Dus toch van die wolken drones zoals je wel bij sportevenementen ziet, alleen dan met allemaal kwaaie drones?quote:Op donderdag 30 maart 2023 00:18 schreef oheng het volgende:
Nu we het toch over drones hebben, hier een Oekrainsche aankondiging van de vorming van "drone compagnien". Natuurlijk kan dit propaganda etc zijn, maar het laat zien dat Oekraine er serieus mee bezig is.
Een compagnie is ongeveer 100 man, 4+ compagnien vormt een battalion, zoiets.
Dit zou een verkiezings propaganda dingetje zijn voor Erdogan. Zo van "Putin ik heb het moeilijk in de peilingen en als ik verlies gaat mijn opvolger opschuiven richting de Amerikanen, dus help a nigga out"quote:Op woensdag 29 maart 2023 23:45 schreef Starhopper het volgende:
Beter gaan de Turken hem arresterenOf schiet zijn vliegtuig uit de lucht
[ twitter ]
Ja, dat is het logische gevolg. Zwermen met supergoedkope drones. Dan is een groot gedeelte van de russische luchtafweer in 1 klap overtollig en verouderd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus toch van die wolken drones zoals je wel bij sportevenementen ziet, alleen dan met allemaal kwaaie drones?
Welnee, hij had afgelopen week nog een filmpje waarin hij minutenlang voorspelde waar en waar de Ukrainse counteroffensive zou plaatsvinden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 01:04 schreef oheng het volgende:
Even terzijde; Prigozhin is gek geworden. "The battle for Artemovsk practically destroyed the army of Ukraine, said Prigozhin".
Hoe vind jij dat?quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:47 schreef quirina het volgende:
Hoe vind je het dat de kernkoppen al klaar liggen in Belarus om Oekrane aan te vallen?
Ach hou toch op man paniekpietquote:Op donderdag 30 maart 2023 06:47 schreef quirina het volgende:
Hoe vind je het dat de kernkoppen al klaar liggen in Belarus om Oekrane aan te vallen?
Heeft Rob de Wijk je weer bang zitten maken?quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:47 schreef quirina het volgende:
De raketaanvallen voeren ze wel flink op heb ik het idee. Een offensief kan niet lang meer duren zou je bijna denken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 05:51 schreef Nielsch het volgende:
Er hangt iets in de lucht. Steeds meer aanvallen op Russische bezette gebieden met moderner wapentuig zijn slechts een opmaat. Alles wat we tot nu toe gezien hebben, zelfs de aanval op de Krimbrug, zijn voor mijn gevoel slechts oefeningen geweest voor het echte werk. Terwijl de aandacht uitging naar Bakhmut heeft de rest van het Oekrainse leger de kans gehad om te trainen, wapens te verzamelen, te plannen en samen met het Pentagon een strategie en aanvalsplan te bedenken.
Misschien doe ik aan wensdenken maar wie weet...
Gisteren toevallig een stuk van mee zitten luisteren (mijn vader luistert het vrij standaard), klonk toch een heel stuk minder pro-Rusland-wappie dan sommige Twittermensen je willen doen gelovenquote:Op donderdag 30 maart 2023 07:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heeft Rob de Wijk je weer bang zitten maken?
Dan heb je zitten luisteren naar een wat mildere podcast.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gisteren toevallig een stuk van mee zitten luisteren (mijn vader luistert het vrij standaard), klonk toch een heel stuk minder pro-Rusland-wappie dan sommige Twittermensen je willen doen geloven
Maakte ook weer erg duidelijk dat k De Wijk als een van de eindsituaties graag ziet dat, en ik citeer, 'Putin in de bak zit'.
Zoals toevallig elke keer dat ik meeluister dan, kennelijk. En ook elke keer dat mijn vader luistert (die dus vrijwel alles luistert), want die is cht net zo tegen Rusland als jij en ik, maar is toch best wel voorstander van De Wijk in het algemeen. Je zou bijna denken dat De Wijk helemaal niet zo pro-Russisch is als sommige Twittermensjes je willen doen gelovenquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heb je zitten luisteren naar een wat mildere podcast.
Hij is wel een stuk milder geworden hoor, afgelopen jaar kwam het er heel vaak vooral op neer dat het westen liefst geen wapens moest leveren vanwege het ENORME risico op een nucleaire escalatie. Vaak had ik gevoel dat hij vooral last had van angst waardoor z'n beoordelingsvermogen bepaald niet optimaal was. Nu luister ik ook weer regelmatig, en zo reageerde hij bij het nieuws dat Rusland kernwapens wil stationeren in Belarus reageerde tamelijk schouderophalend.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals toevallig elke keer dat ik meeluister dan, kennelijk. En ook elke keer dat mijn vader luistert (die dus vrijwel alles luistert), want die is cht net zo tegen Rusland als jij en ik, maar is toch best wel voorstander van De Wijk in het algemeen. Je zou bijna denken dat De Wijk helemaal niet zo pro-Russisch is als sommige Twittermensjes je willen doen geloven
Het is toch ook meer symbolisch, het verandert niets aan de slagkracht van Rusland qua nucleaire aanvallen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:25 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hij is wel een stuk milder geworden hoor, afgelopen jaar kwam het er heel vaak vooral op neer dat het westen liefst geen wapens moest leveren vanwege het ENORME risico op een nucleaire escalatie. Vaak had ik gevoel dat hij vooral last had van angst waardoor z'n beoordelingsvermogen bepaald niet optimaal was. Nu luister ik ook weer regelmatig, en zo reageerde hij bij het nieuws dat Rusland kernwapens wil stationeren in Belarus reageerde tamelijk schouderophalend.
Helemaal niet. Hij heeft dat zo vaak aangegeven; tegen Rusland te zijn inzake Oekrane en dat Europa ook niets anders kan dan Oekrane militair steunen “want Poetin winnen is een ramp voor ons”. Enkel omdat hij wat minder in de polonaise meeloopt dat Rusland wel even makkelijk het onderspit gaat delven of “er toch geen escalatie gaat optreden waardoor NAVO direct betrokken raakt” levert hem constant allerlei negatieve shit op. Raar en typisch maar niet verbazingwekkend.quote:Op donderdag 30 maart 2023 08:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heb je zitten luisteren naar een wat mildere podcast.
Dit. Dat geroutineerde gebash op van Wijk gebeurt imo toch vooral door mensen die hem niet beluisteren/begrijpen/kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:09 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij heeft dat zo vaak aangegeven; tegen Rusland te zijn inzake Oekrane en dat Europa ook niets anders kan dan Oekrane militair steunen “want Poetin winnen is een ramp voor ons”. Enkel omdat hij wat minder in de polonaise meeloopt dat Rusland wel even makkelijk het onderspit gaat delven of “er toch geen escalatie gaat optreden waardoor NAVO direct betrokken raakt” levert hem constant allerlei negatieve shit op. Raar en typisch maar niet verbazingwekkend.
Wou je zeggen dat Poetin voordat ze daar lagen niet in staat was te escaleren metquote:Op donderdag 30 maart 2023 06:47 schreef quirina het volgende:
Laat me geheel koud.quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:47 schreef quirina het volgende:
hoe maakt niet echt uit of ze nou in Belarus of Rusland staan he?quote:Op donderdag 30 maart 2023 06:47 schreef quirina het volgende:
Precies: ouwe meuk blijft ouwe meuk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hoe maakt niet echt uit of ze nou in Belarus of Rusland staan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |