Blijkbaar gooit imgur bestanden die mogelijk te maken hebben met dierenmishandeling offline.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar de foto waar Benji naar een post van mij keek. Het plaatje is offline
[ afbeelding ]
Moet nog even kijken hoe het eruit ziet. Maar die mensen die het 'BLM merk' bezitten zijn wel flink van geld binnenharken, hadden die niet ook huizen voor zichzelf gekocht van geld dat ingezameld was?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt ongetwijfeld vervolgd, zie adidas dat niet zomaar opgeven.
Ik kreeg wel eens een note omdat ik #freedoublepain #ggmmverzorgtzijnkatnietgoed posttequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar gooit imgur bestanden die mogelijk te maken hebben met dierenmishandeling offline.
Daar zijn ze Engel genoeg voor dus dat zal best.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet nog even kijken hoe het eruit ziet. Maar die mensen die het 'BLM merk' bezitten zijn wel flink van geld binnenharken, hadden die niet ook huizen voor zichzelf gekocht van geld dat ingezameld was?
Valt wel mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Jaap met pensioen
[ afbeelding ]
@:JanCees
@:AFCNiels
Safe space?quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:27 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze ook zulke werkplekken bij de big4? @:kingroland
https://vimeo.com/812406264quote:De gemeente Amsterdam start vanaf deze week met de zogeheten 'Stay Away'-campagne. De online ontmoedigingscampagne is gericht op de 'overlasttoeristen' die naar de stad komen om los te gaan.
Graag @lenny_leonard naar voren schuivenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Jaap met pensioen
[ afbeelding ]
@:JanCees
@:AFCNiels
Zal wel terecht zijn geweestquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kreeg wel eens een note omdat ik #freedoublepain #ggmmverzorgtzijnkatnietgoed postte.
Misschien hoop Adidas wel dat ze allemaal in Adidaskleding gaan lopen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet nog even kijken hoe het eruit ziet. Maar die mensen die het 'BLM merk' bezitten zijn wel flink van geld binnenharken, hadden die niet ook huizen voor zichzelf gekocht van geld dat ingezameld was?
Valt wel mee
[ afbeelding ]
Dan wordt het een soort Lonsdale.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien hoop Adidas wel dat ze allemaal in Adidaskleding gaan lopen.
Doe maar niet, Tomquote:In de serie FC Bankzaken gaat Tom samen met Bart Frouws dieper in op de geldkwesties van alle Eredivisie-clubs.
Dan is Vitesse wel een leuk onderwerp @yatsquote:
Spaghetti.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gevulde paprika’s, salade.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |