https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Hij heeft geen schandalen op zijn naam staan met 10 duizenden slachtoffersquote:
quote:
Jij bent vast erg gezellig op verjaardagen.quote:
Je zult de hele avond naast oom Tong zittenquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent vast erg gezellig op verjaardagen.
Ik haat gezellligheid. Gezellig is niet te vertalen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent vast erg gezellig op verjaardagen.
Was mij nog niet opgevallenquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezellligheid. Gezellig is niet te vertalen.
Ik ben wel de leukste thuis. Als ik alleen ben. Ik haat gezelschap.quote:
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben wel de leukste thuis. Als ik alleen ben. Ik haat gezelschap.
Rutger is het type dat vroeger gepest werd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:39 schreef Ronald het volgende:
Rutger is tegenwoordig een brave huisvader van 4 kinderen.
Hij vult nu flink z’n zakken met Dominique Weesie. 2,5 ton per jaar per persoon ofzoiets.quote:
Rutger is niet rechts, dat lijkt me een typische D66’erquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:40 schreef tong80 het volgende:
Weer lekker een rechtse kontenlikker aan tafel.
Ja ze zouden het wel even veranderen, maar er is niks veranderd toen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:42 schreef nils_22 het volgende:
Jeetje. PowNed heeft niet het publieke omroep bestel veranderd, de NPO heeft Rutger veranderd.. wat een deuglul geworden
quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hij vult nu flink z’n zakken met Dominique Weesie. 2,5 ton per jaar per persoon ofzoiets.
Hij is extremer rechts dan de VVDquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rutger is niet rechts, dat lijkt me een typische D66’er
Is yoghurt om te drinken of om te eten.quote:
Jaaaaaaaa zappen! zappen! zappen!quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
Ik sta op het punt om weer weg te zappen. Maar dan heb ik geen recht van spreken meer.
Stukje niet goed genoeg en dan natrappen. Met haar botoxkop.quote:
Je hebt me overgehaald te blijven. Deze doos uit Beau is nog erger dan Helene en Rox.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa zappen! zappen! zappen!
Stukje gebrek aan zelfreflectie. Stukje cultuur.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje niet goed genoeg en dan natrappen. Met haar botoxkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |