Weinig inclusief ditquote:Op zondag 3 maart 2024 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen met christelijke en islamitische scholen, aangezien dat de stoorzenders zullen zijn.
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef miss_sly het volgende:
Goed dat de week weer aanbreekt. Online weerbaarheid lijkt me zeker belangrijk om aandacht aan te besteden.
Als ik zo op Telegram rond kijk hebben veel vrouwen dit op de basisschool gemist.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef miss_sly het volgende:
Goed dat de week weer aanbreekt. Online weerbaarheid lijkt me zeker belangrijk om aandacht aan te besteden.
Maar wat heeft dat met mij als vader van drie kinderen te maken die met de beste wil geen enkel kwaad kan vinden in wat er echt gebeurd op de scholen? En zoveel vaders en moeders met me?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat hilarisch is?
Dat allerhande 'progressief' volk weer vooral erg ontdaan is over conservatieve witmensen die problemen hebben met LGBTQ. Over de veel grotere afkeer die hiervoor aanwezig is binnen conservatief islamistische kring (kleurtje, dus automatisch zielig en slachtoffer) hoor je die club NOOIT. Wat heet, dat het zelfs verschoven moest worden deze keer want Ramadan, spreekt weer boekdelen over de ten hemel schreiende schijnheiligheid van deze 'inclusie'-warriors.
Sterker nog, daar gaan ze gezellig bij op de thee, om zichzelf te 'dekoloniseren' en te 'leren van andere culturen'.
Homoseksuelen in dit land hebben NIETS te verwachten van de 'progressieve' beweging in dit land.
Vanwaar die focus op Jezus?quote:Op zondag 3 maart 2024 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met mij als vader van drie kinderen te maken die met de beste wil geen enkel kwaad kan vinden in wat er echt gebeurd op de scholen? En zoveel vaders en moeders met me?
Alsof homoseksuelen in Nederland ook maar iets mogen verwachten van steun en begrip van conservatieven sicko's die de belangrijkste wet van Jezus met elke vezel in zich overtreden?
Vanwaar de focus op de islam? Zolang we hier nog een zeer actieve Biblebelt hebben met ziekelijk makende macht over diverse dorpen en steden; moet wij Christenen, maar niet te veel spreken over de angst voor de orthodoxe Islam..quote:
Omdat het christendom hartstikke dood is in Nederland.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vanwaar de focus op de islam? Zolang we hier nog een zeer actieve Biblebelt hebben met ziekelijk makende macht over diverse dorpen en steden; moet wij Christenen, maar niet te veel spreken over de angst voor de orthodoxe Islam..
Hoho, enkel wanneer het SGP'ers betreft.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:10 schreef Buitendam het volgende:
Ah yes, lentekriebels en schuimbekkende mafklappers. Ziedend en scheldend om dit enorme onrecht!
Biblebelt. Die zullen dit vast met open armen ontvangen, ja. Tolerantie hoog in het vaandel enzo.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoho, enkel wanneer het SGP'ers betreft.
Beetje als de Schilderswijk en Overvecht ookquote:Op zondag 3 maart 2024 20:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Biblebelt. Die zullen dit vast met open armen ontvangen, ja. Tolerantie hoog in het vaandel enzo.
Zijn die ook al boos om een boekje, ja? Gekkies.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beetje als de Schilderswijk en Overvecht ook
Intens lafquote:Op zondag 3 maart 2024 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn die ook al boos om een boekje, ja? Gekkies.
'Progressieven' die wel heel booswoestwild worden van SGP'ers maar hun tolerantie diversiteitsoogjes fijn sluiten voor intolerantie uit conservatief islamitische hoek (want kleurtje).quote:
Ja, volgens mij hebben wij deze discussie al vaker gehad, dus die gaan we niet nog een keer voeren omdat je altijd vastloopt. Lang verhaal kort maakt het mensen die zich storen aan intolerantie vrij weinig uit wat de achterliggende religie is. Je stoort je gewoon aan de domme teksten, meer niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Progressieven' die wel heel booswoestwild worden van SGP'ers maar hun tolerantie diversiteitsoogjes fijn sluiten voor intolerantie uit conservatief islamitische hoek (want kleurtje).
Oh, waar liep ik vast?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben wij deze discussie al vaker gehad, dus die gaan we niet nog een keer voeren omdat je altijd vastloopt. Lang verhaal kort maakt het mensen die zich storen aan intolerantie vrij weinig uit wat de achterliggende religie is. Je stoort je gewoon aan de domme teksten, meer niet.
Dat lijkt me wel, die hadden nog niet al die mogelijkheden met telefoons en internet die men tegenwoordig heeft.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als ik zo op Telegram rond kijk hebben veel vrouwen dit op de basisschool gemist.
Wauw, goed onder woorden gebracht wel.quote:
Door precies te doen wat je nu doet. Het laatste stuk negeren. Mensen met een hekel aan homofobie boeit het geen reet wat de achterliggende gedachte of religie is. Als daar uberhaupt al sprake van is.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, waar liep ik vast?
Vertel eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |