Slot is typisch zo'n trainer die graag in de CL zou willen trainen voor de trainer Slot. Als dat volgend jaar in Rotterdam kan zie ik hem echt wel blijven.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als de Spurs komen met een salaris van 4 of 4,5 miljoen is die gewoon weg. Praat jezelf geen hoop in om een speler van PEC.
Kruidvat rommelquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik gekregen. Eem de Euromast wassen. @:wereldgozer
Oh dan neem ik het terugquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook in de Feyenoord Shop te vinden.
Is dat een hockeyhoofd? Hij is wel lelijk maar meer de kamperkant op.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met de bolle kant, Thomas.
Leuk cadeau voor iemand van 13quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik gekregen. Eem de Euromast wassen. @:wereldgozer
Bovendien moet je 4 miljoen gewoon evenaren natuurlijk. CL salaris ditdatquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Slot is typisch zo'n trainer die graag in de CL zou willen trainen voor de trainer Slot. Als dat volgend jaar in Rotterdam kan zie ik hem echt wel blijven.
Verder lijkt hij mij ook iemand die zijn contract gewoon gaat uitzitten. Al is dat vooral hoop natuurlijk.
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat een Tottenham nu al aan gaat kloppen voor hem. Daarvoor moet hij wel nog wat meer presteren. Hopelijk breekt Feyenoord zijn contract open als we CL halen. Hij verdient het wel om fors meer centjes te krijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Slot is typisch zo'n trainer die graag in de CL zou willen trainen voor de trainer Slot. Als dat volgend jaar in Rotterdam kan zie ik hem echt wel blijven.
Verder lijkt hij mij ook iemand die zijn contract gewoon gaat uitzitten. Al is dat vooral hoop natuurlijk.
Op zich vind ik dat ook niet erg als die clausule pas de zomer van 2024 in gaat en niet voor Nederlandse clubs geldt. Voor een trainer kan je moeilijk heel hoge bedragen vragen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat een Tottenham nu al aan gaat kloppen voor hem. Daarvoor moet hij wel nog wat meer presteren. Hopelijk breekt Feyenoord zijn contract open als we CL halen. Hij verdient het wel om fors meer centjes te krijgen.
Zolang er maar niet zo’n goedkope afkoopsom in komt.
Die clubs komen een jaar later ook nog wel langs voor hem.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bovendien moet je 4 miljoen gewoon evenaren natuurlijk. CL salaris ditdat
Die dooie Zweed mag de komende weken nog wel meer mondjes snoeren wat mij betreftquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we dit ook symbolisch invoeren in dit topic? Ik weet wel enkele users die hiervoor in aanmerking komen
Pedersen - Rasmussen - Hancko - Hartmanquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben toch benieuwd hoe we het gaan oplossen zonder Trauner en Geertruida.
Ik denk dat het zandmannetje gewoon gaat spelen. Rasmussen op rechts centraal was echt beroerd.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit wordt echt niets?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met de bolle kant, Thomas.
Trauner speelt wellicht gewoon.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |