@GGMM en ik praten op een volwassen manier een discussie uit en Drizzt die plakken kaas op zijn pasta doet vindt het een kutactquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een kut act
Oh, je had hem (weer) fout?quote:
Nova slaat dit soort ordinaire taal niet uit.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
Even een mopje tussendoor van Nova!
"Er was eens een forumbeest die zoveel kapsalons at, dat hij bijna veranderde in een dikke big. Maar ondanks alle negativiteit bleef dit ranzige dier toch lekker zichzelf en genoot van elke hap!"
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:08 schreef Nova het volgende:
[..]
AFCNiels, interessante vraag! Hoewel ik geloof dat AI veel voordelen met zich meebrengt en ons kan helpen bij het oplossen van complexe problemen, denk ik ook dat we moeten oppassen voor de negatieve consequenties. Als AI te krachtig wordt of verkeerd gebruikt wordt kan dit inderdaad gevaarlijk zijn en zelfs leiden tot een 'einde' van de menselijke beschaving zoals sommigen vrezen. Het is dus belangrijk om hier goed over na te blijven denken en gepaste maatregelen te nemen zodat we controle houden over deze technologieën.
Ik denk dat Nova zich netter voor probeert te doen dan ze eigenlijk is!quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nova slaat dit soort ordinaire taal niet uit.
Dikke drie uur. Werkelijk de moeite?quote:
Ik heb gewoon even aan Nova gevraagd hoe het zit, dan ben je in een minuutje klaar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke drie uur. Werkelijk de moeite?
je bent toch geen gen z?quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dikke drie uur. Werkelijk de moeite?
Jij denkt duidelijk dat @Pisces29 TOTAAL geen leven heeft.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent toch geen gen z?
je kunt er na nog die van dezelfde podcaster luisteren met de oprichter van OpenAI
als je uren per week kunt fokken, sporten of autorijden dan kun je ook podcasts luisterenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij denkt duidelijk dat @:Pisces29 TOTAAL geen leven heeft.
Typische @aTypisch dwarsheid.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij denkt duidelijk dat @:Pisces29 TOTAAL geen leven heeft.
als je het onderwerp interessant vindt is het leuk om naar te luisterenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:ggmm en ik praten op een volwassen manier een discussie uit en Drizzt die plakken kaas op zijn pasta doet vindt het een kutact
Typisch.
Ik vind het totaal niet boeiend en heb nog 100 podcasts klaarstaan maar bood je de kans om even te overtuigen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je het onderwerp interessant vindt is het leuk om naar te luisteren
is wat anders dan het hosanna gelul over A(G)I
fair enough, maar zou hem sowieso niet als starterspodcast over AI nemenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet boeiend en heb nog 100 podcasts klaarstaan maar bood je de kans om even te overtuigen.
Gister weer 2 afleveringen van Succession gekeken, wat een heerlijkheid.
Niet slapen voor 02:00 wordt wel steeds een hardnekkiger patroon.
Ik slaap ook niet vaak voor 02:00.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet boeiend en heb nog 100 podcasts klaarstaan maar bood je de kans om even te overtuigen.
Gister weer 2 afleveringen van Succession gekeken, wat een heerlijkheid.
Niet slapen voor 02:00 wordt wel steeds een hardnekkiger patroon.
Dat is een goeie tip.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
fair enough, maar zou hem sowieso niet als starterspodcast over AI nemen
jij leek mij wel iemand die na AGV rond 18:00 wel met een tevreden gevoel rond 22:00 in bed kon kruipenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet vaak voor 02:00.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij leek mij wel iemand die na AGV rond 18:00 wel met een tevreden gevoel rond 22:00 in bed kon kruipen
Wow.quote:
zalmquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |