abonnement Unibet Coolblue
pi_208608768
Is dit de val van het Kabinet Derksen als Gijp thuis blijft?
pi_208608808
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is dit de val van het Kabinet Derksen als Gijp thuis blijft?
Die komt gewoon
pi_208608815
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is dit de val van het Kabinet Derksen als Gijp thuis blijft?
Welnee. Pilletje niet genomen.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 22:28:41 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208608845
Van der Sar had er al lang uitgemoeten :7
pi_208608865
MAGA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208608872
De altijd sympathieke Ray.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 22:31:29 #157
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208608881
Gijp zit vol ingehouden woede op Derksen met z'n eeuwige Rutte-gebash.
Gaat nog een keer ontploffen.
pi_208608952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:31 schreef kibo het volgende:
Gijp zit vol ingehouden woede op Derksen met z'n eeuwige Rutte-gebash.
Gaat nog een keer ontploffen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208609003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:31 schreef kibo het volgende:
Gijp zit vol ingehouden woede op Derksen met z'n eeuwige Rutte-gebash.
Gaat nog een keer ontploffen.
hij is zijn eigen podcastje al begonnen

dus als ze er met een knal uit willen kan dat prima

dat kun je wel aan de mol sterren overlaten, een beetje tv drama
  vrijdag 31 maart 2023 @ 22:44:52 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208609005
twitter


:o :o
pi_208609067
Heerlijke 2 minuten na de reclame.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 22:53:17 #162
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_208609090
quote:
Als Wilfliet dit fragment laat zien in de uitzending is het klaar. Dan haakt Gijp af.
Rini dankjewel.
pi_208609105
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Als Wilfliet dit fragment laat zien in de uitzending is het klaar. Dan haakt Gijp af.
Ben bang dat dan zelfs een nieuw steuntje in de rug video niet meer genoeg is.
pi_208609224
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]
hij is zijn eigen podcastje al begonnen

dus als ze er met een knal uit willen kan dat prima

dat kun je wel aan de mol sterren overlaten, een beetje tv drama
Lijkt me ook overduidelijk dat Ren gewoon dat podcastje wil doen. Beetje over voetbal lullen met mensen die hij wel aardig vindt, lekker man. Van de drie mensen aan tafel lijkt hij me de enige die nog enigszins zelfbewust is wat de show betreft. Als VI zo doorgaat stopt ie er wel mee vroeg of laat.
  zaterdag 1 april 2023 @ 00:02:37 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_208609769
Welke debiel heeft bedacht dat ze telkens fragmenten van zichzelf gaan uitzenden? We hebben geen beroerte gehad, we weten nog wel wat er vandeweek geweest is.

Een fucking weekoverzicht. Iemand bij de redactie dacht, moeten we doen joh! Die denkt echt dat de kijker zwakzinnig is
Laffe huichelaar
  zaterdag 1 april 2023 @ 00:10:54 #166
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_208609843
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:17 schreef Dutch_view het volgende:
Gijp lijkt er wel klaar mee :P
5 dagen in de week in de auto naar Hilversum rijden en dan 3 kwartier naar Johan moeten luisteren te tieren over Rutte en Kaag begint voor hem wel vervelend te worden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 1 april 2023 @ 00:21:57 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_208609931
Die uitzending met Rutte was ook tenenkrommend.

Hoe kan je in een talkshow nou een gast uitnodigen maar niet met hem willen praten? In gesprek gaan, weten hoe de gast erover denkt, was geen seconde de insteek. De insteek was alleen maar zenden, Genee, Rob en Johan zijn erin gegaan met een vooraf vastgestelde mening en ze hadden geen seconde interesse in wat hij te vertellen had.

Prima, maar dan moet je hem niet uitnodigen. Je kan in een talkshow geen gast uitnodigen terwijl je geen zin hebt te luisteren naar wat hij zegt
Laffe huichelaar
pi_208610171
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 00:21 schreef timmmmm het volgende:
Die uitzending met Rutte was ook tenenkrommend.

Hoe kan je in een talkshow nou een gast uitnodigen maar niet met hem willen praten? In gesprek gaan, weten hoe de gast erover denkt, was geen seconde de insteek. De insteek was alleen maar zenden, Genee, Rob en Johan zijn erin gegaan met een vooraf vastgestelde mening en ze hadden geen seconde interesse in wat hij te vertellen had.

Prima, maar dan moet je hem niet uitnodigen. Je kan in een talkshow geen gast uitnodigen terwijl je geen zin hebt te luisteren naar wat hij zegt
Ze dachten "zo, die Rutte gaan we eens eventjes hard aanpakken, want alleen wij kunnen dat" en zijn vervolgens totaal onvoorbereid aan die tafel gaan zitten waardoor ze gewoon hard af gingen. Alsof Rutte niet elke dag z'n politieke tegenstanders en de hele journalistiek verbaal de baas is. :')
  zaterdag 1 april 2023 @ 01:11:29 #170
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_208610230
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 00:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ze dachten "zo, die Rutte gaan we eens eventjes hard aanpakken, want alleen wij kunnen dat" en zijn vervolgens totaal onvoorbereid aan die tafel gaan zitten waardoor ze gewoon hard af gingen. Alsof Rutte niet elke dag z'n politieke tegenstanders en de hele journalistiek verbaal de baas is. :')
Ik had meer het idee dat ze vooraf zo vaak gehoord hebben dat ze als ie er zat toch wel in zouden binden dat ze in overdrive zijn gegaan.
Laffe huichelaar
pi_208611368
RIP VI.
quote:
IJzige sfeer Vandaag Inside: luidt Ren van der Gijp nieuwe crisis in?

Ren van der Gijp heeft gisterenavond in Vandaag Inside zwr geprikkeld gereageerd toen het ging over het tweede bezoek van Mark Rutte aan het programma. “Dan blijf ik thuis!”

Minister-president Mark Rutte komt volgende week woensdag voor de tweede keer in korte tijd op visite in de studio van Vandaag Inside. Zijn eerste bezoek leverde weinig inzicht op, omdat de premier continu antwoord moest geven op de vraag of het niet eens tijd is om te vertrekken. Hij kreeg weinig gelegenheid om zijn verhaal te doen.

‘Echt belachelijk’

Ren van der Gijp was tijdens de bewuste uitzending vrij stil en nu blijkt waarom: hij vond dat zijn collega’s al veel te veel aan het woord waren. Gisterenavond deed hij er zijn beklag over: “Ik vond het verleden keer echt belachelijk dat gedoe. Met drie man op die man, wat moet ik ermee? En niet naar z’n antwoorden luisteren enzo. Joh, waar gaat het over?”

Collega Wilfred Genee sarcastisch: “Je moet hem heel vriendelijk behandelen?”

Het lijkt erop dat Ren dit al die tijd heeft opgekropt: “Je moet wel naar z’n antwoorden luisteren, lijkt mij. Hem wel uit laten praten af en toe.”

Bek houden

Wilfred verdedigt de manier waarop hij Rutte interviewde. “Maar je weet toch wat hij gaat zeggen? ‘Het is een geweldig land, het gaat hartstikke goed, goede dingen neergezet’.”

Dan laat Ren blijken hoe hoog het hem zit. Serieus: “Dan moet je vragen of hij z’n bek kan houden. Dat wij alleen tegen hem praten. Dat kan hij ook. Dan kan hij na vijftig minuten in de auto evalueren wat wij gezegd hebben.”

Wilfred verweert zich: “Hij vond het zelf een toffe uitzending. Hij was er heel blij mee.”

Ren geprikkeld: “Daarom. Daarom.” Dan: “Ik weet: hij geeft te lange antwoorden, maar dan moeten een soort iets hebben, een knop ofzo, dat we hem dan uit kunnen zetten even.”

IJzige sfeer

Johan Derksen begint vervolgens zijn vaste riedeltje over Rutte af te steken: “Jawel, maar ik vind ook: een man die verantwoordelijk is voor de grootste chaos die ik in elk geval meegemaakt heb in Nederland en die nets oplost… Helemaal niets…”

Ren daarop: “Maar jij wou hem hetzelfde behandelen als verleden keer?”

Om daar snel aan toe te voegen: “Dan blijf ik thuis.”

Iedereen aan tafel is letterlijk vijf seconden (!) stil. Er heerst een ijzige sfeer in de studio. Johan: “Ik heb hem volgens mij niet raar behandeld.”

Veertien keer

Ren besluit Johan en plein public op de vingers te tikken. Bloedserieus: “Jij hebt veertien keer gezegd dat hij weg moest, maar hij is niet achterlijk. Na twee keer heeft hij dat ook in de gaten.”

Johan ongemakkelijk: “Ja, nee, maar ik heb gewoon mijn mening gezegd.”

Ren: “Ja, maar je hebt veertien keer gezegd dat hij weg moest, maar na twee keer weet hij dat wel.”

Johan: “Nou ja, dat kwam zo in de discussie uit, maar dat vind ik nog steeds.”

Ren: “Hij heeft gewoon een school gehad die man.”

‘Ik stap op!’

Wilfred: “Maar de essentie is dat het hem niet raakt en dat het hem ook niet duidelijk wordt…”

Ren: “Maar wat moet hij dan zeggen? ‘Ik stap nu op’? Dat hadden jullie het liefst gewild.”

Wilfred: “Nou ja…”

Ren: “‘Ik stap nu op jongens, het is gebeurd, ik ga naar de auto en ik rij naar huis.’”

Wilfred grijpt dan in. “Wat de bedoeling volgens mij van dit programma was, Ren, is dat hij iets meer zelfreflecterend vermogen zou hebben vertoond dan hij vaak toch laat zien. Dat is natuurlijk heel opmerkelijk dat je twaalf jaar inmiddels de minister-president bent”, zegt hij. En zo gaat hij nog wel even door.

Patstelling

Johan lijkt ondanks het beklag van Ren geen gas terug te willen nemen bij het tweede bezoek van Rutte. “Ik zal me ook niet inhouden nu, want de chaos is nog steeds even groot en er is geen enkel uitzicht dat het opgelost wordt.”

Ren vindt echter dat je anders om moet gaan met een patstelling van meningen. “Jij (Wilfred, red.) zegt nou iets en dat wordt dan wel door een heel groot gedeelte van Nederland gedragen, want anders was er niet zo op de BBB gestemd, maar dan vindt hij (Johan, red.) dat niet. Ja, en dan?”

Wilfred: “Ja, dat weet ik. Daarom krijg je zo’n soort programma. De vraag is of je het nog een keer zo moet doen. Volgens mij kunnen we beter gewoon in stijl afscheid nemen van hem volgende week. Gewoon bedankt voor alles.”

‘Gaan we wel door?’

Pas na het eerste reclameblok ontdooit het weer een beetje aan tafel bij Vandaag Inside, maar zo ontspannen als anders wordt de uitzending op geen moment meer.

Aan het eind merkt Wilfred op: “Hoe lang gaat dit programma nog door? Dat vraag je je elke keer weer af, h, als je weer naar huis toe rijdt! Zeker na vanavond! Maar dat geheel terzijde.”

Ren: “Hoezo?!”

Wilfred: “Nee, dat maakt verder niet uit. Er zijn van die momenten dat je denkt: nou…”

Sluimerende irritatie

Kijkers schrikken van dit gedoe bij VI. “Er broeit iets bij Vandaag Inside”, merkt Plint op. En Eric: “Er komt volgens mij een relletje dankzij Gijp.”

Duo: “Het lijkt wel of Hlne voor de make-up heeft zitten huilen, Gijp die chagrijnig is, en een overzicht van 10 minuten (lange terugblik op de afgelopen week, red.). Daar moet wat aan de hand zijn.”

Julio: “Vreemde flow, of eigenlijk geen, bij Vandaag Inside vanavond. Sluimerende irritatie.”

Brabo: “Volgens mij is er weer een fittie tussen Gijp en Derksen.”

Douwe: “Na de opmerking van Gijp over Rutte voel ik toch enige spanning tussen de heren.”

En Diana: “Rare sfeer vandaag…”


https://www.mediacourant.(...)jp-nieuwe-crisis-in/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208611405
Ik denk trouwens wel dat Gijp van de 3 heren het makkelijkst te vervangen is. En wat was dat aan het begin van de uitzending met het weekoverzicht van 5 minuten??
pi_208611646
Gijp is echt heel dom.
pi_208611739
quote:
Toch geinig dat ze dit live in een uitzending bespreken, en niet achteraf en wij niet weten wat er speelt
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
  zaterdag 1 april 2023 @ 09:49:42 #175
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208612225
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 00:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ze dachten "zo, die Rutte gaan we eens eventjes hard aanpakken, want alleen wij kunnen dat" en zijn vervolgens totaal onvoorbereid aan die tafel gaan zitten waardoor ze gewoon hard af gingen. Alsof Rutte niet elke dag z'n politieke tegenstanders en de hele journalistiek verbaal de baas is. :')
Dit dus. Rutte zat waarschijnlijk heel hard te lachen op de fiets terug naar huis. Derksen heeft Rutte enorm onderschat. Genee ook. Van der Gijp wist dondersgoed met wie hij te maken had en hield zich wijselijk op de vlakte. Als hij echt ballen toont, dan moet hij met de volgende Rutte visite echt thuisblijven.
soooo, da's mooi!
pi_208612853
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit dus. Rutte zat waarschijnlijk heel hard te lachen op de fiets terug naar huis. Derksen heeft Rutte enorm onderschat. Genee ook. Van der Gijp wist dondersgoed met wie hij te maken had en hield zich wijselijk op de vlakte. Als hij echt ballen toont, dan moet hij met de volgende Rutte visite echt thuisblijven.
Gijp richtte zijn pijlen een beetje onterecht op Derksen. Die heeft hem echt wel laten uitpraten en met relatief veel respect behandeld.

Het was Genee die vervelend zat te doen tezamen met die advocaat. Gisteren was Genee ook weer erg vervelend en 'grappig' aan het doen tegen die jongen van SBS.

Gijp zou denk ik prima passen bij Veronica Offside. Hij heeft de zelfkennis om niet de politiek analist te spelen op zijn 60e.
  zaterdag 1 april 2023 @ 11:07:07 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208612992
Genee, en ook Rob Knoepert, waren ontiegelijk vervelend die uitzending, snap ook niet echt dat Rutte nog een keer terug wil komen eerlijk gezegd. Heeft wel wat beters te doen dan 14 keer aan te horen dat die op moet sodemieteren, waar hij zijn weerwoord beter tegen de muur kan vertellen, want de discussiepartners luisteren toch niet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_208613110
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 11:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Genee, en ook Rob Knoepert, waren ontiegelijk vervelend die uitzending, snap ook niet echt dat Rutte nog een keer terug wil komen eerlijk gezegd. Heeft wel wat beters te doen dan 14 keer aan te horen dat die op moet sodemieteren, waar hij zijn weerwoord beter tegen de muur kan vertellen, want de discussiepartners luisteren toch niet.
omdat het hem wat oplevert

die heeft wel vervelendere gesprekken gehad hoor
pi_208613134
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 10:55 schreef Confetti het volgende:

[..]
Gijp richtte zijn pijlen een beetje onterecht op Derksen. Die heeft hem echt wel laten uitpraten en met relatief veel respect behandeld.

Het was Genee die vervelend zat te doen tezamen met die advocaat. Gisteren was Genee ook weer erg vervelend en 'grappig' aan het doen tegen die jongen van SBS.

Gijp zou denk ik prima passen bij Veronica Offside. Hij heeft de zelfkennis om niet de politiek analist te spelen op zijn 60e.
het idee is juist dat genee constant de grenzen op zoekt in zijn presentatiestijl

genee die vervelend doet is een belangrijk onderdeel van dit format
pi_208613225
Gijp gaat er binnenkort vast en zeker de brui aan geven. Hij straalt een en al onvrede uit, hij is niet meer op zijn plaats daar aan tafel. Op zich jammer, maar als kijker erger ik me de laatste tijd ook wel vaker. Genee is een vervelende klier en Johan valt constant in herhalingen. Begint gewoon een beetje te vervelen soms. En als Roxane er zit kijk ik sowieso niet meer.
  zaterdag 1 april 2023 @ 11:34:52 #181
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_208613333
Gijp dom? Zijn analyse over de Rutte uitzending is juist. Dat was gnant. Hoe kun je nou iemand interviewen als je niet genteresseerd bent in wat de ander zegt?

Genee zou z’n plek moeten kennen. Zonder Derksen zou hij geen carrire hebben gehad. Daarom flopt elk programma dat hij maakt zonder Derksen. Het enige wat hij kan is Derksen in z’n kracht zetten. Voorzetjes geven die Derksen inkopt. Zijn gebrek aan inhoud compenseert hij door hard te schreeuwen en continu te interrumperen. Dat zag je ook in de uitzending met Rutte. Gijp heeft in ieder geval genoeg zelfkennis om te weten dat hij geen politiek analist is.
pi_208614643
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 11:34 schreef Heufd het volgende:
Gijp dom? Zijn analyse over de Rutte uitzending is juist. Dat was gnant. Hoe kun je nou iemand interviewen als je niet genteresseerd bent in wat de ander zegt?

Genee zou z’n plek moeten kennen. Zonder Derksen zou hij geen carrire hebben gehad. Daarom flopt elk programma dat hij maakt zonder Derksen. Het enige wat hij kan is Derksen in z’n kracht zetten. Voorzetjes geven die Derksen inkopt. Zijn gebrek aan inhoud compenseert hij door hard te schreeuwen en continu te interrumperen. Dat zag je ook in de uitzending met Rutte. Gijp heeft in ieder geval genoeg zelfkennis om te weten dat hij geen politiek analist is.
Uitstekend verwoord, Heufd. Helemaal mee eens.


Nog meer bewijs dat Wilfred niet zonder Gijp en Johan kan.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 april 2023 @ 13:25:12 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_208614748
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 13:15 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Uitstekend verwoord, Heufd. Helemaal mee eens.


Nog meer bewijs dat Wilfred niet zonder Gijp en Johan kan.
Enge, megalomane man was die de Vries.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 1 april 2023 @ 13:28:59 #184
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208614797
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 11:34 schreef Heufd het volgende:
Gijp dom? Zijn analyse over de Rutte uitzending is juist. Dat was gnant. Hoe kun je nou iemand interviewen als je niet genteresseerd bent in wat de ander zegt?

Daarom kan het programma ook niet zonder Gijp verdergaan. Zijn analyses zijn vaak prima, de humor vaak wat plat. Maar dat maakte VI juist tot wat het was. Gijp mist dat en dat straalt hij ook uit.

Toen Rutte er zat, heb ik mij enorm zitten ergeren aan die Knoesper. Wat een lamzak is dat zeg.
soooo, da's mooi!
pi_208615394
Ik vind deze 'rel' wel redelijk overtrokken. Gijp dus totaal niet blij met de gang van zaken tijdens de Rutte-uitzending. Prima toch, het was inderdaad ook niet echt een succes. En dat kwam vooral doordat Genee zich niet wilde laten inpalmen door Rutte na alle kritiek over zijn komst als gast. Het werd van tevoren allemaal zo hard aangewakkerd, waardoor ze in de uitzending toen wellicht iets te ver zijn doorgeslagen.

Hoelang het programma nog in deze vorm blijft bestaan, weet ik niet. Maar dit akkefietje an sich gaat volgens mij niet het einde inluiden.
pi_208615435
Zal dus wel een podcastje worden op Talpa Podcasts B.V. download het nu. Kunnen Johan en Ren lekker ingebeld worden. Niks mis mee.
pi_208616426
Gijp is iemand met een verstandelijke beperking, normaal gesproken zou hij dagelijks in een sociale werkplaats werken maar omdat hij gezegend was met een enorm voetbaltalent is hem dat bespaard gebleven.
Het is koud, het is guur....
  zaterdag 1 april 2023 @ 16:43:59 #188
429367 DKUp
ON TOUR
pi_208616444
Ik vond die uitzending met Rutte echt enorm treurig, ook als je het niet met hem eens bent.
Hoewel Ren ook hypocriet is, want darters kunnen wel door hem worden uitgescholden over hun uiterlijk.
Momentje met die Mark van Hart van Nederland bleef ook te lang doorgaan.
SOONY
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 april 2023 @ 16:44:43 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_208616458
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Gijp is iemand met een verstandelijke beperking, normaal gesproken zou hij dagelijks in een sociale werkplaats werken maar omdat hij gezegend was met een enorm voetbaltalent is hem dat bespaard gebleven.
Zijn verstandelijke beperking weerhield hem er idd van een wereldster te worden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 april 2023 @ 16:46:19 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_208616482
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:43 schreef DKUp het volgende:
Ik vond die uitzending met Rutte echt enorm treurig, ook als je het niet met hem eens bent.
Hoewel Ren ook hypocriet is, want darters kunnen wel door hem worden uitgescholden over hun uiterlijk.
Momentje met die Mark van Hart van Nederland bleef ook te lang doorgaan.
Het grappiste van deze debiel was toen ie zei een hekel te hebben aan mensen die anderen belachelijk maken. Terwijl dat juist zijn broodwinning is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208617073
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:46 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het grappiste van deze debiel was toen ie zei een hekel te hebben aan mensen die anderen belachelijk maken. Terwijl dat juist zijn broodwinning is.

:T
Nee, dat ging om het kleineren. Dat je vanuit je machtspositie iemand dwingt om zich te onderwerpen aan jou. Dat is wat anders dan "belachelijk maken".
pi_208617219
Overigens is Gijp helemaal niet dom, hij is zich juist veel bewuster van dingen (ook van zichzelf en zaken rondom het programma) dan de andere heren. Ook denk ik dat hij meer empathische vermogens heeft dan Wilfred en Johan, laatstgenoemde wil anderen eigenlijk niet eens begrijpen.

Het probleem van Ren is vooral dat hij alles versimpelt zodat hij het kan relativeren en afdoen als een grap, anders verliest hij al gauw interesse. Dat relativeren kon wel toen het vooral over voetbal en andere nonsens ging, maar het clasht met de insteek van het huidige programma.
pi_208617391
Het is natuurlijk duidelijk dat Gijp niet helemaal op zijn plek is in dit format. Maar ik geloof inderdaad niet dat hij zo dom is als velen veronderstellen. Een Nobelprijs zal hij uiteraard niet winnen (maar wij ook niet). En door zijn bestaan als profvoetballer heeft hij een complete maatschappelijke carrire gemist, waardoor hij zich soms wat onhandig uit. Maar ik denk niet dat hij een laag IQ heeft.

Hij heeft vaak juist bijzondere invalshoeken, die soms best wel wat toevoegen en een andere kijk op de zaken geven. Alleen op het gebied van Oekrane vind ik hem niet sterk, maar ook dat komt weer door de andere invalshoek die hij heeft (een ongunstig akkoord accepteren om meer bloedvergieten te voorkomen).

En het cancelen van Sander was natuurlijk onnodig. Maar dat was eigenlijk ook weer een voorbeeld van het vernederen en kleineren ("domrechtse hordes tegenspreken en opvoeden") wat hij niet kan handelen.
pi_208617624
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Overigens is Gijp helemaal niet dom, hij is zich juist veel bewuster van dingen (ook van zichzelf en zaken rondom het programma) dan de andere heren. Ook denk ik dat hij meer empathische vermogens heeft dan Wilfred en Johan, laatstgenoemde wil anderen eigenlijk niet eens begrijpen.

Het probleem van Ren is vooral dat hij alles versimpelt zodat hij het kan relativeren en afdoen als een grap, anders verliest hij al gauw interesse. Dat relativeren kon wel toen het vooral over voetbal en andere nonsens ging, maar het clasht met de insteek van het huidige programma.
Gijp leest volgens mij ook wel veel op platforms als Twitter. Officieel heeft hij geen social media maar hij krijgt vaak wel veel mee wat er speelt in het land. En hij kijkt ook altijd alle talkshows terug ‘s nachts.
٩๏̯͡๏)۶
pi_208618025
Ze zijn alledrie cruciaal voor het programma dus ik zou het enorm jammer vinden als ze bijv zonder Gijp verder zouden gaan, ik denk dat dat wel een enorme aderlating zou zijn. Al is Gijp van de drie denk ik wel nog het meest vervangbaar.
  zaterdag 1 april 2023 @ 19:00:09 #196
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208618137
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:50 schreef Eagles89 het volgende:
Ze zijn alledrie cruciaal voor het programma dus ik zou het enorm jammer vinden als ze bijv zonder Gijp verder zouden gaan, ik denk dat dat wel een enorme aderlating zou zijn. Al is Gijp van de drie denk ik wel nog het meest vervangbaar.
Gijp gaat echt niet weg. Hij zal wel gelukkiger worden nu hij onderdeel is van een voetbalpodcast.
soooo, da's mooi!
pi_208618258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Gijp gaat echt niet weg. Hij zal wel gelukkiger worden nu hij onderdeel is van een voetbalpodcast.
Waar lees jij dat over die podcast? Of zeiden ze dat in de uitzending? Die heb ik niet helemaal gezien.
  zaterdag 1 april 2023 @ 19:12:21 #198
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208618320
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Waar lees jij dat over die podcast? Of zeiden ze dat in de uitzending? Die heb ik niet helemaal gezien.
Was in de uitzending. Hij zit er in samen met Kieft en nog twee mensen.
soooo, da's mooi!
pi_208618489
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 13:15 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Uitstekend verwoord, Heufd. Helemaal mee eens.


Nog meer bewijs dat Wilfred niet zonder Gijp en Johan kan.
Van die Peter hoor je tegenwoordig ook niks meer van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208619353
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Waar lees jij dat over die podcast? Of zeiden ze dat in de uitzending? Die heb ik niet helemaal gezien.
https://kieftjansenegmondgijp.com/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')