abonnement Unibet Coolblue
pi_208583958
quote:
Bij een schietpartij op een christelijke basisschool in de Amerikaanse stad Nashville, zijn zes mensen om het leven gekomen. Drie van hen zijn kinderen. De schutter was een minderjarige vrouw, zij werd ter plekke doodgeschoten door de politie.

De slachtoffers van de schietpartij werden met schotwonden naar het ziekenhuis in de Amerikaanse staat Tennessee gebracht. Maar hulp mocht niet meer baten.
De kinderen waren leerlingen van de Covenant School. Toen de politie een melding kreeg van een schutter, kwamen ze meteen in actie. Een van de agenten schoot de schutter neer, waarna ze direct aan zijn verwondingen overleed.
De schutter was een minderjarige vrouw, meldt persbureau Reuters. Er is nog niets bekend over het motief van de vrouw.

https://www.nu.nl/buitenl(...)nse-basisschool.html

Op Amerikaanse media te lezen dat ze een wapenuitrusting bij zich had.

Prayers and thoughts dan maar weer.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208583963
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Sorry, maar als je 50 tabs over een onderwerp hebt open staan, dan ben je er gewoon obsessief mee bezig. Ik denk dat vrijwel niemand een oproep om andere mensen te vermoorden ok vind, uit welke hoek het ook mag komen. Jij denkt een leidraad te zien in waarom er veel geweld te verwachten valt vanuit de transhoek. Je hebt 50 tabs open om maar te zoeken naar extreme reacties. Waarvan je ook nog maar moet blijken hoeveel van die screenshots echt zijn of niet door een troll zijn gepost om maar reacties te krijgen. Je sneeuwt zelf het leed van de slachtoffers onder. En mochten er echt filmpjes/posts zijn van mensen die anderen kapot willen schieten dan moet de politie er maar meteen op af want dat doe je niet. Net als bij elke andere gek die dat doet. Maar je zet nu een hele groep neer als potentieel gevaarlijk voor de samenleving.
De 40/50 tabs zijn bij mij een gewoonte hoor. Voordat ik op fok! ga posten doe ik eerst een rondje langs de sociale media. Wanneer ik eenmaal voldoende materie heb verzameld, post ik mijn bevindingen hier op het forum

Heb tot twee maal toe extra ram gebeugen moeten kopen omdat mijn computer telkens bleef crashen O+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Momo het volgende:

[..]

En wat is er feitelijk aan de hand ? Een gek doet een schoolshooting, wat helaas vaker gebeurd in de VS. De gene is trans en meteen wordt er een hele community bij gehaald. Want het feit dat de persoon trans is heeft hier voor gezorgd. En wat zeggen de statistieken? Volgens mij is zo wat de eerste keer dat een trans persoon voor een mass shooting zorgt in de VS. Je mag mij quoten als er straks een hele reeks aanslagen komt door transpersonen.
Zeker niet de eerste

twitter


https://www.newsweek.com/(...)perpetrators-1790854

Weet je waarom er ik toen niets van heb gezegd? Omdat het niet gepaard ging met een ''day of vengaence ''

quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Momo het volgende:

[..]

Kunnen ouders in de VS hun kind dan niet christelijk conservatief opvoeden? Waarom zijn mensen die anders in het leven staan daar zo een bedreiging voor? Er zijn mensen die zaken in het leven anders zien, punt klaar. Laat progressievere mensen gewoon doen wat ze willen. Die gaan ook niet zeggen dat de overheid kinderen moeten beschermen omdat die door hun christelijke ouders worden voorgelezen uit de bijbel.

Ik ben zelf geen "LGBT", maar mensen die dichtbij mij staan wel. Die mensen willen gewoon hun leven leven. Misschien dat je kinderen ooit zo een transvrouw tegen komen, dan moeten ze daar maar mee om gaan, dat er mensen zijn die anders zijn dan hun. Net als dat ik ook mensen tegen kom die heel anders in het leven staan. Het gaat mij om de vrijheid dat iedereen kan beslissen wie die kan zijn. Zonder generaliserende haat tegen hele groepen
Niet iedereen is in staat om thuis hun kinderen op te voeden of '' homeschooling '' zoals de Amerikanen het noemen. De meeste hebben gewoon twee banen en zijn genoodzaakt om hun kind in een openbare school te gooien

quote:
vrijheid dat iedereen kan beslissen wie die kan zijn
Die vrijheid is er dus niet, je gaat mee met onze ideologie OR ESLE
Ze hebben namens de ouders besloten dat het aan hen is om die kinderen op te voeden. Zelfs ouders die normaal gesproken geen vlieg kwaad zouden doen worden bloeddorstige monsters als je aan de kinds komt. En juist hierom is er veel frictie

Blijft opmerkelijk dat je hier overheen blijft lezen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208583972
twitter


Schuld van de samenleving.

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 29 maart 2023 @ 18:52:37 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208584063
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

Schuld van de samenleving.

[ twitter ]
"Die samenleving zijn we zelf; familieleden, buren en collega’s. Een positieve houding wrkt, blijkt uit onderzoek uit 2017 van de Rijksuniversiteit Groningen, het Nivel en de Universiteit van Gent. Lhb-personen, transgenders en non-binaire mensen die een positieve reactie van hun ouders en de rest van de omgeving krijgen, blijken minder vaak zelfmoordgedachten te hebben en minder vaak sucidepogingen te doen."

Wat is hier gek aan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208584372
quote:
84s.gif Op woensdag 29 maart 2023 18:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
"Die samenleving zijn we zelf; familieleden, buren en collega’s. Een positieve houding wrkt, blijkt uit onderzoek uit 2017 van de Rijksuniversiteit Groningen, het Nivel en de Universiteit van Gent. Lhb-personen, transgenders en non-binaire mensen die een positieve reactie van hun ouders en de rest van de omgeving krijgen, blijken minder vaak zelfmoordgedachten te hebben en minder vaak sucidepogingen te doen."

Wat is hier gek aan?
De samenleving moet ze maar aanpassen. Zo werkt de samenleving niet.
pi_208584455
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 19:17 schreef Nober het volgende:

[..]
De samenleving moet ze maar aanpassen. Zo werkt de samenleving niet.
Wat is het alternatief dan? "Laat ze maar in de stront zakken" als er iemand sucidaal is?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_208584555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Sorry, maar als je 50 tabs over een onderwerp hebt open staan, dan ben je er gewoon obsessief mee bezig. Ik denk dat vrijwel niemand een oproep om andere mensen te vermoorden ok vind, uit welke hoek het ook mag komen. Jij denkt een leidraad te zien in waarom er veel geweld te verwachten valt vanuit de transhoek. Je hebt 50 tabs open om maar te zoeken naar extreme reacties. Waarvan je ook nog maar moet blijken hoeveel van die screenshots echt zijn of niet door een troll zijn gepost om maar reacties te krijgen. Je sneeuwt zelf het leed van de slachtoffers onder. En mochten er echt filmpjes/posts zijn van mensen die anderen kapot willen schieten dan moet de politie er maar meteen op af want dat doe je niet. Net als bij elke andere gek die dat doet. Maar je zet nu een hele groep neer als potentieel gevaarlijk voor de samenleving.

En wat is er feitelijk aan de hand ? Een gek doet een schoolshooting, wat helaas vaker gebeurd in de VS. De gene is trans en meteen wordt er een hele community bij gehaald. Want het feit dat de persoon trans is heeft hier voor gezorgd. En wat zeggen de statistieken? Volgens mij is zo wat de eerste keer dat een trans persoon voor een mass shooting zorgt in de VS. Je mag mij quoten als er straks een hele reeks aanslagen komt door transpersonen.
Maar zou je hetzelfde zeggen over incels?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 29 maart 2023 @ 19:54:38 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208585046
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 19:17 schreef Nober het volgende:

[..]
De samenleving moet ze maar aanpassen. Zo werkt de samenleving niet.
Je aanpassen? Gewoon normaal en vriendelijk doen misschien? En accepteren dat degene zich anders voelt. Kleine moeite. Groot plezier.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208585225
Wel apart dat transgenders in, noem eens wat, Canada, Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Frankrijk, niet overgaan op schoolshootings.

De laatste massale schietpartij in het VK was in 1996, Dunblane Schotland. 17 doden, 15 gewonden. Er zijn toen wat juridische zaken aangescherpt rond de wapenwetgeving van 1968.

Dat schijnt in Amerika niet mogelijk te zijn. Zelfs discussie over gun control schijnt niet respectvol te zijn tegenover de slachtoffers, zo leer ik in dit topic.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_208585364
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2023 20:03 schreef OllieA het volgende:
Dat schijnt in Amerika niet mogelijk te zijn. Zelfs discussie over gun control schijnt niet respectvol te zijn tegenover de slachtoffers, zo leer ik in dit topic.
Ik denk dat je er met gun control alleen ook niet komt. Als iemand cht aan een wapen wil komen, dan lukt dat toch wel. Het moet eerder een combinatie zijn van een bepaalde mate van gun control samen met het afstappen van het verheerlijken van geweld zoals het in de USA heel normaal is geworden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 29 maart 2023 @ 20:11:36 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208586659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 18:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De 40/50 tabs zijn bij mij een gewoonte hoor. Voordat ik op fok! ga posten doe ik eerst een rondje langs de sociale media. Wanneer ik eenmaal voldoende materie heb verzameld, post ik mijn bevindingen hier op het forum

Heb tot twee maal toe extra ram gebeugen moeten kopen omdat mijn computer telkens bleef crashen O+
[..]
Zeker niet de eerste

[ twitter ]

https://www.newsweek.com/(...)perpetrators-1790854

Weet je waarom er ik toen niets van heb gezegd? Omdat het niet gepaard ging met een ''day of vengaence ''
[..]
Niet iedereen is in staat om thuis hun kinderen op te voeden of '' homeschooling '' zoals de Amerikanen het noemen. De meeste hebben gewoon twee banen en zijn genoodzaakt om hun kind in een openbare school te gooien
[..]
Die vrijheid is er dus niet, je gaat mee met onze ideologie OR ESLE
Ze hebben namens de ouders besloten dat het aan hen is om die kinderen op te voeden. Zelfs ouders die normaal gesproken geen vlieg kwaad zouden doen worden bloeddorstige monsters als je aan de kinds komt. En juist hierom is er veel frictie

Blijft opmerkelijk dat je hier overheen blijft lezen
Deze Benny Johnson? Is nu door FREE SPEECH! aanhanger Elon Musk geband op Twitter evenals een aantal anderen die (net als jij) niets anders doen dan eenzijdig gekleurde posts neerplempen over de LGBTQ-gemeenschap.

twitter

Oh wacht is natuurlijk CENSUUR! :(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208586691
Bedankt voor je bijdrage Ron.
pi_208586908
Oh geen nood, Elon heeft het alweer gefixed. Het was blijkbaar een 'glitch' en zijn rechtse vriendjes kunnen natuurlijk wl altijd bij hem aankloppen. Voor hen geen poop-emo maar een voorkeursbehandeling want FREE SPEECH! :')

twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2023 22:21:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208587022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 19:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Wat is het alternatief dan? "Laat ze maar in de stront zakken" als er iemand sucidaal is?
Gewoon de juiste hulp bieden wat ze altijd doen bij mensen met psychische klachten. Maar sinds je het van de woke gemeenschap geen psychische klachten meer mag noemen lopen ze allemaal vrij en ongestoord rond. En krijg je dus taferelen als extreem hoge zelfmoorden, spijt van transities etc.
pi_208587632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 22:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Gewoon de juiste hulp bieden wat ze altijd doen bij mensen met psychische klachten. Maar sinds je het van de woke gemeenschap geen psychische klachten meer mag noemen lopen ze allemaal vrij en ongestoord rond. En krijg je dus taferelen als extreem hoge zelfmoorden, spijt van transities etc.
Ja, er zijn psychische klachten, en de oplossing is er ook: Transitie. De genderdysforie zelf is geen psyschische stoornis die je kan 'oplossen' net zo min als je homoseksualiteit kan 'oplossen'.

Dat wil alleen niet zeggen dat het een compleet waanzin-verhaal moet worden van iedereen die zich op maandagmorgen als 'ze' of als aanvalshelikopter wil worden aangesproken, dat we dat maar klakkeloos moeten respecteren, daar zit wel een stukje poortwachterschap in.

Het aantal spijtoptanten van een gendertransitie is extreem laag, net zoals het aantal mannen die transgender zijn als 'smoes' gebruiken om een vrouwentoilet in te kunnen gaan (waarom zou je z ver gaan berhaupt). Dat er doorgeslagen gekken tussen zitten ontken ik zeker niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_208587839
twitter

Junior heeft duidelijk ook heel veel tabs openstaan :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208592252
quote:
81s.gif Op donderdag 30 maart 2023 04:55 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Junior heeft duidelijk ook heel veel tabs openstaan :+
Nou......

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208592284
Heb zo'n vermoeden dat de manifesto al tig keer is aangepast

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208592426
Hier kan ik volledig achter staan
Protesteren om een nette rustige manier ^O^

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208593797
Dit lijkt ook alleen maar erger te worden. Uit nieuwsgierigheid even Wikipedia erbij gehaald.

https://en.m.wikipedia.or(...)(2000–present)

We zijn niet eens halverwege de jaren 20 en nu al (bijna) op de helft van het aantal incidenten die plaatsvonden in de jaren 10. ;( 8)7
ROBODEMONS..................|:(
pi_208594421
Breaking : progressieve gekkies bestormen Tennessee Capitol

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208594449
Meer beelden

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208594482
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208594545
Ze roepen om gun control NOW

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')