Waar zijn ze dan het boost over dat kinderen over seks leren of dat we ons aanpassen aan de moslims.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit vind ik wel inclusief hoor
Dit jaar vindt de landelijke Week van de Lentekriebels iets eerder plaats dan normaal: van 4 tot en met 8 maart 2024. Dit is om rekening te houden met de Ramadan.
https://seksuelevorming.n(...)20met%20de%20Ramadan.
Uitzien naar gezanik over lentekriebels, veel triester kan je ook niet worden.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef Ali_boo het volgende:
Over een week begint het weer
Ik kan niet wachten
Van vorig jaar:quote:Op zondag 3 maart 2024 17:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oh daar gaan we weer hoor, lulletjes zoals @:HowardRoark die zelf geen kids hebben zijn weer helemaal over hun toeren.
Terwijl 99% van de daadwerkelijke ouders er totaal geen probleem mee hebben.
Waarbij Hart van Nederland natuurlijk niet vertelt waar het in groep 1 precies over gaat/ging... Want OPHEF!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Van vorig jaar:
Onder ruim 3.400 Nederlanders deed Hart van Nederland onderzoek naar hun mening over seksuele voorlichting. Zo is 83 procent niet tegen seksuele voorlichting en vindt het goed dat er ruimte voor is.
Wel blijkt uit het onderzoek dat één op de vijf Nederlanders vindt dat seksuele voorlichting vanaf groep 7 gegeven moet worden en 19 procent vindt dat kinderen dit pas in groep 8 moeten leren. Slechts 8 procent is het ermee eens dat kinderen vanaf groep 1 moeten leren over seksuele vorming.
Dat tweede is kwalijker.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:25 schreef vipergts het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan het boost over dat kinderen over seks leren of dat we ons aanpassen aan de moslims.
Dat weet ik dan weer niet, maar 99% leek me wat overdrevenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waarbij Hart van Nederland natuurlijk niet vertelt waar het in groep 1 precies over gaat/ging... Want OPHEF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Btje mssquote:Op zondag 3 maart 2024 17:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar 99% leek me wat overdreven
Als ik dit had geweten dan hadden we onze vakantie een week eerder geboekt zodat ons kind niet gehersenspoeld kan worden!!!quote:Op zondag 3 maart 2024 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dit allemaal heel verwerpelijk en ziek.
Goed dat ik niet de enige ben met mijn ogen open!quote:Op zondag 3 maart 2024 18:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten dan hadden we onze vakantie een week eerder geboekt zodat ons kind niet gehersenspoeld kan worden!!!
Tevens TRUMP 2024!!!quote:Op zondag 3 maart 2024 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed dat ik niet de enige ben met mijn ogen open!
In de kleuterjaren gaat het vooral om lief vinden en grenzen aangeven. Dat is ook seksuele voorlichting, al gaat het niet om het geslachtsverkeer zelf.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Van vorig jaar:
Onder ruim 3.400 Nederlanders deed Hart van Nederland onderzoek naar hun mening over seksuele voorlichting. Zo is 83 procent niet tegen seksuele voorlichting en vindt het goed dat er ruimte voor is.
Wel blijkt uit het onderzoek dat één op de vijf Nederlanders vindt dat seksuele voorlichting vanaf groep 7 gegeven moet worden en 19 procent vindt dat kinderen dit pas in groep 8 moeten leren. Slechts 8 procent is het ermee eens dat kinderen vanaf groep 1 moeten leren over seksuele vorming.
Ondertussen sommige docenten:quote:Op zondag 3 maart 2024 18:16 schreef Loverboii het volgende:
als hun reken en taal-skills er maar niet op achteruit gaan
Het is niet alleen in Nederland hoor. Overal is het westen is dit nu verplicht lesmateriaalquote:
Leren ze niet aftrekken dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 18:16 schreef Loverboii het volgende:
als hun reken en taal-skills er maar niet op achteruit gaan
Het is wachten op een South Park aflevering dat hier over gaat.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In de kleuterjaren gaat het vooral om lief vinden en grenzen aangeven. Dat is ook seksuele voorlichting, al gaat het niet om het geslachtsverkeer zelf.
Maar het is natuurlijk veel geiler om te vertellen dat vierjarigen voor de klas aan hun piemeltje moeten trekken en dat er expliciete video’s van anale seks - een handeling die in heterorelaties ook kan voorkomen - op het digitale schoolbord worden afgespeeld.
Weet je wat hilarisch is?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oh daar gaan we weer hoor, lulletjes zoals @:HowardRoark die zelf geen kids hebben zijn weer helemaal over hun toeren.
Terwijl 99% van de daadwerkelijke ouders er totaal geen probleem mee hebben.
Nog beter: toon beelden van hoe homoseksuelen in Afrika en het Midden-Oosten worden behandeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In de kleuterjaren gaat het vooral om lief vinden en grenzen aangeven. Dat is ook seksuele voorlichting, al gaat het niet om het geslachtsverkeer zelf.
Maar het is natuurlijk veel geiler om te vertellen dat vierjarigen voor de klas aan hun piemeltje moeten trekken en dat er expliciete video’s van anale seks - een handeling die in heterorelaties ook kan voorkomen - op het digitale schoolbord worden afgespeeld.
Anders sluit je gewoon alle religieuze scholen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef Ali_boo het volgende:
Over een week begint het weer
Ik kan niet wachten
Dan kun je alle scholen sluitenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Anders sluit je gewoon alle religieuze scholen.
Wat een eng mannetje is die directeur van Civitas Christiana. Met zijn inteelthoofd.
Laten we eerst beginnen met christelijke en islamitische scholen, aangezien dat de stoorzenders zullen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |