quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Warm bad jongens.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, louter domme antwoorden.
Mokerdebiel.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerdebiel.
Die vind het fijn als we wat directer en duidelijker zijn. Sommigen zien dat onterecht als onaardig.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom alleen voor deze en niet dat sportschoolsletje?
als mensen dit zeggen laat ik ze altijd jouw pohi lezenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerdebiel.
Dat zou wel erg ongepast zijn 'door het overlijden van Betsy kwam er helaas niets meer van een derde date. Miep kijkt verder.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:34 schreef Haags het volgende:
Dit is toch hopelijk niet die vrouw waar ze dan voor een tweede date gaat en je dan aan het einde leest dat ze helaas overleden is of zo he...
Mijn vriendin omschrijft dit soort personen als ‘tokkies die van zichzelf vinden dat ze geen tokkies zijn, maar alles schreeuwt tokkie’.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt intellect maar straalt zelf niks uit. Vloekt bij binnenkomst.
Ook mijn gedachte.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt intellect maar straalt zelf niks uit. Vloekt bij binnenkomst.
Het kan nog veel erger en oogt niet meteen tokkie tot hij z’n mond opent.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Mijn vriendin omschrijft dit soort personen als ‘tokkies die van zichzelf vinden dat ze geen tokkies zijn, maar alles schreeuwt tokkie’.
Er zijn veel vacatures, recuiter lijkt me dan minder nodigquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Tech recruitermeer het type gast die scholieren op straat benadert of ze in crypto willen investeren
Aardig wat rode vlaggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
Het vrouwelijk naakt schilderen
Vergankelijkheid
Moeder zes maanden geleden overleden
Creatieve mensen hebben iets extra’s
Vrijer zijn
Sterrenbeeld
We wachten even af hoe hij zijn eten nuttigt we tot een definitief oordeel komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger en oogt niet meteen tokkie tot hij z’n mond opent.
Weegschaal,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |