat twee bandleden op paasvakantoe zijn en voor een zo kort concert dat niet onderbreken
Bij katertjes zijn, verloren de balletjes gisteren/quote:
quote:
Ja.... dan heb je hem de rest van de avond niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:04 schreef Fogel het volgende:
Een witte duif, van de man met de kleine groene tas.
Ze hebben wel betere nummers. Maar deze was niet slecht.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik kende dit nummer niet van ze.
Geinig wel
Melting and the melters! Een klassiekerquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:10 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat jullie deze band niet kennen.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Melting and the melters! Een klassieker
Eigenlijk niet.quote:
Ik speelde het als kleine Symph op het orgel. En nog steeds welquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze won hiermee wel het Songfestival…
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Vaag nummer met deels Italiaanse tekst
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:25 schreef Symphonic het volgende:
I’d like to teach the world
The seekers
De naald was op zoek naar de groef.quote:
Op tijd onder de wol dan .quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt niet laat vandaag, was vannacht vroeg en ik kak nu al in…
Ik stel voor dat je een biertje neemt.quote:
Waarom geen mjød?quote:
En waarom ze 4 oerlelijke trekpoppen achter zich had staan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat ik nooit begrepen heb is dat ze met een Nederlands accent zong
Wil mevrouw MM niet meewerken?quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik geen heel flesje daarvan leegkrijg nu en de wijn op moet…
Maar zong ze dan ook niet zelf? Want ik verdenk Jody van het inzingenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom ze 4 oerlelijke trekpoppen achter zich had staan.
Waren allemaal danseressen, geen zangeressen…
Die staat in Oostenrijk op de ski's, althans overdag dan…quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil mevrouw MM niet meewerken?
Die met framboos is superzoet.
Volgens mij zong ze wel zelf, maar het klinkt wel wat als Jody…quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar zong ze dan ook niet zelf? Want ik verdenk Jody van het inzingen
In de avond de afterski.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat in Oostenrijk op de ski's, althans overdag dan…
Ben ik blij dat ik nog nooit op ski's heb gestaan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de avond de afterski.
Was nog een discussie op het werk gister. Als je ooit op skis hebt gestaan, is alles daarna afterski. Mijn IT collegas begrepen dat, de anderen niet.
In de avond is het eten en naar bed daar.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de avond de afterski.
Was nog een discussie op het werk gister. Als je ooit op skis hebt gestaan, is alles daarna afterski. Mijn IT collegas begrepen dat, de anderen niet.
Bij ons gaan ze een nieuw leerlingvolgsysteem kiezen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de avond de afterski.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze een nieuw leerlingvolgsysteem kiezen.
Ze gaan kiezen uit 3 formats. Ik zei al: dat wordt dus format c
Del.Sterquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor format c: /fs: NTFSquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goede avond en welkom Rataplan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:58 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor format c: /fs: NTFS
En een goedenavond allen
Is het weer zo ver daar? Lucky youquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:58 schreef Fogel het volgende:
Ik even buiten kijken, de hemel zou groen moeten zijn nu...
Die dacht ook: ik zing de titelsong van een soft-erotische film met een heel jonge Brooke Shields, what’s up with that?quote:
Was dat soft erotiek?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die dacht ook: ik zing de titelsong van een soft-erotische film met een heel jonge Brooke Shields, what’s up with that?
Ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 1 april 2023 21:58 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor format c: /fs: NTFS
En een goedenavond allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Brooke heeft er zelf echt trauma’s aan overgehouden, ze was 15 ofzoquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat romantiek heette…
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:09 schreef Fogel het volgende:
Het viel tegen...Gaaf evengoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:09 schreef Fogel het volgende:
Het viel tegen...Daarvoor zou ik niet naar buiten gaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom ben ik ook maar snel weer naar binnen gegaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik niet naar buiten gaan hoor
Die wijn hakt er in he?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Shirley Bassie & Adriaan en Rienne Va Plus…
Bij mij is het een Irish Red geworden. Zelf in elkaargeprutteld.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu overigens aan deze:
[ afbeelding ]
Het is net droog voor de komende week.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu overigens aan deze:
[ afbeelding ]
Allememaggiesquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Shirley Bassie & Adriaan en Rienne Va Plus…
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer van Prince: Wendy & Lisa - Waterfall
Tsjuus!quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi intens nummer om mee af te sluiten
Trusten en bedankt voor de muziek en het gezelschap
Welterusten.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi intens nummer om mee af te sluiten
Trusten en bedankt voor de muziek en het gezelschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |