abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208592853
quote:
Ah, politici die door de realiteit worden ingehaald en beloften doen die ze niet waar kunnen maken. Hoe is dat liegen :?

Ook weer zoiets: De schade door transparant te zijn en te zeggen 'ik kan niet uitsluiten dat er ooit een vaccinatieplicht komt' is groter dan zeggen dat er geen vaccinatieplicht komt en het dan later met terugwerkende kracht goedpraten mocht de realiteit een vaccinatieplicht verlangen.

Elke politicus zal nu zeggen "er gaat nooit een verbod op vlees komen", want als je zegt 'misschien moeten we ooit vlees gaan verbieden' , dan stemt geen hond op je. En als dat verbod er toch komt, tja, dan krijg je een youtube filmpje dat je 'loog' (lees: niet in de toekomst kan kijken), maar dan hebben de mensen al op je gestemd.

Moet je eens opletten hoeveel politici 'eerlijk' worden als wij als volk helderheid als 'misschien ga ik ooit een vaccinatieplicht invoeren om levens te redden' gaan belonen door op die persoon te gaan stemmen. Maar dat doen we niet.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208592882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:11 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Maar je haalt wel een groot verschil aan. Iemand die zegt dat de aarde maar 6000 jaar oud is schaadt jou en je dierbaren niet. Iemand die Corona ontkent of denkt dat vaccinaties niet helpen doen dat wel. Misschien niet voor jou persoonlijk, maar wat als zo iemand in contact komt met een zwakkere dierbare van jou? Want het houdt niet op bij het ontkennen van Corona of effecten van vaccinaties, deze mensen namen een loopje met alle regels.

En inderdaad, voor veel mensen is Corona niet heel spannend. Slechts een kleine groep komt in het ziekenhuis. Maar vergeet niet dat die volle ziekenhuizen voor heel veel ellende hebben gezorgd elders. Van een simpele knie of staar operatie die niet uitgevoerd kon worden tot overlijdens omdat de hart operatie uitgesteld moest worden.
Het gaat nog verder. Iemand die geen gevaar ziet in een bepaald virus of weinig vertrouwen heeft in de overheid, dat is best. Sektarische uitingen gaan wel te ver, evenals het zwartmaken van kennis en het propageren van desinformatie of minderheidsstandpunten als de absolute waarheid (platte Aarde, CIA achter 9/11, maanlanding in scène gezet, onderwijs als scouting voor gehoorzame zieltjes). Jandino verbloemt zijn simplistische denkpatronen achter het ‘stellen van vragen’, waarbij hij het vraagteken steeds wel vergeet.
pi_208593069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ah, politici die door de realiteit worden ingehaald en beloften doen die ze niet waar kunnen maken. Hoe is dat liegen :?

Ook weer zoiets: De schade door transparant te zijn en te zeggen 'ik kan niet uitsluiten dat er ooit een vaccinatieplicht komt' is groter dan zeggen dat er geen vaccinatieplicht komt en het dan later met terugwerkende kracht goedpraten mocht de realiteit een vaccinatieplicht verlangen.

Elke politicus zal nu zeggen "er gaat nooit een verbod op vlees komen", want als je zegt 'misschien moeten we ooit vlees gaan verbieden' , dan stemt geen hond op je. En als dat verbod er toch komt, tja, dan krijg je een youtube filmpje dat je 'loog' (lees: niet in de toekomst kan kijken), maar dan hebben de mensen al op je gestemd.

Moet je eens opletten hoeveel politici 'eerlijk' worden als wij als volk helderheid als 'misschien ga ik ooit een vaccinatieplicht invoeren om levens te redden' gaan belonen door op die persoon te gaan stemmen. Maar dat doen we niet.
Door de realiteit ingehaald worden is iets anders dan op de achtergrond al bezig zijn met deze plannen en mensen die dat aankaarten wegzetten als complotdenkers en wappies..
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208593078
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:57 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Door de realiteit ingehaald worden is iets anders dan op de achtergrond al bezig zijn met deze plannen en mensen die dat aankaarten wegzetten als complotdenkers en wappies..
Ik heb daar geen bewijs van gezien. Heb je hier onderbouwde bronnen voor?
Dat filmpje is van maart '21. Voorstel voor vaccinatieplicht (Welke nooit is ingevoerd) is van november '21 dus maanden later. Bovendien loog hij niet: vaccinatie is nooit verplicht geweest.
pi_208593105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik heb daar geen bewijs van gezien. Heb je hier onderbouwde bronnen voor?
Vast maar geen zin om op te zoeken. Geloof je ook dat Hugo niks te maken had met de mondkapjesdeal van Sywert?
Denk unlimited
pi_208593110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:01 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Vast maar geen zin om op te zoeken. Geloof je ook dat Hugo niks te maken had met de mondkapjesdeal van Sywert?
Nee. Er is genoeg gedegen bewijs dat hij met ze in gesprek is geweest.

"Vast maar geen zin om op te zoeken."

Gebruik het dan ook niet als argumentatie.
pi_208593161
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Nee. Er is genoeg gedegen bewijs dat hij met ze in gesprek is geweest.

"Vast maar geen zin om op te zoeken."

Gebruik het dan ook niet als argumentatie.
Kijk alles van Jensen.nl dan weer je precies hoe alles in elkaar zit.
Denk unlimited
pi_208593287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:06 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Jensen is een wappie en eenvoudige prooi van een internet vol aan misinformatie. Nee dank je.
  donderdag 30 maart 2023 @ 18:19:58 #159
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_208593327
er is/was een serie op History ofzo, met ook maanland-ontkenners. Ik zelf ben geen ontkenner, maar het is toch vreemd dat de band met de 1ste opname van de mens op maan(de tv uitzending) mogelijk vernietigd is.
pi_208593397
Denk unlimited
  donderdag 30 maart 2023 @ 18:31:54 #161
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_208593427
Vraag mij altijd af bij dit soort BN'ers wie ze dit influistert :')
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 21:16:31 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_208595937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:19 schreef DarkY.NL het volgende:
er is/was een serie op History ofzo, met ook maanland-ontkenners. Ik zelf ben geen ontkenner, maar het is toch vreemd dat de band met de 1ste opname van de mens op maan(de tv uitzending) mogelijk vernietigd is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 maart 2023 @ 21:26:23 #163
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_208596076
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat verhaal over die man in die grot met zijn 19 Arabieren die een aanslag pleegden tijdens een militaire oefening met een vergelijkbaar scenario is toch wel een complottheorie die door veel mensen wordt aangehangen, hoe absurd ook, en die mag best weersproken worden. Het is een vrij land, complotdenken mag, maar ze betwijfelen ook.

Doet me denken aan Lubach die collega George van Houts afserveerde wat betreft 9/11, terwijl Lubach er helemaal niets van afweet en Van Houts uistekend ingevoerd is in de details. Kennis is dus blijkbaar niet het relevante criterium.
Van Houts uitstekend ingevoerd :D nu wordt het helemaal mooi.
Dit, dus.
pi_208596666
quote:

[..]
Jensen _O-

Volgevreten schreeuwer die enkel uit is op aandacht en vooral verkopen van allerhande meuk als t-shirts. Die gast is echt al sinds eind jaren 90 niet meer relevant.

Je gelooft toch niet werkelijk dat hij ooit iets zinnigs heeft gezegd? Want dat zou wel zorgwekkend zijn.
pi_208596956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Van Houts uitstekend ingevoerd :D nu wordt het helemaal mooi.
Ja hij zegt het echt. Terwijl Houts een en al onzin spuwt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 31 maart 2023 @ 07:08:06 #166
80382 manny
30 is best veel
pi_208598466
quote:

[..]
Ah. Altijd handig als iemand eerlijk is over waar hij of zij informatie vandaan haalt. Dit verklaart een heleboel.

Zoals user knipoog al aangaf: vooraf iets bedenken dat niet uitkomt, of iets verkeerd inschatten is iets anders dan een sneaky plannetje uitdenken en daarover liegen.

Daarnaast zijn politici door schade en schande wijs geworden en vak juist uitermate precies in hoe ze dingen formuleren. Tevens kan het ook nog zo zijn, hou je vast, dat een iemand een fout maakt, zonder dat ie daarbij allerlei snode intenties had.

De aloude oefening is: denk eens aan de laatste keer dat jezelf de fout bent in gegaan of iets gedaan hebt waarvan je later dacht "oei, dat is onhandig, of misschien wel: dat was echt niet best". Ben je die dag opgestaan met het idee, vandaag ga ik eens lekker de fout in, en wat mensen tekort doen, of deed je het eigenlijk met goede intenties maar pakte het helemaal verkeerd uit.

Ik vermoed (maar dat weet ik niet zeker) dat het heel vaak het tweede is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_208599543
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:31 schreef BaksteenMongool het volgende:
Vraag mij altijd af bij dit soort BN'ers wie ze dit influistert :')
Tja het zijn wappies die los staan van de realiteit. Wat mij betreft zien we dit soort mensen ook niet meer op tv. Schadelijk voor de samenleving
pi_208600547
https://speld.nl/2023/03/(...)r-in-de-maanlanding/

Zoals wel vaker slaat de speld de spijker weer op zijn kop.
pi_208601006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja hij zegt het echt. Terwijl Houts een en al onzin spuwt.
Dat kan, maar dat weerleg je niet met je oppervlakkige herkauwing van een paar dingen uit een haastig rommelrapportje van de betrokken en belanghebbende autoriteiten die nou juist onderwerp van onderzoek zouden moeten zijn. Hugo de Jonge was ook goed ingevoerd in corona en daar kwam eigenlijk ook alleen maar onzin uit. Het een sluit het ander niet uit, maar laten we nou niet doen alsof de gezagstrouwen het naadje van kous weten en iets anders te melden hebben dan het etaleren van hun gezagstrouwheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208601191
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat kan, maar dat weerleg je niet met je oppervlakkige herkauwing van een paar dingen uit een haastig rommelrapportje van de betrokken en belanghebbende autoriteiten die nou juist onderwerp van onderzoek zouden moeten zijn. Hugo de Jonge was ook goed ingevoerd in corona en daar kwam eigenlijk ook alleen maar onzin uit. Het een sluit het ander niet uit, maar laten we nou niet doen alsof de gezagstrouwen het naadje van kous weten en iets anders te melden hebben dan het etaleren van hun gezagstrouwheid.
:')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 31 maart 2023 @ 14:48:32 #171
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_208602708
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 09:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja het zijn wappies die los staan van de realiteit. Wat mij betreft zien we dit soort mensen ook niet meer op tv. Schadelijk voor de samenleving
mwah, als ze iets doen op tv dat losstaat van deze onzin maakt het mij niet zo uit.
Helemaal cancelen van personen moeten we toch wat voorzichtig mee zijn naar mijn mening.
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 maart 2023 @ 19:28:56 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_208605921
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 14:48 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
mwah, als ze iets doen op tv dat losstaat van deze onzin maakt het mij niet zo uit.
Helemaal cancelen van personen moeten we toch wat voorzichtig mee zijn naar mijn mening.
We moeten idd kunnen blijven genieten van mensen zoals Robert van der Molendijks _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208606297
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 07:08 schreef manny het volgende:

[..]
Ah. Altijd handig als iemand eerlijk is over waar hij of zij informatie vandaan haalt. Dit verklaart een heleboel.

Zoals user knipoog al aangaf: vooraf iets bedenken dat niet uitkomt, of iets verkeerd inschatten is iets anders dan een sneaky plannetje uitdenken en daarover liegen.

Daarnaast zijn politici door schade en schande wijs geworden en vak juist uitermate precies in hoe ze dingen formuleren. Tevens kan het ook nog zo zijn, hou je vast, dat een iemand een fout maakt, zonder dat ie daarbij allerlei snode intenties had.

De aloude oefening is: denk eens aan de laatste keer dat jezelf de fout bent in gegaan of iets gedaan hebt waarvan je later dacht "oei, dat is onhandig, of misschien wel: dat was echt niet best". Ben je die dag opgestaan met het idee, vandaag ga ik eens lekker de fout in, en wat mensen tekort doen, of deed je het eigenlijk met goede intenties maar pakte het helemaal verkeerd uit.

Ik vermoed (maar dat weet ik niet zeker) dat het heel vaak het tweede is.
Ik denk dat het bij Hugo vooral ijdelheid is. Weet je nog dat minister Bruno Bruins instortte tijdens het begin van de coronapandemie? Hij had het plan al gezien en trok dit mentaal niet. Hugo de Jonge, ijdel als hij is, nam de taak als "coronaminister" graag op zich. Hugo gaat over lijken, hij zei zelfs "ik had deze tijd voor geen goud willen missen." Een tijd waarin mensen alleen zijn gestorven zonder familieleden bij zich, bedrijfjes failliet zijn gegaan, jongeren leerachterstanden hebben opgelopen, studenten depressief zijn geworden. Wat een totale gek!
Denk unlimited
pi_208606545
Die maanlanding klopt ook geen zak van.
911 zou ik niet aan tornen.

Maar als je dat lukraak gelooft ben je ook te dom om te poepen.
Vakman pur sang
  zaterdag 1 april 2023 @ 11:06:06 #175
80382 manny
30 is best veel
pi_208612973
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 19:46 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Ik !
Zo vrij geweest om even de aannames en conclusies gebaseerd op onderbuik eruit te halen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')