quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:05 schreef aTypisch het volgende:
de meeste mensen zijn niet wat je denkt #hierschrikikvan
quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:07 schreef Coco het volgende:
SC teruggelezen van 2 dagen
likes uitgedeeld
ik heb ook nog een (luister)boektip die dan wel te maken heeft met AIquote:
Versier jij veel vrouwen?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ook nog een (luister)boektip die dan wel te maken heeft met AI
een boek genaamd We Are Legion (We Are Bob), een gozer gaat dood en wordt wakker als de AI die Amerika de ruimte in schiet als ruimtesonde omdat de aarde naar de klote gaat
hij kan zelf dingen bouwen en dus zichzelf klonen
de ene bob adopteert een planeet
de ander gaat zich mengen in alienrelaties
en sommigen gaan oorlog voeren
het klinkt heel kut maar is een van de beste sci fi series die ik gelezen heb
voor meer fantasy of sci-fi tips kun je me altijd taggen
of @:grifte dm'en
die van mijn leeftijd en jonger vinden dit meestal wel leuk jaquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Versier jij veel vrouwen?
Pisces29 is 54.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die van mijn leeftijd en jonger vinden dit meestal wel leuk ja
Hoe gaat het met je foto's?quote:
@Scrummie en ik luisteren naar de joe rogan podcastquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:50 schreef aTypisch het volgende:
mensen die niet 10+ uur aan podcasts luisteren per week
godverdomme wanneer is datquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:12 schreef KingRoland het volgende:
zijn jullie al klaar voor koningsdag in jullie stad? @:erasmus @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer
quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:Pisces29
Nouja, niet echt. Ik kijk af en toe wat YouTube video's ervan, maar nog nooit een volledige gekeken/geluisterd. Behalve die van Elon en Neil DeGrasse Tyson.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:scrummie en ik luisteren naar de joe rogan podcast
Gerectificeerd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, niet echt. Ik kijk af en toe wat YouTube video's ervan, maar nog nooit een volledige gekeken/geluisterd. Behalve die van Elon en Neil DeGrasse Tyson.
De enige 2 die ik volledig heb uitgekeken zijn van Brian Coxquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, niet echt. Ik kijk af en toe wat YouTube video's ervan, maar nog nooit een volledige gekeken/geluisterd.
Bazen soundtrackquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet boeiend en heb nog 100 podcasts klaarstaan maar bood je de kans om even te overtuigen.
Gister weer 2 afleveringen van Succession gekeken, wat een heerlijkheid.
Niet slapen voor 02:00 wordt wel steeds een hardnekkiger patroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |