zie je wel, verstond ik het toch goed.....tjonge jongequote:Op donderdag 30 maart 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
We krijgen hierna nog een caterie zegt Janet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
sorry reageerde ergens anders op, ik weet niet van een wissel heb vandaag weinig gekeken en gisteravond ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:55 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ahh ik heb t gemist
. Was er nog iemand boos?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:58 schreef patat het volgende:
Wauw dat is best heftig. Wist niet dat de moeder van Wanda ziek ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja is iets wat Talpa over zichzelf afroept door te gaan bepalen wie en in welke situatie familie mag bezoeken. Ik snap zijn kritiek wel in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zo dat is wel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
Heftig zeg, Ivor is kennelijk nog steeds in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
Zo krom als maar zijn kan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
En de brief van mexx wel doorlaten vind ik niet kloppen
Weten de mensen daar wel echt waar ze aan begonnen zijn vraag ik me af. Als Wanda dit zou weten zou ze vast naar huis willen. Maar ze heeft neem ik aan getekend voor ‘ernstig ziek zijn of dood’.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
Talpa handelt inderdaad onethisch hierin. Je kunt hier wel jaren nog last van houden als je dit achteraf hoort over je moederDoe nor maal
Levert goede televisie opquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
dit is ziekAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Maar als het niet goed gaat met je moeder dan moet je daar toch over geinformeerd wordenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Tja is iets wat Talpa over zichzelf afroept door te gaan bepalen wie en in welke situatie familie mag bezoeken. Ik snap zijn kritiek wel in ieder geval.
Helemaal eensquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
Dan zal gisteren wel de absolute druppel zijn geweest en volkomen begrijpelijk uiteraard want dit is gewoonweg bizarquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
Ivor. Hop naar die poort en verzin iets. Desnoods een drone
Wat was er gisteren?quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zal gisteren wel de absolute druppel zijn geweest en volkomen begrijpelijk uiteraard want dit is gewoonweg bizar
weten mensen waar ze voor tekenenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Weten de mensen daar wel echt waar ze aan begonnen zijn vraag ik me af. Als Wanda dit zou weten zou ze vast naar huis willen. Maar ze heeft neem ik aan getekend voor ‘ernstig ziek zijn of dood’.
Talpa handelt inderdaad onethisch hierin. Je kunt hier wel jaren nog last van houden als je dit achteraf hoort over je moeder
Ja natuurlijk. Bij Talpa denken ze daar dus anders over. Die gaan over lijken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als het niet goed gaat met je moeder dan moet je daar toch over geinformeerd worden
Ja dit vind ik niet normaal. Voor moeder is het beter dat ze geen social media maar volgt. Kan je zien wa tdit met mensen doet al die haters en nare berichten op Social Mediaquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Weten de mensen daar wel echt waar ze aan begonnen zijn vraag ik me af. Als Wanda dit zou weten zou ze vast naar huis willen. Maar ze heeft neem ik aan getekend voor ‘ernstig ziek zijn of dood’.
Talpa handelt inderdaad onethisch hierin. Je kunt hier wel jaren nog last van houden als je dit achteraf hoort over je moeder
heel heftig en kim mocht wel ingelicht worden , wat een hufters bij k5quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw dat is best heftig. Wist niet dat de moeder van Wanda ziek ik.
is gewoon kim het wel gunnen en wanda niksquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Tja is iets wat Talpa over zichzelf afroept door te gaan bepalen wie en in welke situatie familie mag bezoeken. Ik snap zijn kritiek wel in ieder geval.
mijn vraag gisteren was niet zo gekquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Bij Talpa denken ze daar dus anders over. Die gaan over lijken.
en brief voor kim ook doorgelatenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
Mexx die ondertussen met 'haar Martin' allerlei YT-kanalen afgaat en er zelf ook eentje heeft opgestartquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:02 schreef woxxel het volgende:
Ja die vader ging euthansie plegen dan komen ze er echt niet onderuitquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
heel heftig en kim mocht wel ingelicht worden , wat een hufters bij k5
Ik krijg een soort wraak gevoel bij dat bericht. En dat moeders haar dochter anders op tv had willen zien.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als het niet goed gaat met je moeder dan moet je daar toch over geinformeerd worden
Klopt was niet gek gedacht.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn vraag gisteren was niet zo gek
Hoe lang hadden ze het bericht van Kim al
Niet zo lang want er stond in die brief dat papa deze week met de HA heeft gesprokenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
op fb is het heel ergquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit vind ik niet normaal. Voor moeder is het beter dat ze geen social media maar volgt. Kan je zien wa tdit met mensen doet al die haters en nare berichten op Social Media
Voor Kim vind ik normaal. Maar niet normaal dat ze kon kiezen om terug te komen. Zo was in t begin ook iemand er uit door een zwarte briefquote:
Dat zou ook kunnen. Beter voor moeder kijkt ze niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg een soort wraak gevoel bij dat bericht. En dat moeders haar dochter anders op tv had willen zien.
Ja, en was er wat aan de hand met Mexx, nee, een groot toneelstuk en dit kon dus wel.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die vader ging euthansie plegen dan komen ze er echt niet onderuit
Het rare is wel die brief van Mexx en dan niet dit van Wanda
Maar goed ondertussen gaat de pub-quiz gewoon door
Dat is geen reden om die brief door te laten.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit vind ik niet normaal. Voor moeder is het beter dat ze geen social media maar volgt. Kan je zien wa tdit met mensen doet al die haters en nare berichten op Social Media
ze zullen vast niet eind van de middag contact hebben opgenomen met de FEBOquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo lang want er stond in die brief dat papa deze week met de HA heeft gesproken
Gerry had dezelfde keusquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
Voor Kim vind ik normaal. Maar niet normaal dat ze kon kiezen om terug te komen. Zo was in t begin ook iemand er uit door een zwarte brief
Daar kan ik alleen maar naar gokken. Het is wel toevallig dat haar familie en vrienden ook al daar waren. Die zijn dus ingelicht over het moment dat ze de brief zou krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was bij die eerste ook mogelijk, terug komen na 24 uur maar ze wilde dat toen niet, heeft gelijk besloten om te gaan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
Voor Kim vind ik normaal. Maar niet normaal dat ze kon kiezen om terug te komen. Zo was in t begin ook iemand er uit door een zwarte brief
48 uur zelfs als ik het goed hebquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was bij die eerste ook mogelijk, terug komen na 24 uur maar ze wilde dat toen niet, heeft gelijk besloten om te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |