Klopt alleen verpesten ze zelf echt veel opdrachten, de regie probeert het wel maar het lukt de bewoners vaak gewoon niet. Ze zijn erg slecht in spelletjes daar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het kan gewoon, niet té veel geld per opdracht beschikbaar stellen, kan je er meer doen.
nee wanda kijk ik niet anders naarquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
Je gaat nu toch opeens anders naar Wanda kijken en ik kijk niet eens
Dit kan een lange zijn omdat ze recentelijk al een (korte) opdracht hebben gehad.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Met uitzondering van lange opdracht vind ik er vaak maar weinig aan.
Ik zou mij doodschamen als dit mijn commentaar is.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:25 schreef humpty het volgende:
Wanda het grootste woord in de slaapkamer....tjonge jonge
weet niet wat die moeder van haar heeft maar ik zou mij doodschamen
als Wanda mijn dochter was
Heeft ze die zelf op gehangen? Zag het ineens dacht daar moet ik even een cap van makenquote:
Bedoel meer vanwege die informatie die zij dus niet heeft maar wel hoort te hebben en zometeen een kutspelletje moet spelenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wanda kijk ik niet anders naar
ik vind het wel walgelijk van de FEBO
Het kan ook zijn dat mevrouw haar moeder het niet ziet zitten hoe er over Wanda gepraat wordt mede ook door haar omgang met Jasper...tjaquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:25 schreef humpty het volgende:
Wanda het grootste woord in de slaapkamer....tjonge jonge
weet niet wat die moeder van haar heeft maar ik zou mij doodschamen
als Wanda mijn dochter was
Best verwarrend, ook omdat ik ineens doorhad dat jij voorliep met de streams. Benieuwd wanneer we de antwoorden krijgen en of ik het mee krijg ook.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, de kat OP het spek binden en de kastanjes uit het vuur halen
maar wij dachten( hete )kolen uit het vuur halen..
Ja samen met Zoequote:Op donderdag 30 maart 2023 16:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heeft ze die zelf op gehangen? Zag het ineens dacht daar moet ik even een cap van maken
ik vind dat echt heel ergquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoel meer vanwege die informatie die zij dus niet heeft maar wel hoort te hebben
Ja ik ben ook heel erg benieuwd naar de opdracht.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best verwarrend, ook omdat ik ineens doorhad dat jij voorliep met de streams. Benieuwd wanneer we de antwoorden krijgen en of ik het mee krijg ook.Nu eerst maar eens zien wat voor opdracht de regie heeft verzonnen om ze geld te laten verdienen waar ze waarschijnlijk toch weer zwaar in gaan falen.
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoel meer vanwege die informatie die zij dus niet heeft maar wel hoort te hebben en zometeen een kutspelletje moet spelen
Niet alleen het format stelt zwaar teleur maar de leidinggevenden van die hele toko dus ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat echt heel erg
ook al zou het allemaal meevallen
dan nog vind ik dat iemand recht heeft op contact als die situatie daar om vraagt
quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:58 schreef patat het volgende:
Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…Waarom heeft Martin die brief van Mexx dan gehad?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:58 schreef patat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee hoor er is geen enkele reden voorquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat echt heel erg
ook al zou het allemaal meevallen
dan nog vind ik dat iemand recht heeft op contact als die situatie daar om vraagt
Dat staat er los van want als je contactpersoon bent dan blijf je datquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef Wibehh het volgende:
Maareh.... Ivor is nog steeds het vriendje van Wanda?
Ik vraag me nog altijd af, of Mexx wel echt de reden was.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan!Waarom heeft Martin die brief van Mexx dan gehad?
Staat genoteerd. Zou zo maar kunnen zo raar is het nu allemaal.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef xsaskiax het volgende:
Als je dit bericht van Ivor leest is het ineens niet meer zo 'raar' dat gisteren 'ineens' het gesprek op de podcast in de openheid kwam.
Snel even afronden (Wanda speelt er ook een hoofdrol bij) en dan vandaag een eliminatie waarbij ze naar huis kan/moet gaan......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |