Klopt alleen verpesten ze zelf echt veel opdrachten, de regie probeert het wel maar het lukt de bewoners vaak gewoon niet. Ze zijn erg slecht in spelletjes daar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het kan gewoon, niet té veel geld per opdracht beschikbaar stellen, kan je er meer doen.
nee wanda kijk ik niet anders naarquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
Je gaat nu toch opeens anders naar Wanda kijken en ik kijk niet eens
Dit kan een lange zijn omdat ze recentelijk al een (korte) opdracht hebben gehad.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Met uitzondering van lange opdracht vind ik er vaak maar weinig aan.
Ik zou mij doodschamen als dit mijn commentaar is.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:25 schreef humpty het volgende:
Wanda het grootste woord in de slaapkamer....tjonge jonge
weet niet wat die moeder van haar heeft maar ik zou mij doodschamen
als Wanda mijn dochter was
Heeft ze die zelf op gehangen? Zag het ineens dacht daar moet ik even een cap van makenquote:
Bedoel meer vanwege die informatie die zij dus niet heeft maar wel hoort te hebben en zometeen een kutspelletje moet spelenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wanda kijk ik niet anders naar
ik vind het wel walgelijk van de FEBO
Het kan ook zijn dat mevrouw haar moeder het niet ziet zitten hoe er over Wanda gepraat wordt mede ook door haar omgang met Jasper...tjaquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:25 schreef humpty het volgende:
Wanda het grootste woord in de slaapkamer....tjonge jonge
weet niet wat die moeder van haar heeft maar ik zou mij doodschamen
als Wanda mijn dochter was
Best verwarrend, ook omdat ik ineens doorhad dat jij voorliep met de streams. Benieuwd wanneer we de antwoorden krijgen en of ik het mee krijg ook.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, de kat OP het spek binden en de kastanjes uit het vuur halen
maar wij dachten( hete )kolen uit het vuur halen..
Ja samen met Zoequote:Op donderdag 30 maart 2023 16:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heeft ze die zelf op gehangen? Zag het ineens dacht daar moet ik even een cap van maken
ik vind dat echt heel ergquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoel meer vanwege die informatie die zij dus niet heeft maar wel hoort te hebben
Ja ik ben ook heel erg benieuwd naar de opdracht.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best verwarrend, ook omdat ik ineens doorhad dat jij voorliep met de streams. Benieuwd wanneer we de antwoorden krijgen en of ik het mee krijg ook.Nu eerst maar eens zien wat voor opdracht de regie heeft verzonnen om ze geld te laten verdienen waar ze waarschijnlijk toch weer zwaar in gaan falen.
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoel meer vanwege die informatie die zij dus niet heeft maar wel hoort te hebben en zometeen een kutspelletje moet spelen
Niet alleen het format stelt zwaar teleur maar de leidinggevenden van die hele toko dus ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat echt heel erg
ook al zou het allemaal meevallen
dan nog vind ik dat iemand recht heeft op contact als die situatie daar om vraagt
quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:58 schreef patat het volgende:
Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…Waarom heeft Martin die brief van Mexx dan gehad?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor er is geen enkele reden voorquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat echt heel erg
ook al zou het allemaal meevallen
dan nog vind ik dat iemand recht heeft op contact als die situatie daar om vraagt
Dat staat er los van want als je contactpersoon bent dan blijf je datquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef Wibehh het volgende:
Maareh.... Ivor is nog steeds het vriendje van Wanda?
Ik vraag me nog altijd af, of Mexx wel echt de reden was.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan!Waarom heeft Martin die brief van Mexx dan gehad?
Staat genoteerd. Zou zo maar kunnen zo raar is het nu allemaal.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef xsaskiax het volgende:
Als je dit bericht van Ivor leest is het ineens niet meer zo 'raar' dat gisteren 'ineens' het gesprek op de podcast in de openheid kwam.
Snel even afronden (Wanda speelt er ook een hoofdrol bij) en dan vandaag een eliminatie waarbij ze naar huis kan/moet gaan......
quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan deelt anti para pillen uit
Sowieso woordvoerder voor de familie blijkbaar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef Wibehh het volgende:
Maareh.... Ivor is nog steeds het vriendje van Wanda?
En alle shit via media die ze over zich heen krijgen. Er boven staan is lastig. Aan de andere kant ligt mevrouw met een andere vent in bed. Tja vul in en kleur de plaatjes...quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso woordvoerder voor de familie blijkbaar.
Volgens mij heeft ze nog wel een soort verklaring op instagram gegeven, maar er was echt geen dringende reden, behalve dat ze nu Meet&Greets bij McDonald's hebben samen, misschien was dat de urgentiequote:Op donderdag 30 maart 2023 16:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af, of Mexx wel echt de reden was.
Zou niet weten wat wel, maar vond dat zo raar gaan
En als het waar is, dan kan het ook maar zo betekenen dat Talpa straatje schoon gaat vegen, of onder het tapijt
En is Wanda snel bij haar moeder
Allemaal aannames natuurlijk, zet het er maar even bij
Ik poste het gister al dat die poster daar hangtquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heeft ze die zelf op gehangen? Zag het ineens dacht daar moet ik even een cap van maken
Hebben jullie Wanda weleens over haar moeder horen praten, dat ze iets mankeerde of zo???quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nog wel een soort verklaring op instagram gegeven, maar er was echt geen dringende reden, behalve dat ze nu Meet&Greets bij McDonald's hebben samen, misschien was dat de urgentie![]()
Wij weten natuurlijk ook niet wat de situatie met de moeder van Wanda precies is, misschien is Ivor boos om het één of ander en probeert hij op deze manier zijn gram te halen. Ook allemaal aannames natuurlijk, maar wij weten eigenlijk niets zeker.
ik lees in dat bericht toch echt; “heeft een negatief effect op haar hersteltraject” wat dus zegt dat die moeder al herstellende was van iets(?) en dat dit herstel minder goed gaat..quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:34 schreef xsaskiax het volgende:
Als je dit bericht van Ivor leest is het ineens niet meer zo 'raar' dat gisteren 'ineens' het gesprek op de podcast in de openheid kwam.
Snel even afronden (Wanda speelt er ook een hoofdrol bij) en dan vandaag een eliminatie waarbij ze naar huis kan/moet gaan......
ik weet dat de FEBO alle insta's in de gaten houdt een ook regelmatig verzoekt dingen te verwijderenquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nog wel een soort verklaring op instagram gegeven, maar er was echt geen dringende reden, behalve dat ze nu Meet&Greets bij McDonald's hebben samen, misschien was dat de urgentie![]()
Wij weten natuurlijk ook niet wat de situatie met de moeder van Wanda precies is, misschien is Ivor boos om het één of ander en probeert hij op deze manier zijn gram te halen. Ook allemaal aannames natuurlijk, maar wij weten eigenlijk niets zeker.
Het onbegrip van de kijkers van Wanda is niet zo vreemd, in een relatie en duikt met Jappie in bed, en dat was niet om er alleen te slapen.quote:
Ja kan een verkoudheid zijnquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik lees in dat bericht toch echt; “heeft een negatief effect op haar hersteltraject” wat dus zegt dat die moeder al herstellende was van iets(?) en dat dit herstel minder goed gaat..
dan kan ik mij dus inderdaad wel voorstellen dat Talpa een dergelijk verzoek afwijst..
er is namelijk geen dreigende verandering geweest in haar gezondheid..
ik heb idd wat gezien van M&Mquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er wat met haar moeder dan?quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
Wanda weet echt nog van niets, want je hoort haar boven alles en iedereen uit..... als ze iets zou weten zou ze totaal anders reageren en gereageerd hebben gisteren...... ze weet niets van haar moeder en niet over Ivor.... dit is echt schandalig, vooral als er wel een rare brief van Mexx bezorgd wordt!!!!
(het bericht dat Kim gisteren kreeg was van een heel ander niveau)
Ik heb dit ook even hier gequote Deisyy in JAA / [JAA media] Een Jaar Van Je Leven in het nieuws! zodat we het makkelijk terug kunnen vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei…
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wanda heeft getekend voor een jaar geen contact met de buitenwereld, mits....quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je dat youtube kanaal van hun? Kan het niet vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik heb idd wat gezien van M&M![]()
Maar die zijn zo mediageil dat ik van hun geen waarheid of echte openheid van.
Die spelen buiten het spel wel door denk ik.
En idd van Wanda kan van alles zijn. Kan alleen maar hopen dat het zoiets is en niet iets echt heftigs.
Nee dat niet, maar misschien is ze pas iets gaan mankeren nadat Wanda de loods in is gegaan, een hevig soort van tinnitus ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben jullie Wanda weleens over haar moeder horen praten, dat ze iets mankeerde of zo???
Nee, heb op linkjes gekliktquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je dat youtube kanaal van hun? Kan het niet vinden.
Het gemis ervanquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar misschien is ze pas iets gaan mankeren nadat Wanda de loods in is gegaan, een hevig soort van tinnitus ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |