Mooi ding! Gezellig zo'n vuurtje.quote:Op zondag 24 september 2023 13:24 schreef SV-tje het volgende:
De beslissing is genomen, zagen gisteren online dat er showroommodellen verkocht zouden worden, dus vandaag meteen nog een keer gaan kijken en de kachel is besteld. Het is deze geworden [ afbeelding ]
Over anderhalve week wordt hij geleverd, dus voor dat het slechter weer wordt kunnen we hem nog aansluiten en kan hij worden gebruikt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verlengde van de eettafel in de eetkamer komt een kleine tafel met 4 stoelen op het terras. Op dit terras willen we tegels combineren met andere stenen.
De schuine kant aan de rechterkant is niet het einde van de tuin, maar hier achter ligt het stroompje wat door onze tuin ligt en de bomen die hier langs staan.
De moestuinbakken staan op de filterbak is.
[ Bericht 0% gewijzigd door SV-tje op 01-10-2023 17:22:33 ]http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
Ik denk ook dat het een hele leuke combi gaat worden. De zwemvijver gaat er binnen komend jaar nog niet komen, maar we willen wel een begin maken met delen van de tuin, en dan wordt het belangrijk om een duidelijker plan te hebben.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:28 schreef Seven. het volgende:
Wauw, hele mooie plannen. Palen straat, Piet Oudolf, ik sla hier wel op aan.
En gaat het nu dan echt gebeuren met de zwemvijver?
Ja, snap ik! Huis en tuin renoveren werkt veel beter als je een duidelijk eindplaatje voor ogen hebt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:12 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een hele leuke combi gaat worden. De zwemvijver gaat er binnen komend jaar nog niet komen, maar we willen wel een begin maken met delen van de tuin, en dan wordt het belangrijk om een duidelijker plan te hebben.
Daarom doen we het ook in delen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is echt wel next level tuin aanleggen
Gelukkig, want de weg er naartoe zal lang zijnquote:Op zondag 1 oktober 2023 15:06 schreef Puala het volgende:
Mooie plannen voor de tuin. Ben heel benieuwd hoe dit straks is als het af is
Maar zeker net zo benieuwd naar de weg er naartoe
Na zoveel jaar mag dat ook wel een keertje tochquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:28 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Gelukkig, want de weg er naartoe zal lang zijn![]()
Zeker nu we bedacht hebben om een deel van onze vrije tijd en geld niet alleen te gebruiken om te klussen maar ook wat vaker weg te gaan/leuke dingen te doen.
Daar ga je geen spijt van krijgen. Wij zijn nu 7+ jaar bezig en hebben dit jaar eindelijk wat meer ruimte in de agenda voor dagjes uit enzo. We genieten er echt van, jullie vast ook.quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:28 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Gelukkig, want de weg er naartoe zal lang zijn![]()
Zeker nu we bedacht hebben om een deel van onze vrije tijd en geld niet alleen te gebruiken om te klussen maar ook wat vaker weg te gaan/leuke dingen te doen.
Vandaag naar de Efteling nadat net de kachel is bezorgd 😇quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar ga je geen spijt van krijgen. Wij zijn nu 7+ jaar bezig en hebben dit jaar eindelijk wat meer ruimte in de agenda voor dagjes uit enzo. We genieten er echt van, jullie vast ook.
Thanks! De weegschaal dateert uit de tijd dat mijn ouders een eigen zaak hadden en zelf snoepzakken maakten. Maar volgens mij was hij toen al niet nieuw, ik zal eens vragen wat de achtergrond er van is.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Je keukenweegschaal![]()
De rest ook natuurlijk
Dank je! Alle lades in de keuken en de badkamer hebben we op maat besteld bij https://www.meubelbeslagonline.nl/quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:04 schreef Seven. het volgende:
Mooie strakke inrichting van je laatje zo.
Waar heb jij dat laatje voor je buffetkast op maat laten maken?
En jullie kachel staat mooi zo.
Nog heel veel is er niet gebeurd dusquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:27 schreef SV-tje het volgende:
Dingen die het komende jaar op de planning staan:
- Laatste stukje schutting met poort afmaken en hedera planten done
- Dode beukenhaag plantjes vervangen (zijn er niet heel veel gelukkig) done
- Goot maken bij de zijkant van het huis done
- Gevelbekleding maken en plaatsen
- Houtwerk binnen en buiten lakken gedeeltelijk
- Muren spuiten
- Palen overkapping voor de tweede keer lakken
- Trap spuiten
- Mechanische afzuiging aansluiten en die kant van de zolder afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|