abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 maart 2023 @ 10:51:27 #1
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_208589343
''terugkeer'' van Koninklijke HFC lijkt me wel top

maar ik denk Spakenburg, HHC Hardenberg, Ijselmeervogels, Kozakken Boys, Katwijk dat daar wel potentie inzit, met de juiste investeerders

ik wil juist af van de jong teams, en meer een normalere KKD competitie hebben waar iedereen kan promoveren, dat maakt het leuker, die jong teams verpesten de KKD voor mij persoonlijk
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 10:58:35 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_208589423
AFC!

Volgens mij hebben die geld (gezien het aantal sponsoren) en een mooi nieuw stadion.
]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 30 maart 2023 @ 11:04:01 #3
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_208589495
zal wel nooit meer maar ikke graag RBC keertje ergens weer terug

vond ik zo'n mooie club, vooral Gijs Cales, Henkie Vos legende _O_ _O_
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_208590100
Eens met TS qua die jong teams. Da's echt niks en verpest de piramide.

Mij maakt het niet zo veel uit wie er in de NL-League komt, als het maar een open structuur heeft. Nu snap ik wel heel goed dat de semi-prof clubs van de 2de divisie en lager leven bij gesloten boeken, af en toe wat geld onder tafel en gesloten deuren afspraken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 30 maart 2023 @ 12:12:05 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208590174
Het hoogste niveau van het Nederlands amateurvoetbal is altijd een fenomeen op zich geweest met veel streekderbies en florerende verenigingen verankerd in de dorpen. Laat dat alsjeblieft zo blijven. De KKD heeft sinds mijn jeugd de charme van verregende zaterdagavonden in middelgrote industriesteden gehad, daar moet je van leren houden maar ik heb er jarenlang met plezier en ergernis op de tribune vertoefd.

Jeugdteams verneuken de competitie maar zijn wel van belang voor de ontwikkeling van talenten, dit levert de topclubs en uiteindelijk het Nederlands voetbal in zijn geheel ook veel op.
We have always been at war with Eastasia.
pi_208598299
Willen clubs als Spakenburg en IJsselmeer vogels dit wel ? Veel zaterdag clubs willen de garantie dat er niet op zondag gespeeld hoeft te worden, en die garantie gaan ze bij promotie niet krijgen ?

Verder net wat XOR zegt. Zeker de zaterdag competitie heeft een mooie geschiedenis en cultuur..... Niks aan doen....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_208598433
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 04:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Willen clubs als Spakenburg en IJsselmeer vogels dit wel ? Veel zaterdag clubs willen de garantie dat er niet op zondag gespeeld hoeft te worden, en die garantie gaan ze bij promotie niet krijgen ?

Verder net wat XOR zegt. Zeker de zaterdag competitie heeft een mooie geschiedenis en cultuur..... Niks aan doen....
Nee dat willen ze niet en daarom gebeurd er ook niks. Het is niet alleen de regels van de KNVB die dit niet mogelijk maken maar vooral de wil van de clubs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')