+70quote:
Falklandeilanden?quote:Op donderdag 6 april 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze negen mogen ze wel ergens met zijn allen op een eiland hier heel ver vandaan parkeren.
Elba voor de historische relevantiequote:Op donderdag 6 april 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze negen mogen ze wel ergens met zijn allen op een eiland hier heel ver vandaan parkeren.
St. Helena mag ook.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Elba voor de historische relevantie
Ik vond het wel een leuke kandidaat eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2023 20:17 schreef Cirilico het volgende:
Niet een geweldige winnaar. Maar gefeliciteerd.
Ja, ik vond hem ook wel grappig, en duidelijk de beste.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke kandidaat eigenlijk
Ik vond niemand echt geweldig.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem ook wel grappig, en duidelijk de beste.
Ze hebben er wel Bill Clinton nog bijgestopt dus dat is wel heel toevallig!quote:Op donderdag 6 april 2023 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit met BN'ers? Want het wordt weer ordinair.
Ja ik vond ze ook te makkelijk. Kan me bij eerdere edities meer fouten herinneren.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het enige foute antwoord bij de drukknoppenvraag deze week toch?
Vandaag is erg lastig, ook totaal niet mijn ding.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:57 schreef Faraday01 het volgende:
Die kunstvragen vallen vaak niet mee
Eeuwige ergernisquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, zo wijzigen mogen ze wmb niet goedkeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |