quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vinden jullie ook dat jullie te weinig cock(beheheh cock)tails drinken en happies eten met V? Of just me?
Lonaa, Lonaa
Kaatje, nieuw werk geen succes?
Vind ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vinden jullie ook dat jullie te weinig cock(beheheh cock)tails drinken en happies eten met V? Of just me?
Lonaa, Lonaa
Kaatje, nieuw werk geen succes?
Ik heb dat voor zover ik weet nooit gedaan, dus ik weet niet of dat te weinig is. Sowieso is meer cocktail altijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Geloof me, te weinig.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat voor zover ik weet nooit gedaan, dus ik weet niet of dat te weinig is. Sowieso is meer cocktail altijd goed
In plaats van ontbijt op bed mieren in de keuken. Mijn toenmalige partner had wel een mier gezien, maar dacht dat het wel los liep. Misgegokt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ergens zag ik filmpjes om met een kwastje vaseline rondom aan te brengen…Ook op randen van potten om insecten te verhinderen erin te klauteren…
FWIW
Wat gebeurde er met Moederdag dan?
quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:29 schreef Vanyel het volgende:
Tevens
@:lucky_strike
Ik was extatisch toen ik dit zag
[ afbeelding ]
Dit vond ik echter nogal stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kan ik wel meteen met de Rotterzwammen gaan spelen![]()
Spoilers!
quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
De uitvaart was mooi. Beide dochters spraken prachtig, ik heb nooit eerder zulke mooie en passende woorden gehoord op een uitvaart. Verder veel gezangen enzo. Allebei niet gelachen gelukkig om het elektrische orgel, al scheelde het weinig.
Achteraf nog een tijdje gezellig met de familie gekletst. In mei zien we elkaar weer voor de eerste reünie in 4 jaar.
Daarna naar de Makro voor een kip. Per ongeluk zag ik dat heel veel sauzen uit het assortiment gaan en een 50% kortingssticker hadden. Ik heb 15 flessen saus gekocht![]()
@:sigme, ik weet niet of het bij andere Makro's ook zo is maar de Amora was bij ons dus ook met de helft afgeprijsd en lijkt niet terug te komen.
Ahjakkesquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Jemig...
Iemand die ik best goed ken is gisteren van het dak van de schuur geflikkerd (toen ik naar huis reed dacht ik "oh zullen ze de werkplaats isoleren" ).
Ligt in Groningen. 1,5l bloed uit z'n hersenen gehaald
Oei. Naar!quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Jemig...
Iemand die ik best goed ken is gisteren van het dak van de schuur geflikkerd (toen ik naar huis reed dacht ik "oh zullen ze de werkplaats isoleren" ).
Ligt in Groningen. 1,5l bloed uit z'n hersenen gehaald
Wat kunnen sommige mensen mooi en gevoelig spreken bij een uitvaart.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
De uitvaart was mooi. Beide dochters spraken prachtig, ik heb nooit eerder zulke mooie en passende woorden gehoord op een uitvaart. Verder veel gezangen enzo. Allebei niet gelachen gelukkig om het elektrische orgel, al scheelde het weinig.
Achteraf nog een tijdje gezellig met de familie gekletst. In mei zien we elkaar weer voor de eerste reünie in 4 jaar.
Daarna naar de Makro voor een kip. Per ongeluk zag ik dat heel veel sauzen uit het assortiment gaan en een 50% kortingssticker hadden. Ik heb 15 flessen saus gekocht![]()
@:sigme, ik weet niet of het bij andere Makro's ook zo is maar de Amora was bij ons dus ook met de helft afgeprijsd en lijkt niet terug te komen.
Spannend johquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:54 schreef Barreltje het volgende:
oh jonguns...
morgen de sleutel![]()
![]()
![]()
en ik heb vandaag de eerste kast ingepakt![]()
gaat best goed komen hoor
over een week is de verhuizingquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Spannend joh![]()
Ga je er eigenlijk al snel wonen ook?
Oh dan heb je nog wel weinig inpak tijdquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over een week is de verhuizing![]()
verbouwen doen we wel als we er wonen..
mn nederlandse huis is al ingepakt.. hier inpakken is alleen maar wat ik de afgelopen 3 jaar vergaard heb.. dus niet enorme hoeveelheden " wat moet ik hier nou mee" spullen, dat scheelt al.. de halve woonkomer is inmiddels ingepakt.. op donderdag moet vooral alles UIT elkaar..quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog wel weinig inpak tijd![]()
Wel fijner alles regelen als je er woont. Er komt toch nooit iemand om de Afgesproken tijd. Hier is nu nog een loodgieter bezig.
Zou om 12 uur komen en was er om half 4 ofzo
Spannendquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over een week is de verhuizing![]()
verbouwen doen we wel als we er wonen..
Alcohol vrij???quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mn nederlandse huis is al ingepakt.. hier inpakken is alleen maar wat ik de afgelopen 3 jaar vergaard heb.. dus niet enorme hoeveelheden " wat moet ik hier nou mee" spullen, dat scheelt al.. de halve woonkomer is inmiddels ingepakt.. op donderdag moet vooral alles UIT elkaar..![]()
vandaag alvast 10 dozen ingepakt.. vanavond met de chef eens overleggen wat we morgen al meteen meenemen..
ik loop zo iig nog even naar de super voor een flesje ( alcohol vrije) champagne![]()
Uhu.quote:
Narigheidquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu.
Wordt in coma gehouden. Hij lijkt vingers wat te hebben bewogen en ogen proberen te openen.
De rest is nog niet bekend, focus eerst op het hoofd. Waarschijnlijk sowieso rug gebroken.
De stam van de boom nu insmeren met een kalk mengsel Minimaal 30 brede strook. En een koperdraad om de stom geen spannen voor de laatste durfal.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, ze mogen er best zijn op zich en alles maar er zit een mokergroot nest naast de achterdeur. Ergens. Ik kan het niet echt vinden. Hele vorige zomer gevochten tegen die kutbeesten. Ze kwamen ook binnen en alles.
Er zit ook een mokergroot nest direct onder de kersenboom. Waar ze ook luis gecultiveerd hebben en ieder jaar opnieuw uitzetten in de desbetreffende kersenboom. Is echt mokergoor want het zijn er HEEL VEEL en alles wordt zwart en geen kersen en ugh.
Ik heb vrij uh zware maatregelen genomen nu want alle lichtere maatregelen werken niet. Als het niet werkt moet de boom wieberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |