Dat dacht ik eerst ook, maar nadat ik de zoveelste keer weer in de lange rij bij de kassa moest wachten op de mensen met de volle winkelwagens voor mij en de caissière beslist geen haast had, heb ik het vanochtend gevraagd...toen zei de medewerker die toevallig langs liep dat de zelfscans de meeste tijd zijn afgesloten, omdat er te veel werd gestolen....nu dan maak er in elk geval meer gewone kassa's open, er liepen genoeg medewerkers door de winkel...quote:Op woensdag 5 april 2023 03:41 schreef Inbox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk enkel in de avonduren. Overdag zal het zelfscanplein wel open zijn.
Dat is tenminste wat ik al meerdere keren heb gezien bij de LIDL.
Stomme vraag inderdaad aan iemand die alles weet! Ze suggeren helemaal niets. Ze stellen een vraag. Niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was net bij de albert heijn rottercam lijnbaan
ik scan alles netjes
bonuskaart
KRIJG IK INEENS DE FUKKING VRAAG op de kassa
WEET U ZEKER OF U ALLES GESCAND HEB op het scherm
ik wou echt die kassa naar buiten gooien
wat een gore lef hebben ze
ze suggeren voordat je nog afgerekend heb of je iets gestolen heb
ik ga ze kapoet maken
helemaal tot aan de grond
Joh, doe effe normaal joh.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik scan alles netjes
bonuskaart
ik ga ze kapoet maken
Het lijkt mij zéér sterk dat ze die vraag zó gesteld hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik scan alles netjes
bonuskaart
ik ga ze kapoet maken
Ik kwam ooit een rotonde opgereden waar gele bordjes stonden met de mededeling om richting aan te geven bij het verlaten van de rotonde. Niets zal mij nog verbazen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik scan alles netjes
bonuskaart
ik ga ze kapoet maken
Ik zweer het jequote:Op vrijdag 14 april 2023 19:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het lijkt mij zéér sterk dat ze die vraag zó gesteld hebben.
nee geen prima vraagquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Stomme vraag inderdaad aan iemand die alles weet! Ze suggeren helemaal niets. Ze stellen een vraag. Niets meer, niets minder.
Als je een steekproef krijgt vervolgens en je blijkt niet alles gescand te hebben, moet je dan niet miepen als ze de politie erbij halen als die vraag voorbij is gekomen. Ik vind het dus een prima vraag.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zweer het je
de volgende keer maak ik een foto
helemaal vergeten toen dit gebeurde
het stond letterlijk zo
weet u zeker dat u alles gescand heeft
quote:WEET U ZEKER OF U ALLES GESCAND HEB
Ok. Bizar.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik scan alles netjes
bonuskaart
ik ga ze kapoet maken
Is het werkelijk zo bizar als de meeste boefjes bewust iets niet scannen en bij betrapping zeggen dat het 'vergeten' zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:33 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ok. Bizar.
Even in de gaten houden dit soort praktijken.
Zolang er zoveel gejat wordt geef ik ze groot gelijk. Alsof ze kunnen ruiken dat je niks gekocht hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:50 schreef Zana het volgende:
Ik was vandaag bij een grote ah, maar ze hadden niet dat waarvoor ik kwam. Dus ik netjes aan de medewerker bij de zelfscankassa's vragen of ze mij door het poortje naar buiten kon laten, want bij de gewone kassa's moet je ook maar langs de rijmen karretjes wurmen.
Vroeg ze toch echt aan mij of ik mijn boodschappen had afgerekend.
Ik had een dun boodschappentasje met portemonnee bij mee...Het moet niet veel gekker worden....ze doen ook maar hun werk, maar dat ze je zonder reden verdacht maken, voelt gewoon niet goed. Het volgende is dan elke keer preventieve tassencontrole of wat?
Ach, ik was gisteren bij de Jumbo. Ik had bij een andere winkel 10 pakken Balisto gekocht dus ik denk 'ik leg het even bij de servicebalie neer omdat ik de winkel in moest en ze daar wellicht ook Balisto's verkopen. Ik vraag het even bij de servicebalie, of ik het daar even kon achterlaten. Kreeg als antwoord 'u mag ze ook de winkel in meenemen'.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:50 schreef Zana het volgende:
Ik was vandaag bij een grote ah, maar ze hadden niet dat waarvoor ik kwam. Dus ik netjes aan de medewerker bij de zelfscankassa's vragen of ze mij door het poortje naar buiten kon laten, want bij de gewone kassa's moet je ook maar langs de rijmen karretjes wurmen.
Vroeg ze toch echt aan mij of ik mijn boodschappen had afgerekend.
Ik had een dun boodschappentasje met portemonnee bij mee...Het moet niet veel gekker worden....ze doen ook maar hun werk, maar dat ze je zonder reden verdacht maken, voelt gewoon niet goed. Het volgende is dan elke keer preventieve tassencontrole of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Candyshop.quote:Op zaterdag 15 april 2023 03:07 schreef ThijsTH het volgende:
Nu willen wij natuurlijk allemaal weten, bij welke winkel kunnen we zo goedkoop die Balisto's halen? Dan gaan wij ook groot inslaan, een stuk groter dan 10 pakken zelfs....
Hij wordt een beetje suggestief gesteld, maar er is niets mis met zo'n zelfde soort vinkje als bij het afsluiten bij een verzekering ofzo: 'Ik heb alles naar waarheid ingevuld'. De boodschappenvariant zou dan zijn: 'ik heb alle boodschappen gescand'.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Stomme vraag inderdaad aan iemand die alles weet! Ze suggeren helemaal niets. Ze stellen een vraag. Niets meer, niets minder.
Als je een steekproef krijgt vervolgens en je blijkt niet alles gescand te hebben, moet je dan niet miepen als ze de politie erbij halen als die vraag voorbij is gekomen. Ik vind het dus een prima vraag.
Jongeh, laat je niet zo opfokken manquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik scan alles netjes
bonuskaart
ik ga ze kapoet maken
Dit.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jongeh, laat je niet zo opfokken man
LOLquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
vanmiddag dus weer geweest....en zie
vuile hufters
iedereen voor dief uitmaken
ik vergat op nee te drukken
maar de volgende keer druk ik op nee en ben benieuwd wat er gebeurd
kut AH
Niemand wordt voor dief uitgemaakt hier.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
vuile hufters
kut AH
Poeh heftig zeg.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
vuile hufters
kut AH
quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
vuile hufters