Niet makkelijker dan die wielrenners vind ik.quote:
3 super simpele vragen en een iets lastiger vraag (1) die voor SPT hier ook goed te doen was. Dat was dan de vierde ronde. We wachten op het oordeel van Ron de Wim maar dat weten we eigenlijk al.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet makkelijker dan die wielrenners vind ik.
Zou wel vet zijn als ie het zonder jokers zou aandurven.
Vraag 1 vond ik prima, die Olympische locaties was echt heel simpel. De wielrenners had zonder foto’s lastig kunnen zijn. Die laatste vraag, Sjaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
3 super simpele vragen en een iets lastiger vraag (1) die voor SPT hier ook goed te doen was. Dat was dan de vierde ronde. We wachten op het oordeel van Ron de Wim maar dat weten we eigenlijk al.
En toch dacht die beste man wel iets te vroeg dat het daadwerkelijk binnen was, werd nog een klein beetje spannend.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:17 schreef Remco het volgende:
Dit is wel binnen, slim gespeeld met die fotografen
Mwah, 250+ seconden en 10 jokers die samen 160 seconden kosten.. Moet je toch een eind mee komen. Dat hij bij de tweede vraag geen joker nodig had was cruciaal, dat bedoelde hij denk ik ook.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
En toch dacht die beste man wel iets te vroeg dat het daadwerkelijk binnen was, werd nog een klein beetje spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |