abonnement Unibet Coolblue
pi_208880320
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 18:18 schreef Molo het volgende:
Gisteravond even snel boodschappen gedaan

Bij de laatste items inpakken bedacht ik me dat ik een sixpack Grand Prestige en een tros bananen niet had gescand. Niet expres gedaan maar ben er niet op terug gekomen en gewoon lekker naar huis gewandeld :')

Moet zeggen dat het niet mee hielp dat ik me al kapot schrok van de prijzen zonder die items :')
En dan tranen met tuiten janken bij controle, een winkelverbod van 2 jaar en 181 euro boete naast publieke vernedering in de winkel :)

Heb je al contact opgenomen met een journalist die je kan benaderen mocht je gepakt worden?
pi_208880335
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 18:18 schreef Molo het volgende:
Gisteravond even snel boodschappen gedaan

Bij de laatste items inpakken bedacht ik me dat ik een sixpack Grand Prestige en een tros bananen niet had gescand. Niet expres gedaan maar ben er niet op terug gekomen en gewoon lekker naar huis gewandeld :')

Moet zeggen dat het niet mee hielp dat ik me al kapot schrok van de prijzen zonder die items :')
Echt ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 23 april 2023 @ 22:44:35 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208880476
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 22:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Echt ?
Ja
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 22:29 schreef Inbox het volgende:

[..]
En dan tranen met tuiten janken bij controle, een winkelverbod van 2 jaar en 181 euro boete naast publieke vernedering in de winkel :)

Heb je al contact opgenomen met een journalist die je kan benaderen mocht je gepakt worden?
Zal allemaal wel meevallen
Ik kom twee a drie keer per week in diezelfde winkel. Neem alleen de zelfscan als de reguliere kassa dicht is, want hekel aan.

Wtf moet ik met een journalist :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208881306
Pas maar op dat je naam niet uit je nickname is af te leiden Molo, want Appie Heijn leest hier mee
pi_208882195
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 april 2023 13:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik scan altijd zelf. Moet er niet aan denken om in zo'n kassarij te staan. Als er een rij is bij de zelfscan gaat die vaak ook tig keer sneller. Ben ook wel eens dingen vergeten te scannen maar doen/deden ze nooit moeilijk over. Je 'ik word niet betaald om spullen te scannen' is irrelevant in dit verhaal. Je bent immers niet verplicht om de zelfscanner te gebruiken. Dat je een probleem kán krijgen, is wel waar inderdaad. Zal afhangen van de winkel. Zelf dus nooit een probleem ervaren, maar dat zal voor ieder filiaal anders zijn.
Dus je hebt al meerdere keren dingen niet gescand en je kwam daar gewoon mee weg? Dat is echt niet gebruikelijk hoor, dat is ook het hele probleem van dit systeem. 1 dingetje vergeten en de kans is groot dat je als winkeldief wordt aangehouden.

Overigens gebruik ik zelf ook altijd de zelfscan, heb een hekel aan wachten in de rij en ik vergeet eigenlijk nooit iets te scannen en winkel meestal alleen zonder kinderen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_208883611
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 22:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja
[..]
Zal allemaal wel meevallen
Ik kom twee a drie keer per week in diezelfde winkel. Neem alleen de zelfscan als de reguliere kassa dicht is, want hekel aan.

Wtf moet ik met een journalist :D
Hetzelfde als de vrouw die nu zo zielig is nadat ze betrapt werd met twee flessen wijn die ze onbetaald meenam: de media opzoeken om jezelf vrij te pleiten van diefstal natuurlijk!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 april 2023 @ 14:55:08 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208897674
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 09:11 schreef Ronald het volgende:

[..]
Dus je hebt al meerdere keren dingen niet gescand en je kwam daar gewoon mee weg? Dat is echt niet gebruikelijk hoor, dat is ook het hele probleem van dit systeem. 1 dingetje vergeten en de kans is groot dat je als winkeldief wordt aangehouden.

Overigens gebruik ik zelf ook altijd de zelfscan, heb een hekel aan wachten in de rij en ik vergeet eigenlijk nooit iets te scannen en winkel meestal alleen zonder kinderen.
Ik gebruik die zelfscan al meer dan 10 jaar dus ik ben inderdaad meerdere keren in die hele tijd wel eens wat vergeten.

En waar baseer je op dat ‘de kans groot is’ dat je als ‘winkeldief wordt aangehouden’? Ik heb echt nooit, echt nog nooit, ook maar het idee gehad dat ik werd bekeken als winkeldief en ook nog nooit iemand ineens aangehouden zien worden na één ding vergeten te scannen (of überhaupt eigenlijk).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208897697
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 april 2023 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik gebruik die zelfscan al meer dan 10 jaar dus ik ben inderdaad meerdere keren in die hele tijd wel eens wat vergeten.

En waar baseer je op dat ‘de kans groot is’ dat je als ‘winkeldief wordt aangehouden’? Ik heb echt nooit, echt nog nooit, ook maar het idee gehad dat ik werd bekeken als winkeldief en ook nog nooit iemand ineens aangehouden zien worden na één ding vergeten te scannen (of überhaupt eigenlijk).
Het probleem is nou net dat een winkel dus niet weet of je iets bent vergeten of bewust gestolen hebt.

Misschien werkt dat in een klein dorp nog waar het personeel je kent, maar de meeste winkels zullen je gewoon aanhouden hoor. Als het zo simpel is, kan toch iedereen random iets jatten en zeggen 'ach ja dom van me, helemaal vergeten te scannen'. :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_208898036
Mwah, het (vrijwel)minimumloon personeel gaat echt niet elk persoon aanhouden die iets heeft vergeten te scannen.
pi_208898791
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 15:33 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, het (vrijwel)minimumloon personeel gaat echt niet elk persoon aanhouden die iets heeft vergeten te scannen.
Nou ja dat ook weer niet, maar je kunt normaal gesproken echt niet zomaar even met een glimlach doorlopen omdat je iets niet hebt gescanned, omdat je dit per ongeluk even vergeten bent.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 25 april 2023 @ 19:42:06 #211
502816 .Gringo.
Niet meer actief
pi_208900843
Als ik dit soort berichten lees dan krijg toch wel meer begrip voor klanten die stelen:
quote:
Supermarkten blijven klanten oplichten met foute prijzen

De consument wordt gegeseld door recordinflatie, krimpflatie en graaiflatie, maar daar houdt de financiële ellende in de supermarkt nog niet mee op. De Consumentenbond heeft voor het derde jaar op rij geconstateerd dat de supermarktketens Jumbo, Plus en Albert Heijn zwaar de mist in gaan.



Een op de zes prijzen op de kassabon klopt niet. Uiteraard betaalt de klant in veruit de meeste gevallen een hogere prijs dan in het schap vermeld staat. Dit is ‘onacceptabel en beslist onrechtmatig’, volgens de Consumentenbond. Eerdere beloften hebben niet geholpen en daarom gaan ze de supermarkten aansprakelijk stellen voor de foute prijzen aan de kassa’s. Als de problemen niet voor 30 juni opgelost zijn, dan volgt een gang naar de rechter.

“Vorig jaar hebben we hierover uitgebreid gesproken met Albert Heijn en Jumbo, en ook Plus beloofde beterschap. Maar de bonnen kloppen nog steeds niet. Dit vinden wij onacceptabel en beslist onrechtmatig. En miljoenen gezinnen komen al nauwelijks rond door onder andere de flink stijgende prijzen in de supermarkten.”, aldus directeur Consumentenbond Sandra Molenaar.

Bij Albert Heijn ging het bij 13 procent van de producten mis, bij Plus bij 15 procent en bij Jumbo klopt liefst 20 procent van de prijzen niet. Het loont de moeite om de kassabon na te pluizen. Bij Jumbo krijgen klanten het product gratis als de prijs aan de kassa afwijkt van de prijs op het schap. Albert Heijn heeft nu dezelfde belofte gemaakt.

“Dat lijkt misschien een aardige geste, maar het lost het probleem niet op. De supermarkten schuiven daarmee de verantwoordelijkheid alleen maar af op hun klanten. Die moeten de bon dan altijd controleren en bij fouten zelf actie ondernemen. Een hoop gedoe dus. Consumenten moeten er gewoon vanuit kunnen gaan dat hun kassabon altijd klopt”, besluit Molenaar.
Niet meer actief op het forum.
pi_208903842
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 18:18 schreef Molo het volgende:
Gisteravond even snel boodschappen gedaan

Bij de laatste items inpakken bedacht ik me dat ik een sixpack Grand Prestige en een tros bananen niet had gescand. Niet expres gedaan maar ben er niet op terug gekomen en gewoon lekker naar huis gewandeld :')

Moet zeggen dat het niet mee hielp dat ik me al kapot schrok van de prijzen zonder die items :')
Dan ben je dus gewoon een ordinaire dief.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 april 2023 @ 01:46:53 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208904030
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 14:58 schreef Ronald het volgende:

[..]
Het probleem is nou net dat een winkel dus niet weet of je iets bent vergeten of bewust gestolen hebt.

Misschien werkt dat in een klein dorp nog waar het personeel je kent, maar de meeste winkels zullen je gewoon aanhouden hoor. Als het zo simpel is, kan toch iedereen random iets jatten en zeggen 'ach ja dom van me, helemaal vergeten te scannen'. :)
Ik woon in een stad en de mensen van al die Appies kennen me heus niet van gezicht. Ik snap ook wel dat zij niet kunnen weten of je iets bewust ben vergeten of niet, maar ze hebben heus wel technieken.

Wel opvallend dat ik in tien (!) jaar nooit een probleem heb ervaren óf iemand heb gezien die werd aangehouden als winkeldief (of überhaupt zo bejegend werd). Dus ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar je je statement vandaan haalt.

Er zijn mensen in dit topic met dezelfde ervaring als ik.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208904715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:42 schreef .Gringo. het volgende:
Als ik dit soort berichten lees dan krijg toch wel meer begrip voor klanten die stelen:
[..]

Nou de laatste keer dat ik bij de Jumbo een totaal verkeerde prijs kreeg, hebben ze me met veel moeite de schapprijs laten betalen, echt niet dat ik het gratis mee kreeg }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 26 april 2023 @ 08:11:15 #215
269689 crew  Viv
pi_208904760
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:42 schreef .Gringo. het volgende:
Als ik dit soort berichten lees dan krijg toch wel meer begrip voor klanten die stelen:
[..]

1 op de 6 is écht heel veel, ik vraag me dan af hoe ze die boodschappen gekozen hebben. Zeker nu veel supermarkten met elektronische schapkaartjes werken, zou dat veel minder voor moeten komen.

Bij papieren schapkaartjes kan het gebeuren dat de nieuwe nog niet opgehangen zijn terwijl de prijs aan de kassa al veranderd (meestal verhoogd) is. Wat overigens gewoon achter de feiten aanlopen is (soms moeten duizenden kaartjes vervangen worden), en niet per definitie met oplichting als doel.
pi_208904822
Of andersom, te vroeg opgehangen. Ik nam laatst 3 voor een tientje mee. Deed het niet bij de kassa. "Gaat pas overmorgen in".
Ja sorry, dan ben je wel echt vuil bezig als je het al ophangt zonder datum erop en zonder weghalen als een klant er iets over zegt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  roze woensdag 26 april 2023 @ 14:20:06 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208909154
Ik was vandaag iets vergeten te scannen bij de Dirk (want ik had twee dingen op elkaar waardoor ik dacht dat het 1 ding was maar alleen het onderste product scande dus :')) maar die vrouw deed best wel relaxed toen ze kwam controleren en het zag.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 26 april 2023 @ 14:21:09 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208909171
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nou de laatste keer dat ik bij de Jumbo een totaal verkeerde prijs kreeg, hebben ze me met veel moeite de schapprijs laten betalen, echt niet dat ik het gratis mee kreeg }:|
Daar doen ze hier echt nooit moeilijk over. Ik zeg het wel eens zonder dat ik het product gratis wil hebben (zeg ik er dan ook bij) en dan geven ze het alsnog gratis mee omdat het zo hoort zeggen ze dan. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_208923783
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nou de laatste keer dat ik bij de Jumbo een totaal verkeerde prijs kreeg, hebben ze me met veel moeite de schapprijs laten betalen, echt niet dat ik het gratis mee kreeg }:|
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nou de laatste keer dat ik bij de Jumbo een totaal verkeerde prijs kreeg, hebben ze me met veel moeite de schapprijs laten betalen, echt niet dat ik het gratis mee kreeg }:|
Zekerheden-boekje erbij vragen en anders de manager. Veel van de medewerkers kennen dŕ eigen zekerheden niet.

Van de week ook. Stond bij de kassa, afgerekend en gaf aan dat ik even teruglieo. Medewerkster liep even mee, controleerde het en idd, prijs kwam neit overeen. Ik mocht het voor de prijs op het schap meenemen. 'Uh, nee. De zekerheden geven aan dat als de prijs op het schap afwijkt dat ik het product gratis krijg'. En het antwoord was: 'u kent de regels, u heeft gelijk'.

Dr zitten nogal wat verschillen tussen de filialen (franchise vs. eigen filialen) maar ook tussen de filiaalmanagers.
Van de week was ik bij de Jumbo en nam ik gratis vla mee, naast mn standaardflesje cola en/of bananen. Mocht naar de servicebalie (gebruikelijk bij dat filiaal) waar me naar de bon werd gevraagd. Dr waren wat nieuwe regels bedacht door de fililaalmanager: voortaan moest je ook uit uit hetzelfde vak kopen, want anders was het zoeken en liep je kans op een winkelverbod. Dr waren al 4 winkelverboden uitgeschreven. Mensen zouden nog weleens producten verstoppen. Geloof ik

Huh!? Gaat het zo slecht met Jumbo dat je zelfs met winkelverboden moet dreigen als iemand die de zekerheden kent, daar -kennelijk te vaak- gebruik van maakt? Ik ken ze en heb ze niet zelf bedacht. Je adverteert er groots mee op schermen in de winkel, op etalageruiten. Zeur dan ook niet als iemand ze gebruikt.
pi_208923803
Bedenk me net dat ik de Jumbo weleens heb genaaid met de aankoop van bakboter. Die lagen allemaal per twee stevig aan elkaar gekleefd in het schap Je kreeg ze niet makkelijk los dus het leek zo te horen. Zo'n beetje elk 'pakje boter" bestond daardoor uit 2 pakjes van 250gram. Was natuurlijk niet de bedoeling: de vakkenvuller zal ze niet goed uit elkaar getrokken hebben die pakjes (en moet zeggen dat ze behoorlijk goed aan elkaar zaten trouwens.

Ik heb wat meer gekocht dan noodzakelijk op dat moment en de zelfscan gepakt :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Inbox op 27-04-2023 18:42:55 ]
pi_208923865
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 17:59 schreef Inbox het volgende:

[..]
[..]
Zekerheden-boekje erbij vragen en anders de manager. Veel van de medewerkers kennen dŕ eigen zekerheden niet.

Van de week ook. Stond bij de kassa, afgerekend en gaf aan dat ik even teruglieo. Medewerkster liep even mee, controleerde het en idd, prijs kwam neit overeen. Ik mocht het voor de prijs op het schap meenemen. 'Uh, nee. De zekerheden geven aan dat als de prijs op het schap afwijkt dat ik het product gratis krijg'. En het antwoord was: 'u kent de regels, u heeft gelijk'.

Dr zitten nogal wat verschillen tussen de filialen (franchise vs. eigen filialen) maar ook tussen de filiaalmanagers.
Van de week was ik bij de Jumbo en nam ik gratis vla mee, naast mn standaardflesje cola en/of bananen. Mocht naar de servicebalie (gebruikelijk bij dat filiaal) waar me naar de bon werd gevraagd. Dr waren wat nieuwe regels bedacht door de fililaalmanager: voortaan moest je ook uit uit hetzelfde vak kopen, want anders was het zoeken en liep je kans op een winkelverbod. Dr waren al 4 winkelverboden uitgeschreven. Mensen zouden nog weleens producten verstoppen. Geloof ik

Huh!? Gaat het zo slecht met Jumbo dat je zelfs met winkelverboden moet dreigen als iemand die de zekerheden kent, daar -kennelijk te vaak- gebruik van maakt? Ik ken ze en heb ze niet zelf bedacht. Je adverteert er groots mee op schermen in de winkel, op etalageruiten. Zeur dan ook niet als iemand ze gebruikt.
Niet dat dit je leed verzacht maar ik was een tijd terug bij AH en de zonnebloemolie was in de aanbieding (bonus). ¤2,99. Ik liep daarna langs het schap met die olie. Prijs: ¤1,99. Dat is na al die maanden sindsdien nog steeds een goeie prijs en zo'n beetje de oude prijs vóór de 'inflatie' :'). Heb zelf maar 2 flessen meegenomen; heb geen auto. Maar bij de zelfscanner was dat dus de prijs (uiteraard geen bonuskaart gebruikt). Ik was denk ik de eerste die t opmerkte want t schap stond vol. Volgende keer dat ik er was uiteraard LEEG. Was wel lachen.
pi_208924098
quote:
Die is idd goed. Idioten.
pi_208924163
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 18:09 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Niet dat dit je leed verzacht maar ik was een tijd terug bij AH en de zonnebloemolie was in de aanbieding (bonus). ¤2,99. Ik liep daarna langs het schap met die olie. Prijs: ¤1,99. Dat is na al die maanden sindsdien nog steeds een goeie prijs en zo'n beetje de oude prijs vóór de 'inflatie' :'). Heb zelf maar 2 flessen meegenomen; heb geen auto. Maar bij de zelfscanner was dat dus de prijs (uiteraard geen bonuskaart gebruikt). Ik was denk ik de eerste die t opmerkte want t schap stond vol. Volgende keer dat ik er was uiteraard LEEG. Was wel lachen.
Las van de week dat AH bij afwijkende schap- en kassaprijzen ook het product gratis zou gaan weggeven trouwens.
Goed idee.

Merk trouwens verdomd weinig van verkeerde aanbiedingsprijzen. In alle jaren maar een paar keer gehad dus die 1 op 6 ofzo geloof ik echt niet.
pi_208951686


die vuile honden willen hun hardwerkende personeel niet meer betalen ...het geld moet naar de aandeelhouders die lui achter hun stoel zitten

onderstussen willen ze een soort hongersnood veroorzaken in nederland

ze moeten gewoon kapoet joh :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Admin zondag 30 april 2023 @ 12:11:39 #226
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208952047
Ja, meeeeeeer winst willen ze. Alles wordt duurder en ze vangen over die hogere prijs gewoon hunzelfde margepercentage. De netto winst neem daardoor natuurlijk toe, maar hun personeel is nog steeds onderbetaald
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_208952263
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

die vuile honden willen hun hardwerkende personeel niet meer betalen ...het geld moet naar de aandeelhouders die lui achter hun stoel zitten

onderstussen willen ze een soort hongersnood veroorzaken in nederland

ze moeten gewoon kapoet joh :)
Wat is jouw overkomen dat je zo gefrustreerd bent over winkels als AH?
Is het je opvoeding, of wat anders?
pi_208952376
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 12:39 schreef Inbox het volgende:

[..]
Wat is jouw overkomen dat je zo gefrustreerd bent over winkels als AH?
Is het je opvoeding, of wat anders?
wAT LUL JE gek

Winkels interseren met geen ene fuck. Klant is koning. Op dit moment leveren ze niet de prestatie die de klant verwacht

het zijn de klanten die de dieven zijn volgens ah
het is hun eigen personeel die teveel vraagt voor hun diensten

het is iedereens schuld behalve die van hun zelf

Het gaat alleen om cijfertjes en de aandeelhouders die straks hun portemonnee mogen vullen

ga weg met dit soort achterlijke post.

je hebt blijkbaar geen realiteitszin en wat zich in de wereld afspeelt

blijkbaar wil je alleen maar post tegen mij plaatsen

ga je gang :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208952393
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
wAT LUL JE gek

Winkels interseren met geen ene fuck. Klant is koning. Op dit moment leveren ze niet de prestatie die de klant verwacht

het zijn de klanten die de dieven zijn volgens ah
het is hun eigen personeel die teveel vraagt voor hun diensten

het is iedereens schuld behalve die van hun zelf

Het gaat alleen om cijfertjes en de aandeelhouders die straks hun portemonnee mogen vullen

ga weg met dit soort achterlijke post.

je hebt blijkbaar geen realiteitszin en wat zich in de wereld afspeelt

blijkbaar wil je alleen maar post tegen mij plaatsen

ga je gang :)
Ik ben het wel een beetje eens met deze post. Het personeel heeft om de inflatie een beetje te kunnen dekken 15 cent loonsverhoging gekregen :')
pi_208953904
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
wAT LUL JE gek

Winkels interseren met geen ene fuck. Klant is koning. Op dit moment leveren ze niet de prestatie die de klant verwacht

het zijn de klanten die de dieven zijn volgens ah
het is hun eigen personeel die teveel vraagt voor hun diensten

het is iedereens schuld behalve die van hun zelf

Het gaat alleen om cijfertjes en de aandeelhouders die straks hun portemonnee mogen vullen

ga weg met dit soort achterlijke post.

je hebt blijkbaar geen realiteitszin en wat zich in de wereld afspeelt

blijkbaar wil je alleen maar post tegen mij plaatsen

ga je gang :)
Ik vind jou juist een beetje gek lullen door winkeliers/ondernemers/bedrijven uit te maken voor 'vuile honden".
Het is niet bepaald gedrag dat een goed opgevoed persoon gebruikt. dus ik denk dat het ergens in je opvoeding verkeerd is gegaan.

Ik heb prima realitietszin. Heb fatsoensnormen geleerd, zie de AH niet graag kapot gaan. Snap dat ze de prijzen verhogen, diefstal door klanten zat zijn, dat ze het persoon het liefst zo weinig mogelijk betaald omdat het nu eenmaal een commercieel bedrijf is.


Snap niet waarom jij als ogenschijnlijk (ahum..) hoopopgeleid, fatsoenlijk burger bij de AH boodscahppen doet als je ze kapot wilt hebben, terwijl je dat ook bij de Jumbo , Plus of.. of.. kan doen. Toch wel handig he, al die supermarkten die alles in huis hebben wat je maar nodig hebt aan boodschappen?

De klant is koning. Klopt, mag wat verwachten. Dezelfde klant mag ook best wat begrip opbrengen voor het personee en lege schappen als gevolg van stakingen door hetzelfde personeel. Daarnaast blijft altijd gelden: als het je niet bevalt, rot je toch op!? In dit geval, naar een andere supermarkt.
pi_208954940
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 14:28 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ik vind jou juist een beetje gek lullen door winkeliers/ondernemers/bedrijven uit te maken voor 'vuile honden".
Het is niet bepaald gedrag dat een goed opgevoed persoon gebruikt. dus ik denk dat het ergens in je opvoeding verkeerd is gegaan.

Ik heb prima realitietszin. Heb fatsoensnormen geleerd, zie de AH niet graag kapot gaan. Snap dat ze de prijzen verhogen, diefstal door klanten zat zijn, dat ze het persoon het liefst zo weinig mogelijk betaald omdat het nu eenmaal een commercieel bedrijf is.


Snap niet waarom jij als ogenschijnlijk (ahum..) hoopopgeleid, fatsoenlijk burger bij de AH boodscahppen doet als je ze kapot wilt hebben, terwijl je dat ook bij de Jumbo , Plus of.. of.. kan doen. Toch wel handig he, al die supermarkten die alles in huis hebben wat je maar nodig hebt aan boodschappen?

De klant is koning. Klopt, mag wat verwachten. Dezelfde klant mag ook best wat begrip opbrengen voor het personee en lege schappen als gevolg van stakingen door hetzelfde personeel. Daarnaast blijft altijd gelden: als het je niet bevalt, rot je toch op!? In dit geval, naar een andere supermarkt.
Hoi Bolke de Beer....

Wanneer heb ik ergens beweerd dat ik fatsoenlijk zou zijn.....Heel fok zou keihard gaan lachen als ik me zelf fatsoenijk zou gaan noemen

Jij wilt hier een fatsoenrakker gaan uithangen en je wil het beleid van AH gaan verdedigen....waarom weet ik niet.zo geod. Je zal wel een belang hebben in je popie jopie verhaal.

Mijn mening is de mening van 20 miljoen nederlanders op dit moment over AH en hun prijzen en hun beleid

Op dit moment worden voor miljoenen euroos groente fruit en andere produkten de vuilnisbak ingegooid omdat ze niet bij de winkels aankomen

AH snijdt zichzelf keihard in de vingers doordat ze geen meter willen toegeven in de onderhandelingen. De topmensen bij AH zijn een stel viese vuile aasgieren die alleen maar denken aan hun bonus die ze denken dat ze gaan krijgen.

De salarisverhogingen waar nu om gevraagd wordt gaat AH 50 miljoen kosten en dan overdrijf ik echt. Ik denk dat er aan de aandeelhouders meer betaald moet gaan worden. Het zijn een stel viese vuile honden.

Ze hebben in de corona tijd miljoenen meer omzetten gedraaid en ze denken dat ze nog steeds die omzetten te kunnen halen. Ze hebben alleen niet begrepen dat dit tijdelijk was.

Corona is voorbij. AH wil geen cijfertjes gaan presenteren die minder zijn dan in coronatijd. Daarom willen ze niets meer van hun mindere winst afstaan aan het personeel

honden zijn het.

Alle schappen leeg de komende week zou mooi zijn....kijken wie deze strijd gaat winnen

het personeel of de directie van AH..ik gok het personeel.

En ik bepaal zelf wel waar ik ga winkelen clown
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208955068
:')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208955352
quote:
Op zondag 30 april 2023 16:13 schreef klaasweetalles het volgende:

(...)

En ik bepaal zelf wel waar ik ga winkelen, clown.

C5rvlEL.gif
pi_208955369
Waarom hoogopgeleide, keurig opgevoede en alleswetende Klaas, zou Appie zijn stelende -jouw woorden, want de kanten pikken nauwelijks wat- personeel meer moeten belonen?

Ah heeft idd leuke omzetten gehaald tijdens corona. Ook fors meer kosten moeten maken. Zal Jumbo en de andere supermarkten en online shops ook geen windeieren hebben gelegd. Zijn dat ook vieze honden?

Ja, ben een fatsoensrakker. Ik zal immer keurig voor mn boodschappen blijven betalen en niet snel tot schelden overgaan. Helemaal niet nodig, kan mezelf prima beheersen. Mja, opvoeding hè?

Er zal idd nu veel voedsel verspild worden. Dat is het enige dat ik een kwalijke zaak vind van de stakingen.
pi_208955385
Gewoon even een ideetje. Zullen we terugkeren naar het onderwerp? Diefstal door en bij de zelfscankassa's.
pi_208955462
En even een serieus vraagje: waarom steun jij die vieze honden door uitgerekend bij hen je boodschappen te doen?
De Lidl's, Aldi's, Plus en Jumbo's die betalen dr personeel wel voldoende, toch?

[ Bericht 27% gewijzigd door Inbox op 30-04-2023 17:29:44 ]
pi_208960665
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 17:14 schreef Inbox het volgende:
En even een serieus vraagje: waarom steun jij die vieze honden door uitgerekend bij hen je boodschappen te doen?
De Lidl's, Aldi's, Plus en Jumbo's die betalen dr personeel wel voldoende, toch?
het is niet relevant waar ik mijn boodschappen doe. Dat ga jou niets aan

Dit topic gaat over AH en heeft niets met de andere supermarkten te maken. Ja vraag jij jezelf maar is even af waarom AH zovaak slecht in het nieuwd komt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208960687
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
het is niet relevant waar ik mijn boodschappen doe. Dat ga jou niets aan

Dit topic gaat over AH en heeft niets met de andere supermarkten te maken. Ja vraag jij jezelf maar is even af waarom AH zovaak slecht in het nieuwd komt.
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
het is niet relevant waar ik mijn boodschappen doe. Dat ga jou niets aan

Dit topic gaat over AH en heeft niets met de andere supermarkten te maken. Ja vraag jij jezelf maar is even af waarom AH zovaak slecht in het nieuwd komt.
Ik zie AH helemaal niet vaak slecht in het nieuws komen? Kennelijk mis ik heel veel.
Het gaat over diefstal bij de zelfscankassa's. Niet alleen over de zelfscankassa's van de AH dus.

Ben je in het echte leven ook zo vriendelijk als in dit topic?
pi_208966636


Ja de AH zijn de grootste boeven :Y
  maandag 1 mei 2023 @ 19:32:47 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_208970778
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 17:04 schreef Inbox het volgende:

Ja, ben een fatsoensrakker. Ik zal immer keurig voor mn boodschappen blijven betalen
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 18:02 schreef Inbox het volgende:
Bedenk me net dat ik de Jumbo weleens heb genaaid met de aankoop van bakboter. Die lagen allemaal per twee stevig aan elkaar gekleefd in het schap Je kreeg ze niet makkelijk los dus het leek zo te horen. Zo'n beetje elk 'pakje boter" bestond daardoor uit 2 pakjes van 250gram. Was natuurlijk niet de bedoeling: de vakkenvuller zal ze niet goed uit elkaar getrokken hebben die pakjes (en moet zeggen dat ze behoorlijk goed aan elkaar zaten trouwens.

Ik heb wat meer gekocht dan noodzakelijk op dat moment en de zelfscan gepakt :D
Moest beetje grinniken.
disclaimer
pi_208976544
Volgens mij heeft de AH de laatste tijd wel actie ondernomen, de controles zijn merkbaar strenger geworden. Niet meer de standaard 5 bovenop liggende producten.
BlaBlaBla
pi_208978472
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:32 schreef SQ het volgende:

[..]
[..]
Moest beetje grinniken.
Beter grinniken dan hinniken ;)

Keurig afgerekend. Er was maar een streepjescode aanwezig op het geheel en die werd gewoon gescand.
Weet niet eens zeker of ik nou wel de zelfscan gepakt heb eigenlijk.

Kon ook, want je kreeg ze echt niet zomaar van elkaar die pakjes. Thuis met een mes ertussen lukte het pas, zo goed zat het aan elkaar gekleefd. In de winkel kreeg ik ze al niet los.
pi_208980620
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 09:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Volgens mij heeft de AH de laatste tijd wel actie ondernomen, de controles zijn merkbaar strenger geworden. Niet meer de standaard 5 bovenop liggende producten.
Laatste paar keren dat ik controle had bij de AH werden bijna Al m'n boodschappen gescand ja. Beetje jammer dat dat hier ook gepaard gaat met gegraai in m'n krat en dat daardoor 'kwetsbare' producten geplet werden. Duurde het nog langer,omdat ik wel nieuwe wou.
pi_208980637
quote:
Een woordvoerder van Ahold, waar Albert Heijn onder valt, laat weten te maken te hebben met 'een intern probleem'.
wat een kut bedrijf

ahold ia gewoon gehackt vanwege de stakingen _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 2 mei 2023 @ 17:34:53 #245
168093 Soury
Squeek
pi_208980654
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:30 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Laatste paar keren dat ik controle had bij de AH werden bijna Al m'n boodschappen gescand ja. Beetje jammer dat dat hier ook gepaard gaat met gegraai in m'n krat en dat daardoor 'kwetsbare' producten geplet werden. Duurde het nog langer,omdat ik wel nieuwe wou.
Ik vind dat niet zo erg ze willen de boodschappen wel weer terug doen. Ik pak het zelf wel weer in, moet je er wel bij zeggen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 mei 2023 @ 10:42:10 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_208986449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 13:22 schreef Inbox het volgende:

[..]
Beter grinniken dan hinniken ;)

Keurig afgerekend. Er was maar een streepjescode aanwezig op het geheel en die werd gewoon gescand.
Weet niet eens zeker of ik nou wel de zelfscan gepakt heb eigenlijk.

Kon ook, want je kreeg ze echt niet zomaar van elkaar die pakjes. Thuis met een mes ertussen lukte het pas, zo goed zat het aan elkaar gekleefd. In de winkel kreeg ik ze al niet los.

Nou ja ik wil niet persé een discussie starten, maar ik vond het op zijn minst opmerkelijk dat je moraalriddert over stelen in de winkel (da's prima, ik steel zelf ook niet) en tegelijkertijd dus zelf ook steelt (plus extra veel van die bakboter in je kar gooien, zelfscan pakken zodat de kassiere het niet kan corrigeren), maar dan allerlei redenen bedenkt waardoor dat bewuste stelen niet jouw schuld was (het plakte, dus ik had geen keuze, wtf? :D)

Ik geloof best dat je bedoelingen prima zijn, maar je bent nu natuurlijk uit alle macht je eigen kromme gedrag aan het goedpraten ;)
disclaimer
pi_208986502
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:32 schreef SQ het volgende:

[..]
[..]
Moest beetje grinniken.
Deze deed het bij mij erg goed:

quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 17:04 schreef Inbox het volgende:
Waarom hoogopgeleide, keurig opgevoede en alleswetende Klaas, zou Appie zijn stelende -jouw woorden, want de kanten pikken nauwelijks wat- personeel meer moeten belonen?

Ah heeft idd leuke omzetten gehaald tijdens corona. Ook fors meer kosten moeten maken. Zal Jumbo en de andere supermarkten en online shops ook geen windeieren hebben gelegd. Zijn dat ook vieze honden?

Ja, ben een fatsoensrakker. Ik zal immer keurig voor mn boodschappen blijven betalen en niet snel tot schelden overgaan. Helemaal niet nodig, kan mezelf prima beheersen. Mja, opvoeding hè?

Er zal idd nu veel voedsel verspild worden. Dat is het enige dat ik een kwalijke zaak vind van de stakingen.
KLB / Zo'n vuile tyfusmod.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208989359
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:42 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou ja ik wil niet persé een discussie starten, maar ik vond het op zijn minst opmerkelijk dat je moraalriddert over stelen in de winkel (da's prima, ik steel zelf ook niet) en tegelijkertijd dus zelf ook steelt (plus extra veel van die bakboter in je kar gooien, zelfscan pakken zodat de kassiere het niet kan corrigeren), maar dan allerlei redenen bedenkt waardoor dat bewuste stelen niet jouw schuld was (het plakte, dus ik had geen keuze, wtf? :D)

Ik geloof best dat je bedoelingen prima zijn, maar je bent nu natuurlijk uit alle macht je eigen kromme gedrag aan het goedpraten ;)

Iedereen heeft weleens zoets van 'fuck it!'.

Feit is dat al die pakjes aan elkaar zaten per twee. Er lag letterlijk geen enkel pakjes los. Feit 2 is dat je ze niet van elkaar kreeg. Geprobeerd. Feit 3 is dat er maar een streepjescode scanbaar was en dat het eigenlijk niet uit zou maken welke kassa je pakt. De zelfscan of reguliere kassa; het zou hetzelfde opleveren qua scannen want ook de cassiere zou het als een geheel zien. Daar valt dus weinig te corrigeren. Feit 4 is dat ik wel doorhad dat dit niet klopte omdat de grotere pakjes er anders uitzagen en ik er wel wat extra van geprofiteerd heb door paar pakjes meer mee te nemen :) En feit 5: eenieder die een pakje zou pakken, zou automatisch dus eigenlijk 2 pakjes meenemen, want er lagen geen losse pakjes.

Netjes? Mwah. Is het betreffende filiaal ook niet altijd (meer specifiek: betreffende de 7-zekerheden). Ik heb gewoon gescand wat er te scannen viel per verpakking en dat is toch heel anders dan bewust niet te scannen omdat je bewust wilt jatten

De vraag is meer: kun je het een klant aanrekenen als ie een dubbele verpakking meeneemt, terwijl het maar een verpakking zou moeten zijn?


Meestal pak ik de scankassa's trouwens. Tenzij de reguliere kassa sneller is of ik met cash wil betalen. Ik pak ook zelden maar een handscanner, mandje of karretje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Inbox op 03-05-2023 15:10:49 ]
pi_208993528
Wat onfatsoenlijk, hè bah.
Jij uitvreter!
pi_208993855
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:48 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Deze deed het bij mij erg goed:
[..]
KLB / Zo'n vuile tyfusmod.
Niet snel. WIl dus niet niet zeggen dat ik iets nooit doe he?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')